יש פתרון נגד המכירות בזול

יש פתרון נגד המכירות בזול

האם יש פתרון למונח, מכירות בזול

ממעוף הציפור עת אנו מסתכלים מלמעלה על התנהגות הצרכנית של אזרחי העולם המושפעת מהגלובליזציה, הטכנולוגיה, אתרי הקניות בכל העולם, השמיים הפתוחים, המזרח השפעה אשר בסוף השורה מוזילה משמעותית את כל מה שצורכים אזרחי העולם לחיים.

כאשר עוברים על סטטיסטיקות בישראל על המעבר בין רכישות מקומיות לרכישות רק באתרים בחו"ל (ללא קניות פיזיות עקב השמיים הפתוחים ו רכישות של מוצרים גדולים וחומרי גלם בעיקר מהמזרח ובלי שהתייחסנו על רכישות חברות ישראליות של שירותים בחו"ל) אנו מגלים כי ב-7 שנים אחרונות גדלו הרכישות הפרטיות בחו"ל ב-450% אחוז שמשקף 7 מיליארד שקל מוצרים שנקנו בזול בחו"ל ונמנעו מהשוק הישראלי.

אז למה זה קורה?

מבלי כל קשר שאנו מעדיפים לרכוש זול ולוותר על חווית הקניה שבעבור זה התקשטו, מיתגו החנויות והרשתות את חניותיהם למען הצורך למלא את הצורך הנפשי שלנו בנוסף לוויתור שלנו להתגבר על הנעת וחווית הקניה בנוסף לתכונת אפקט העדר המצויה אצלנו  שהוא לא פחות אלמנט חשוב בצורך הקיומי והנפשי שלנו, ולכן בין שאר המידע שאנו יודעים על רכישות בזול בחו"ל אנו פוגשים חבר או בן משפחה בארוחה משפחתית המראה את השעון שהוא קנה זהה לשעון המותג שעולה אלפים והוא קנה בעשרות זה בדיוק ההנעה לפעולה שמפעילה אותנו לרכוש את המוצר הראשוני ואחר כך השני והשלישי ומשם אנו כבר יכולים להכריז "מי קונה בארץ כבר שנים לא הייתי בחנות בארץ"

תוסיפו לזה את השיווק הדיגיטלי המדהים הנהוג היום באתרי מכירות כאשר התענינו במוצר אתר המכירות יודע בדיוק במה התענינו ובאמצעות שיטת ה-remarketing הנהוגה ב-google אנו נראה את המוצר ודומים לו רצים אחרינו בכל אתר שניכנס אליו עד שנקנה.

יש כאן שיטת מכירה "מדהימה" אשר (א) שוכללה בקלות של המשלוח אלינו. (ב) שיטת השיווק המדויקת ישירות למוחו של הצרכן.

איך סוחרי ישראל יוכלו להתגבר על התופעה ההולכת ומתעצמת?

לפני שאנסה לספק פתרון יש לי סיפור קצר!

בכללי בני האדם עשויים מאותם חומרים כולם, עור, לב, כליות, DNA, רגש וכו' (יש תרבויות שונות, אנשים שונים ועוד הרבה מ-המבדיל אבל מבחינת האדם כולם שווים) והנה אנו מוצאים במאות השונות כי קבוצות אוכלוסייה אשר עוסקים במשהו מסוים מסגלים לעצמם יכולות אחרות ממה שיכולים לעשות בני אדם.

הגילוי האחרון הוא שבט באינדונזיה אשר חי ומתקיים מדגה ואשר סיגל יכולת להיכנס לים ללא שום אמצעי צלילה לרדת לעומק של 20 מטר ועד שלא יצליח לתפוס עם כידון את הדג הוא לא עולה על פני המים. מומחים מגדירים זאת שזו התפתחות אבולוציונית טבעית הנובעת מהתנהגות טבעית של אותם אנשי שבט.

ולמה אני מספר לכם את הסיפור הזה?   

לאדם יש תכונות אנוש המושרשים אצלו מימי האדם הקדמון, תכונות אלה רק התפתחו במהלך השנים אך הבסיס נשאר כפי שהיה מימי האדם הקדמון. והם:

  1. המוח ההישרדותי (המוח הבסיסי הקדמון) אשר הוא הקובע בין לחבק או לברוח.
  2. הרגש

כל עוד תכונות אלה לא יעברו מהעולם ואולי בתהליך אבולוציוני נראה אנשים כמו שאנו רואים בסרטים הבדיוניים מתוכנתים מרגל ועד כף ראש עדיין שתי תכונות אלה צריכים לעזור לנו להתקיים ולהמשיך לשרוד בעידן המכירות.

למה אני מתכוון?

הפתרון האולטימטיבי הזה היה נהדר אם כל אנשי המכירות, כל המוכרים, קמעונאים ונותני שירותים היו "פסיכולוגים" או "שחקנים מקצועיים" למה? כי בגישה פסיכולוגית מקצועית ובגישה של שחקן מקצועי ניתן להגיע לרגש ולמוח הקדמון של הקונה הפוטנציאלי ב: פרסום, מסרים, תמונות, יצירת חוויות, ושיחות מכירה פנים אל פנים כאשר הדגש הוא לדבר מתוך הרגש אל תוך הרגש. (שיחה בן בני אנוש כאשר הפקודות מגיעות מהמוח והרגש גם יחד)

זאת הכותרת של המאמר הזה.

קראו עוד סיפורו של יועץ עסקי 

הטקטיקות הם רבות, קשה להעלות את כולם על הכתב, צריך ללמוד אותם, על מנת ליישם אותם הכי טוב שאפשר.

אנו צריכים להיות מספיק פתוחים בכדי להפעיל את הדמיון שלנו גבוהה גבוה על מנת לתרגל פנייה אל לקוח פוטנציאלי רק בכלים האלה, כי הכלי של להוריד מחיר יביא את העסק בסופו של יום למצב של הישרדות והרי למה פתחנו עסקים בכדי להרוויח, לשפר את אורח החיים שלנו, לאפשר לנו מותרות, וחיים ברווחה ולא במצוקה כמו שהרבה מאד עסקים נמצאים בהם היום.

אני מציע לכם לשוחח על כך יועץ עסקי שיכוון אתכם ואת אנשי המכירות שלכם.

אין לנו נשק אחר מול מתקפת הייבוא.

אנא קראו מאמרים נוספים והמלצות

מידע: רוב המוצרים שאנו רואים באינטרנט בחנויות וירטואליות בעיקר מהמזרח "התמונות של המוצרים נראים פשוט מושלמים, לא רק מושלמים אלא גם מושכים, מביאים חשק לרכוש, ומוצגים בצורה מושלמת "מיליון דולר" אבל שאתה מקבל את המוצר "אתה מתאכזב" ואז אתה מבין שלא רק דוגמניות עוברות "פוטו-שופ" גם המוצרים עוברים "פוטו שופ" ומכאן הפער בין התמונה למוצר. וזה מאכזב, ואפילו מאכזב מאד.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מגפ]ת דלתא
ייעוץ אסטרטגי

איך תשפיע מגפת דלתא על העסקים

איך תשפיע מגפת דלתא על העסקים   איך תשפיע המגפה על עולם העסקים? איך עסקים צפויים להתנהל? ומה הם סודות ההצלחה גם בתקופה זו של

יבוא מסין
יבוא יצוא

טוב לא ייצא לנו מייבוא מסין

טוב לא ייצא מסין "פלישתים עליך שמשון" (שופטים טז ט) זה בדיוק ההגדרה הנכונה על מעצמת העל "סין" רקע אין אזרח ישראלי או בעלי העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן