כיצד נתגבר על ייצר הקניות

אומנם בעלי עסקים רוצים מאד כי הלקוח יבזבז אצלם כמה שיותר כסף, אך במאמר זה אני דווקא רוצה לענות על צורך של "בולמוס" הקניות.

במאמר זה אני רוצה לשתף את המוח האנושי המשפיע על הרצון הרגשי המניע לפעולה של קנייה מצד הלקוח.

חווית הקניה או רצון הקנייה בפרט של מותגים או מוצרים שהרכישה שלהם נעשית יותר לצורך דיכוי צורך ותחושה אביבית וחופשית במהלך הקנייה ולא דווקא מוצרים חיוניים שאנו מחויבים לרכוש כמו מזון, ירקות, בגדים, נעליים, ומוצרים לשימושים אישיים לנו ולבני ביתנו,

כאשר אנו יוצאים לקניון מצוידים בכרטיס האשראי שלנו אנו עוברים שני מצבים הראשון הוא הנעימות או החומר הכימי המוזרם במוח שעושה לנו כול כך טוב בזמן רכישת המוצר יותר במקומות כמו קניונים גדולים היוצרים תחושה של קנה, משטח הדיוטי פרי שם כול מוצר מדליק אותנו כול פעם מחדש, מרכזי הקניונים בחול אשר אנו "נטרפים" בכדי להגיע עליהם, וכמובן הגירויים הפרסומיים שיודעים להניע אותנו לפעולת קניה. אבל מה בתוך בולמוס הקניה והרצון לקנות "בעיקר במחיר טוב) יש נקודה אחת שעוצרת אותנו מלקנות והוא התשלום, המחיר, זה קצת מפחיד אותנו ואנו נרתעים, ואם התור בקופה ארוך אנו לפתע נמלכים בדעתנו ופונים חזרה להחזיר את המוצר וזאת כי הפחד להוציא את הכסף או לשמור אותו לקניה אחרת מרתקת גובר על הרצון לרכוש. (אם תשימו לב בכול חנות של רשת שיווק או רשת בתי קפה יש מספר קופות העונות על הצורך שמקצר בין ה"כיף" ו"העונג" בחוויית הקניה לבין התשלום בפועל.

נכון, שמקרים אלה נכנעים לאוטו כרטיס "פלא" המצוי בארנקכם בכול צבע הלוא הוא כרטיס האשראי הנוצץ "המוח כאן מקבל נינוחות כי הוא יודע שלא יוצא כרגע כסף מהכיס והתשלום יהיה עוד חודש עוד שנה אז כבר יהיה בסדר כמו שנוהגים לנו לאמור "הכול יהיה בסדר" אבל למעשה התשלום ירד ובזמן שהוא ירד נגיד שוב "הכול יהיה בסדר" שהרי איך הבנקים וחברות כרטיסי האשראי "חולבים אותנו" בלפנק….

בואו נסו להקציב לכם כסף לקניות מהמשכורת או מרווחים שיש לכם ותוציאו לכם מהכספומט סכום כסף (כול אחד לפי יכולתו) ועם כסף מזומן זה תעשו את הקניות ה"כפיות" שלכם. אני יכול להתחייב בפניכם כי המעבר בין חווית הקניה לכאב בתשלום ייטה את הכף ל"כאב בתשלום" ולא לחוויה של הקניה.

חשבו על זה שאתם יוצאים לקניות

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מגזין עסקי

לאן נעלמו העובדים בתקופת הקורונה

תם מפרסמים מודעת דרושים, באופן טבעי אתם מאמינים בתוך תוככם שהנה מתחילים לזרום קורות חיים, עובר יום עובר יומיים, פה יש איזה טפטוף של קורות חיים, שם מגיע קורות חיים, אבל עובדים רציניים, איין. מה קרה? מה הסיבה? הרי יש אבטלה, המדינה משלמת הון עתק על חוק דמי אבטלה מאורכים, היכן נעלמו העובדים.

ניהול עסקים

עסקים צריכים להרוויח

אם יש לך עסק/חברה ואתה לא מרוויח, משהו בעסק שלך לא מתנהל כשורה.
עסק המטרה שלו להביא כסף, לגרום לבעליו לשפר את רמת החיים שלו ושל משפחתו ולהעניק לו חיים טובים יותר.

פתיחת עסק

רוצים לפתוח עסק בארצות הברית?

חושבים לפתוח עסק בארצות הברית, רוצים לקבל וחזה E-2 שזאת ויזת עסקים, בואו ניקח קצת חופש מהקורונה, ונראה איך אנחנו מגדילים את עסקינו, אומנם עכשיו נפתח לנו צוהר חדש במדינות המפרץ והאמירויות, אבל עד שדברים יהיו מסודרים ויסוכמו הסכמי הסחר ייקח עוד זמן רב , וכאשר זה יהיה רלוונטי תוכלו להתייעץ איתנו גם בפתיחת עסקים שם.

מגזין עסקי

לעבוד מהבית נכון או לא?

תקופת הקורונה קרבה בין העובד לביתו, מה שעשינו עד היום במשרד חלק מהעובדים עושים את עבודתם מהבית: יש חברות שנותנות שירותים לקהל גדול של לקוחות (שירות לקוחות) במשרדי ממשלה, חברות פרטיות, עסקים קטנים, מכל דכפין נוכל למצוא את אלה אשר עברו לעבוד מהבית.

שיווק באינטרנט

כולם רצים "לגמבו" סליחה לאינטרנט!

אינטרנט, שיווק באינטרנט, קניות באינטרנט, שמתם לב כמה פטריות צצו במהרה בתוך נגיף הקורונה, קצת על המכשולים שבדרך ועוד במאמר הבא

מכירות

האם הלקוח משיג אתכם

בארבעה עשורים אחרונים נהנינו מהטכנולוגיה שסיפקה לנו אפשרויות נרחבות כמעט בכל סקטור עסקי על מנת לייעל את העבודה, להחליף כוח אדם במכשור, ולעשות כל מה שאפשר טכנולוגית ליעל ולקצר תהליכים ומהלכים.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן