כיצד משפיע עלינו עדכון פנדה בגוגל

כיצד משפיע עלינו עדכון פנדה בגוגל

מי שהבין את עדכון PANDA האחרון של GOOGEL  הבין איך  מעצמה כמו GOOGEL שומרת אמונים ומבקשת את טובת המשתמשים במנוע החיפוש שלה בפרט ובכלים ש-GOOGEL מעניקה לעולם כמו GOOGEL+-GMAIL-U-TUBE ואחרים…למעשה בעולם נוצרה שפה בינלאומית חדשה וקוראים לה GOOGEL … עדכון PANDA  עושה סדר בקידום האתרים במנועי החיפוש של GOOGEL "מנוע החיפוש הגדול בעולם." והסדר מתחיל בנושא המאמרים המקשטים כול אתר ואתר וזאת על מנת להתקדם מעלה בתוצאות החיפוש ב-GOOGEL.. למעשה עד ליציאת עדכון זה יכול היה מקדם אתרים להכנס לחוות של מאמרים ולהעתיק משם כול מאמר הן בתשלום והן שלא בתשלום ולהדביק אותו כמאמר באתר שהוא מקדם..נוצר מצב שבמיליוני אתרים יכולתה למצוא את אותם כתבות. (יש עוד טריקים שנעשו על מנת לקדם את האתרים אך זה לא הנושא בכתבה כאן) GOOGEL אשר הנאת השימוש של המשתמש במוצריה היו חשובים לה יותר מכול דבר החליטה לשים קץ להתנהלות הזאת ו"העיפה" את כול האתרים אשר היו מקודמים ראשונים בתוצאות החיפוש כתוצאה מכפל כתבות  לסיווג כלשהו וזרקה אותם רחוק אחורה. ואילו אתרים בעלי תכנים בלעדיים ועשירים הקשורים לסיווג של האתר קידמה קדימה…זהו למעשה הפעולה החכמה שעשתה GOOGEL כאשר כול רצונה היה ליצור למשתמשיה ערך ותרומה בקריאת המאמר…מרגע זה והילך היה צורך לכתוב מאמרים באתרים בעלי תוכן בלעדי. לאתר, במקצועיות הקשורה לפעילות האתר, ויכולת הגשת תוכן התואמת את החיפוש או השאלה אותם הפעיל המשתמש…מרגע זה נוצרה בעייה לחברות לקידום אתרים אשר אין זה מקצועם לכתוב מאמרים בתחומים שונים ומגוונים , ואלה נאלצו לפנות לקופיריטינג  (רעיונאי) על מנת שיכתוב תכנים התואמים לאתר…אך גם כאן הכשלון התגלה כגדול..קופיריטנג  הוא לא עיתונאי, ולא סופר, קופיריטינג כותב מסרים שיווקיים וגם כאלה שמחייבים אותו ללמוד על המוצר…וזה לא מה ש-GOOGEL חיפשה עבור משתמשיה…כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט חייבת להכתב בדרך שנכתבת מודעה או כתבה בעיתון, להיות מענינת, להתמצא בתחום אותו כותבים, להיות עם פלפל ומלח בכתיבה על מנת לעניין את המשתמשים ובכלל ליצור את החוויה והמענה אותו מבקש המשתמש לקבל…. ..ומכאן אנו שואלים היכן מוצאים עילוי כזה שיכול לקחת אתר אינטרנט ולמלא אותו בכתבות תוכן מענינות ועיניניות למשתמש תוך כדי שימוש במסרים השיווקים לאותו אתר….והתשובה נעוצה ב"השרדות" של דורון עמית…התמצאות בכול תחום, יצירת כתבות מענינות בתחום האתר, כתיבה ענינית עם מסר שיווקי, כתיבה שתורמת להנאתו של המשתמש ב- GOOGEL. בכדי שהאתר שלך יהיה למעלה ראשון או בין הראשונים בקידום האורגני של GOOGEL אתה צריך יותר ממטאור שיכתוב עבורך את המאמרים והכתבות…..הישרדות ודורון עמית הם המטאורים עבור האתר שלך…

www.doronamit.co.il

מגוון המאמרים שנכתבו ע"י דורון עמית בתחום העסקי    

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן