ייעוץ שיווקי שעובד

מה זה ייעוץ שיווקי ולמה זה כל כך חשוב בעסק בחברה או בארגון

ייעוץ וליווי שיווקי הכולל הדרכת אנשי מכירות, פקידות קבלה, פקידות מכירות וכל עובד בארגון שיש לו גישה על לקוחות החברה הקיימים או הפוטנציאלים

וזה מתחלק ל שתי קטגוריות

ייעוץ ללקוחות לחברות גדולות המעסיקות קבוצת עובדים העוסקים בשיווק ולעסקים קטנים המשווקים מוצרים או שירותים.

למה זה חשוב!

באקלים העסקי בו המשק הישראלי והבינלאומי נמצא כאשר התחרות "מטורפת" ועל כל קטגוריה "מאות עסקים" הלקוח הפוטנציאלי מעלים מעיניו מסרים שיווקיים הן במדיה הכתובה והאינטרנטית, ראו אני מציין כאן כבר את אי שביעות רצונו של הלקוח במדיות חדשניות ולא הפליירים או הפרסום בעיתון דבר שכבר אין לו אפקט מכירתי (והאינטרנט נחשב כמדיה חדשה) וזה לא שאני מוחק את האינטרנט, ההפך, אני טוען שיש דרך להציע את המוצא או השירות של כל עסק וחברה כן באינטרנט רק את שרביט המלוכה צריך לתת ללקוח הפוטנציאלי ולא למפרסם הדיגיטלי.

עסק או חברה אשר רוצה להצליח לא צריכה לשלוח את נציגיה (טלמרקטינג) (טלמיטינג) (הודעות טלפוניות) (מיילים) לרשימת לקוחות ולהתקשר אל הלקוח הפוטנציאלי, דעו! הלקוח שונא שמנדנדים לו. הוא יודע מה הוא צריך ושהוא צריך הוא יודע כיצד לפנות לספק. מי שפועל בשיטות אלה היום שם את כספו על קרן הצבי כי עלות תועלת נמוכה עד נמוכה מאד לעסק

מהלך שיווקי נכון הוא באינטגרציה מלאה של כל עובדי החברה עם זה בחברות גדולות או בעסקים קטנים השיווק מתחיל מעובדי הניקיון עד עובדי הלוגיסטיקה המזכירות הנהלת החשבונות המזכירה ובטח מאנשי המכירות.

משם זה ממשיך לטקטיקה של פרסום נכון (זכרו עסק או חברה הנשענת על לקוחותיה הקבועים או לא פועלת בשטח הפרסום בתבונה רבה זה עסק שהולך שני צעדים קדימה וארבע אחורה. ולכן אסטרטגיה שיווקית חייבת לכלול את מגוון העובדים בעסק או בחברה ועד האחרון שביניהם ביחד עם שיטות פרסום אפקטיביות.

אני יודע שאתם שומעים ברקע כל הזמן גוגל, פייסבוק, לינקדין, טוויטר, אינסטגרם, זה נכון אבל זה לא כמו שזה נשמע ויש עסקים וחברות ששופכים כסף בכניסה לאתרים אלה ללא תוצאה משביעה או הגברה של המכירות.

העסק או החברה והארגון שלכם מחייב חשיבה שיווקית.

הכותב הוא מומחה בתחום הייעוץ העסקי והשיווקי

אם מצאתם טעות כתיב אנא כתבו לנו   

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן