יש פתרון נגד המכירות בזול

האם יש פתרון למונח, מכירות בזול

ממעוף הציפור עת אנו מסתכלים מלמעלה על התנהגות הצרכנית של אזרחי העולם המושפעת מהגלובליזציה, הטכנולוגיה, אתרי הקניות בכל העולם, השמיים הפתוחים, המזרח השפעה אשר בסוף השורה מוזילה משמעותית את כל מה שצורכים אזרחי העולם לחיים.

כאשר עוברים על סטטיסטיקות בישראל על המעבר בין רכישות מקומיות לרכישות רק באתרים בחו"ל (ללא קניות פיזיות עקב השמיים הפתוחים ו רכישות של מוצרים גדולים וחומרי גלם בעיקר מהמזרח ובלי שהתייחסנו על רכישות חברות ישראליות של שירותים בחו"ל) אנו מגלים כי ב-7 שנים אחרונות גדלו הרכישות הפרטיות בחו"ל ב-450% אחוז שמשקף 7 מיליארד שקל מוצרים שנקנו בזול בחו"ל ונמנעו מהשוק הישראלי.

אז למה זה קורה?

מבלי כל קשר שאנו מעדיפים לרכוש זול ולוותר על חווית הקניה שבעבור זה התקשטו, מיתגו החנויות והרשתות את חניותיהם למען הצורך למלא את הצורך הנפשי שלנו בנוסף לוויתור שלנו להתגבר על הנעת וחווית הקניה בנוסף לתכונת אפקט העדר המצויה אצלנו  שהוא לא פחות אלמנט חשוב בצורך הקיומי והנפשי שלנו, ולכן בין שאר המידע שאנו יודעים על רכישות בזול בחו"ל אנו פוגשים חבר או בן משפחה בארוחה משפחתית המראה את השעון שהוא קנה זהה לשעון המותג שעולה אלפים והוא קנה בעשרות זה בדיוק ההנעה לפעולה שמפעילה אותנו לרכוש את המוצר הראשוני ואחר כך השני והשלישי ומשם אנו כבר יכולים להכריז "מי קונה בארץ כבר שנים לא הייתי בחנות בארץ"

תוסיפו לזה את השיווק הדיגיטלי המדהים הנהוג היום באתרי מכירות כאשר התענינו במוצר אתר המכירות יודע בדיוק במה התענינו ובאמצעות שיטת ה-remarketing הנהוגה ב-google אנו נראה את המוצר ודומים לו רצים אחרינו בכל אתר שניכנס אליו עד שנקנה.

יש כאן שיטת מכירה "מדהימה" אשר (א) שוכללה בקלות של המשלוח אלינו. (ב) שיטת השיווק המדויקת ישירות למוחו של הצרכן.

איך סוחרי ישראל יוכלו להתגבר על התופעה ההולכת ומתעצמת?

לפני שאנסה לספק פתרון יש לי סיפור קצר!

בכללי בני האדם עשויים מאותם חומרים כולם, עור, לב, כליות, DNA, רגש וכו' (יש תרבויות שונות, אנשים שונים ועוד הרבה מ-המבדיל אבל מבחינת האדם כולם שווים) והנה אנו מוצאים במאות השונות כי קבוצות אוכלוסייה אשר עוסקים במשהו מסוים מסגלים לעצמם יכולות אחרות ממה שיכולים לעשות בני אדם.

הגילוי האחרון הוא שבט באינדונזיה אשר חי ומתקיים מדגה ואשר סיגל יכולת להיכנס לים ללא שום אמצעי צלילה לרדת לעומק של 20 מטר ועד שלא יצליח לתפוס עם כידון את הדג הוא לא עולה על פני המים. מומחים מגדירים זאת שזו התפתחות אבולוציונית טבעית הנובעת מהתנהגות טבעית של אותם אנשי שבט.

ולמה אני מספר לכם את הסיפור הזה?   

לאדם יש תכונות אנוש המושרשים אצלו מימי האדם הקדמון, תכונות אלה רק התפתחו במהלך השנים אך הבסיס נשאר כפי שהיה מימי האדם הקדמון. והם:

  1. המוח ההישרדותי (המוח הבסיסי הקדמון) אשר הוא הקובע בין לחבק או לברוח.
  2. הרגש

כל עוד תכונות אלה לא יעברו מהעולם ואולי בתהליך אבולוציוני נראה אנשים כמו שאנו רואים בסרטים הבדיוניים מתוכנתים מרגל ועד כף ראש עדיין שתי תכונות אלה צריכים לעזור לנו להתקיים ולהמשיך לשרוד בעידן המכירות.

למה אני מתכוון?

הפתרון האולטימטיבי הזה היה נהדר אם כל אנשי המכירות, כל המוכרים, קמעונאים ונותני שירותים היו "פסיכולוגים" או "שחקנים מקצועיים" למה? כי בגישה פסיכולוגית מקצועית ובגישה של שחקן מקצועי ניתן להגיע לרגש ולמוח הקדמון של הקונה הפוטנציאלי ב: פרסום, מסרים, תמונות, יצירת חוויות, ושיחות מכירה פנים אל פנים כאשר הדגש הוא לדבר מתוך הרגש אל תוך הרגש. (שיחה בן בני אנוש כאשר הפקודות מגיעות מהמוח והרגש גם יחד)

זאת הכותרת של המאמר הזה.

קראו עוד סיפורו של יועץ עסקי 

הטקטיקות הם רבות, קשה להעלות את כולם על הכתב, צריך ללמוד אותם, על מנת ליישם אותם הכי טוב שאפשר.

אנו צריכים להיות מספיק פתוחים בכדי להפעיל את הדמיון שלנו גבוהה גבוה על מנת לתרגל פנייה אל לקוח פוטנציאלי רק בכלים האלה, כי הכלי של להוריד מחיר יביא את העסק בסופו של יום למצב של הישרדות והרי למה פתחנו עסקים בכדי להרוויח, לשפר את אורח החיים שלנו, לאפשר לנו מותרות, וחיים ברווחה ולא במצוקה כמו שהרבה מאד עסקים נמצאים בהם היום.

אני מציע לכם לשוחח על כך יועץ עסקי שיכוון אתכם ואת אנשי המכירות שלכם.

אין לנו נשק אחר מול מתקפת הייבוא.

אנא קראו מאמרים נוספים והמלצות

מידע: רוב המוצרים שאנו רואים באינטרנט בחנויות וירטואליות בעיקר מהמזרח "התמונות של המוצרים נראים פשוט מושלמים, לא רק מושלמים אלא גם מושכים, מביאים חשק לרכוש, ומוצגים בצורה מושלמת "מיליון דולר" אבל שאתה מקבל את המוצר "אתה מתאכזב" ואז אתה מבין שלא רק דוגמניות עוברות "פוטו-שופ" גם המוצרים עוברים "פוטו שופ" ומכאן הפער בין התמונה למוצר. וזה מאכזב, ואפילו מאכזב מאד.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן