ייעוץ עסקי לעסקים קטנים או יועץ עסקי לעסקים קטנים

יועץ עסקי ייעוץ עסקי לעסק קטן

מהי ההגדרה של ייעוץ עסקי לעסקים קטנים.

במנועי החיפוש יש מספר הגדרות בתחום ה ייעוץ העסקי אשר מחלקות את נושא הייעוץ למגוון רחב של שמות. אנשים מבקשים למצוא את הדבר הדרוש להם מתוך  חשיבה ממוקדת כביכול של הרצון שלהם לשירות וגם למוצר.

לדוגמה עם בעל עסק המעריך את עצמו כעסק קטן, או רעייתו של בעל העסק שהבינה כי בעלה זקוק לייעוץ עסקי, ומגדירה את החיפוש ל "ייעוץ עסקי לעסקים קטנים" אזי זאת ההקלדה שהיא תעשה במנועי החיפוש על מנת למצוא את האדם המתאים, אותו דבר עם עסק גדול או תאגיד ירצו למצוא יועץ לחברה או לארגון שלהם הם יחפשו במנוע החיפוש גוגל או כול מנוע אחר את ההגדרה ייעוץ אסטרטגי, או יועץ ארגוני, אבל לעולם לא את ההגדרה של ייעוץ עסקי או יועץ עסקי.

אנשים מכוח המחשבה מבינים כי באם יקלידו את המילה הספציפית אזי יקפוץ להם מידית אותו נותן שירות אשר מתמחה בהגדרה שהוקלדה.

 בהסתכלות מהירה בעולם האינטרנט ניתן לראות כי כול הקלדה ולא משנה מה באותו תחום חיפוש תביא את אותם התוצאות (ובמאמר זה אני מתכוון לתוצאות האורגניות) כך שלמעשה זה באמת לא משנה ההגדרה או המילה הנוספת למיקוד כביכול של סוג החיפוש.

 למה הדבר דומה בזמנו כאשר דפי זהב היוותה את מקור החיפוש האולטימטיבי, וכול הופעה שם עלתה בממון רב, נאלצו בעלי עסקים למינם לפרסם כול מילה או כול קישור של מילה שנגעה בתחום שלה מספר פעמים, דבר שייקר את עלות הפרסום באופן משמעותי,

בתוכנית הפרסום הכול כך מוצלחת GOOGLE ADWORDS אשר לקח את הבלעדיות בכול אופן בישראל בתחום הפרסום הממוקד (זה הפרסום העכשווי כאשר הלקוח הוא זה שבוחר מה לראות ואיזה מוצר הוא רוצה לצרוך) מילות המפתח מתאגדות במסע פרסום אחד או כמה מסעות פרסום והנוחות ליצור מסעות פרסום ממוקדות למילים או להקלקות הספציפיות מייתרת כול צורך להשתמש בכלי פרסומי אחר לעסקים כאלה ואחרים.

 בחזרה לנושא שעסקנו בו גם בתוצאות האורגניות וגם בתוצאות הממומנות נוכל למצוא את אותם גופים , אנשים או חברות אשר נמצאות בקטגוריות הראשיות, עם דיברנו על יועץ עסקי אז כול אלה שקשורים לתחום זה יופיעו לנו או בעמוד הראשון או בעמודים האחוריים שם הם לא רלוונטיים בכול מקרה.  

 לסיכום, חיפוש של מוצר או שירות יכול להופיע גם בתוך הקטגוריות המרכזיות בעמודים יותר פנימיים ולפעמים אני תוהה עם כדאי לנו לפספס את זה

 כותב המאמר: דורון עמית מבכירי היועצים בארץ

רוצה ללמוד מדורון עוד? לחץ פה לכניסה לאתר

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן