כך חושבים שיווק

כך חושבים שיווק

מעבר חד כתער הוא המעבר מהשיווק של פעם לשיווק של היום.

עם פעם היו קובעים ייצור של מוצר ובונים לו תוכניות שיווקיות ותוך כדי כך מסעי פרסום על מנת להרגיל את הלקוח לרכוש את המוצר, אזי היום השיווק הנכון מתנהל ההפך, עושים מחקר על צרכי הלקוח, החששות שלו, הפחדים שלו, שברון הלב שלו, מה יעשה לו באמת טוב, מה ישרת את הרצונות שלו ולפי זה מוסיפים עוד מוצר בסל המוצרים ומשווקים לקהל היעד.

 זאת היא גישה יפה ונפלאה בתחום הצרכנות העולמית הניתנת לעשייה ע"י מפעלים וחברות גדולות, חשבו לכם איך חברות גדולות מוציאות החוצה סוקרים/דיילים הנפגשים עם נשים אנשים במקומות המפגש שלהם, שומעות על הצרכים שלהם ולפי זה מייצרות מוצרים עבורם.

 בעבר לפני שחשבנו על השיווק הנכון, היינו עושים קבוצות מיקוד, היינו יושבים שבועות על אריזות של מוצר, היינו מתכננים שם או סלוגן, היינו מעצבים את המוצר, ואילו היום אנו רק צריכים לשמוע מהסביבה מה רצוי ומה דרוש ואנחנו יודעים כיצד נמכור, איך נמכור, אלה פעולות נצטרך לעשות בשביל המכירה.

הגישה ללקוח היום היא כבר לא בסיסמאות, היא בהגשמת חלומות, מה עושה מוכר הפיס, מוכר חלומות, מהם הכנסות הפיס רק ברבעון הראשון של 2013 עלו ב-3 מיליארד שקל, מה שאומר שאנשים משלמים כסף בשביל להגשים חלום, ואנחנו אנשי השיווק, האנשים העומדים מאחורי המוצרים צריכים להגשים חלום לאנשים, אם זה בדמות מוצרים, אם זה בדמות שירותים, ככול שנוכל להגשים את החלום ללקוח כך נמכור לו יותר. למה אנשים הולכים לסרטים? ובתקופה האחרונה נרשמה עליה מטאורית בביקור בבתי הקולנוע, הרי אנשים יודעים שסרטים זה לא במציאות, הם אולי משקפים קצת את המציאות אך זו לא המציאות, אנשים הולכים לסרטים בכדי לחלום את החלומות והשאיפות של השחקנים המשחקים בסרטים, מדוע נשים מתחברות לכול הרומנסות הספרדיות המוקרנות בטלוויזיה, כי יש שם הזדהות, יש שם חלום, יש שם אנשים יפים, טובים, רעים כול חלום שאליו מתחבר בן האנוש.

אותו דבר השיווק של היום, השיווק של היום מדבר על אנשים ולא על המוצר, על האנשים ולא על החברה או היצרן, אנשים והצורך של האנשים, ומה קושר את האנשים, הרגש, תשומת הלב. ראו את הקמפיין האחרון של קוקה קולה, אנשים התחברו לשמות הבקבוקים, ליטפו אותם, שמרו אותם, הראו לילדים, המותג קוקה קולה חיבר בן המשקה לרגש לשם.

 הרבה מאד סדנאות ופגישות נצטרך להעביר בכדי להעניק ללקוחות את מה שהם רוצים, זה כבר לא הלקוח תמיד צודק, זה כבר הרבה מעבר לכך.  

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פתיחת עסק

רוצים לפתוח עסק בארצות הברית?

חושבים לפתוח עסק בארצות הברית, רוצים לקבל וחזה E-2 שזאת ויזת עסקים, בואו ניקח קצת חופש מהקורונה, ונראה איך אנחנו מגדילים את עסקינו, אומנם עכשיו נפתח לנו צוהר חדש במדינות המפרץ והאמירויות, אבל עד שדברים יהיו מסודרים ויסוכמו הסכמי הסחר ייקח עוד זמן רב , וכאשר זה יהיה רלוונטי תוכלו להתייעץ איתנו גם בפתיחת עסקים שם.

מגזין עסקי

לעבוד מהבית נכון או לא?

תקופת הקורונה קרבה בין העובד לביתו, מה שעשינו עד היום במשרד חלק מהעובדים עושים את עבודתם מהבית: יש חברות שנותנות שירותים לקהל גדול של לקוחות (שירות לקוחות) במשרדי ממשלה, חברות פרטיות, עסקים קטנים, מכל דכפין נוכל למצוא את אלה אשר עברו לעבוד מהבית.

שיווק באינטרנט

כולם רצים "לגמבו" סליחה לאינטרנט!

אינטרנט, שיווק באינטרנט, קניות באינטרנט, שמתם לב כמה פטריות צצו במהרה בתוך נגיף הקורונה, קצת על המכשולים שבדרך ועוד במאמר הבא

מכירות

האם הלקוח משיג אתכם

בארבעה עשורים אחרונים נהנינו מהטכנולוגיה שסיפקה לנו אפשרויות נרחבות כמעט בכל סקטור עסקי על מנת לייעל את העבודה, להחליף כוח אדם במכשור, ולעשות כל מה שאפשר טכנולוגית ליעל ולקצר תהליכים ומהלכים.

הבנק ואנחנו

האם אנו צריכים את הבנק?

עסק טוב הוא עסק מרויח, עסק טוב הוא עסק שלא צורך אשראי, אם אין לכם עסק כזה תעשו בדק ביית יכול להיות שאתם צריכים לסגור את העסק שלכם. עסק שרוצה מינוף ומציג בטוחות יכול לעשות SHPING אצל כל החברות החוץ בנקאיות המסודרות בארץ

פרסום בדיגיטל
קורונה ועסקים

האינטרנט בשרות העסקים

זהו! הבנו! המגפה שנחתה עלינו לא רק שפגעה באנושות ובאנשים היא גם הביאה עסקים בכל רחבי העולם או לקריסה או לצורך "להמציא" את עצמם מחדש.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן