כיצד מוסיפים מוצרים למכירה בעסק

כיצד מוסיפים מוצרים למכירה בעסק

ברשת מכשירי הכתיבה מוכרים לחמנייה  ועוגייה.

ברשת המרכולים מוכרים מייבשים,

ברשתות הביגוד מוכרים קוסמטיקה, הנעלה, ואבזור.

ברשות עשה בעצמך מוכרים סלולרי.

ועכשיו ברשת הסופר פארם ימכרו ביטוחים.

ברשת הרהיטים מוכרים כלי ביית.

וכך מתערבבים להם מוצרים לא שייכים לפי המסחר של פעם למוצרים משתייכים למסחר של היום בו הכול מותר, הכול פתוח, הכול סביל.  

 מה שאומר שקטגוריות הולכת ונמחקת מהעולם. מה שאומר שבעוד מספר שנים תכנס למרכול ותמצא שם הכול!  "דווקא התחרז לי" אבל זה לא מצחיק, כי עדיין, יש סוחרים ברחובות העיר, יש מרכולים ברחובות העיר, המסחר בכדי שיתקיים חייב להיות בכול מקום, והסכנה לעסקים קטנים ובינוניים הולכת ומתקרבת בצעדי ענק עת המרכול מכניס לרצפת המכירה שלו יותר מוצרים, מוזיל את עלות המוצר, ומצליח להתחרות יפה מאד מול רשתות או עסקים סקטוריאליים הפזורים ברחבי המדינה.

אז איך מתמודדים עם התופעה?

מכיוון האינטרס של המרכול, הרי שהוא עושה את הדבר הנכון, מזון כולם רוכשים, והמרכולים כולם מלאים, כוח המכירה של המרכולים הוא גבוהה, וכול מוצר או סקטור של מוצר שיצטרף לרצפת המכירה רק יאפשר לבעלי המרכול להתחרות במחיר זול מול כול אלה המוכרים מוצרים ייעודיים אשר המרכול מוכר גם אותם.

 מחר, נוכל למצוא במרכול מכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות מחשבים הנושאים את שם ה"מרכול" בדיוק כפי שזה קורה היום במרכולי הענק בארצות הברית. ואז הרווח יהיה כולו של המרכול כי הוא זה שמציע את הכול מכול לצרכן השבוי שבא למבצעי העוף והשמן, העגבנייה והמלפפון, ורוכש על הדרך עוד טלוויזיה לחדר הילדים או המגורים.

אז מבחינת רעיון עסקי, מיצוי לקוחות, הדבר הוא גאוני, ויכול להיות שזו הסיבה שעוד ועוד שחקנים חדשים נכנסים אל עולם המרכולים וביניהם המשביר לצרכן עם חברי מועדון 365 שרואים את הפוטנציאל האדיר הגלום בפתיחת מרכול, והפצצת הלקוח בשאר המוצרים שהוא צורך ביום יום.

 כ-יועץ עסקי אני רואה את המודל הזה קורם עור וגידים ביום יום עת נפתחים כפי שציינתי עוד מותגי מרכולים וביותר ערים וישובים, ותמיד אני לוקח דוגמא את העיר באר שבע שם הפצצת מרכזי הקניות והמרכולים היא בכלל לא ביחס ישיר למספר התושבים בעיר ומחוצה לה. היום נודע כי קבוצה נוספת מתכוונת להרחיב את שטח המסחר שלה בעוד אטרקציות ופעלולים כול זה על מנת ל"גנוב" עוד לקוחות מהמתחרים…

עשו עמדי חסד, לפני שאתם פותחים עסק, תנו צלצול ונדבר!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן