יזמות איך באמת יוצאים מהקופסה

יזמות. למה מתכוונים שאומרים לצאת מהקופסה

בעשוריים האחרונים אנו רק שומעים איך אומרים לנו "לצאת מהקופסה" הרבה מבעלי העסקים והחברות מבינים את המשמעות של המשפט הזה אבל מבחינתם זה נשמע כמו "סינית" איך יוצאים מהקופסה?, העסק שלי מוכר X מה יש כבר לצאת מהקופסה? מה אני כבר יכול לשנות ולצאת מהקופסה אם אני מוכר דבר ואין לי מה לחדש.

אז בואו נגדיר דבר בסיסי: מה זה יזמות?

אני מגדיר יזמות ב"חלום שצריך להתגשם" פשוטו כמשמעו: אני חולם על מוצר, שירות, מכונה, אפליקציה, שירותים וכל דבר אחר עסקי אשר בתחושה שלי יכול להפוך ליזמות מצליחה.

נכון, אני מחליט מראש שאני קופץ לתוך בריכה אבל תחילת הקפיצה שלי כאשר הבריכה ריקה ובתקוה שעד שאגיע מטה הבריכה תתמלא.

יזמות זה ללכת בכל הכוח עם החלום לא חצי דרך ולא שלושת רבעי דרך אלא בכל הכוח על מנת להגשים חלום.

אני לא רוצה לתת לכם את דוגמאות היזמים הגדולים פייסבוק, אפל וכ"ד אני דווקא רוצה להדגיש את היזמים הפשוטים אשר חלמו על רעיון, ייצרו אותו הגשימו אותו והמשיכו בו. חשבו רק בעשוריים האחרונים על אנשים שחלמו רעיון הגשימו הפעילו ומכרו במחירים מטורפים: למה את אתה לא יכולים להיות כאלה.

ישנם אנשים שיש להם חלום והם אומרים לעצמם בוא ננסה אותו לאט לאט! "טעות" "אין לך מה להפסיד" תתחיל עם הרעיון בכל הכוח, קח לך ייעוץ עסקי שיעזור לך לבנות את המיזם נכון ולך על זה.

מהו האקלים העסקי העתידי שמאפשר לנו לפתח חלומות?

אנחנו יודעים שהעולם העסקי עבר עובר ויעבור תנודות חריפות מאד, אנו יודעים שתוך עשור ייעלמו מהנוף העסקי כמעט 50 קטגוריות של תעסוקה, אנחנו יודעים שיחסי עובד מעביד ייעלמו כל עוד יהיה ניתן לקבל בעלי מקצוע במיקור חוץ בארץ ובעולם, ולכן אנו צריכים לדאוג היום לעתידנו ולבסס את המקצועיות שלנו בכל תחום לטובת התעסוקה העצמאית שלנו.

אנו גם יודעים שהתחרות העסקית בקמעונאות, בשירותים הולכת ומצטמצמת עקב הטכנולוגיה והגלובליזציה ואנו נדרשים בדיוק כמו שהתנהלו החלוצים שעלו ליישב את הארץ שלנו למצוא לנו את אפיקי התעסוקה והפרנסה לקיומנו. וזה אפשרי.!!!

אז איך הלכה למעשה יוצאים מהקופסה?

  1. לא פוחדים לקפוץ לבריכה.
  2. יש לך חלום או רעיון או יזמות "פתח אותו"
  3. דעו שאתם לא מפסידים כלום, אם נכנסתם נכון למיזם לא תפסידו.
  4. זכרו שהדורות גדלו והיום אנו חיים 3 דורות בכפיפה אחת, הצרכים עלו, וכוח האדם קיים.
  5. עסקים קיימים ימצאו דרכים לחדש ולרגש את הלקוח.
  6. למדו מהעסקים הגדולים איך הם לוקחים מוצר אחד (לדוגמא "מילקי) וכל חצי שנה בונים לו תחפושת חדשה כאילו מדובר במוצר חדש (וזה רק דוגמא קטנה) ראו את חברות הסלולר זה אותו אינטרנט ואותו טלפון רק שמלבישים אותו כל פעם בלבוש ובאריזה חדשה.
  7. כך אתם צריכים להיות במיזם החדש שלכם או בעסק הקיים שלכם, כל הזמן למצוא דרכים להבליט את מה שאתם מוכרים בדרכים מתוחכמות שיוצרות עניין.
  8. היום יש את שיטות הפרסום הנוחות ביותר כאשר אתם יכולים לשלוט במנוע הפרסום שלכם להקטין, להגדיל, להרחיב, להעביר מסרים חדשים, לגרות את הלקוחות, לעניין אותם הכול בשליטה שלכם ובעלויות לא גבוהות.

קראו עוד: האם לפתוח חברה

על תגידו לעולם!  

א. תעזבו זה לא יילך.

ב. איך אני אצליח לרגש בחנות האלקטרוניקה שלי ההוא לידי מוכר בפחות מחיר-דע אתה לתת מוצר + בונוס ואז תהיה מתחרה שווה

ג. על תגידו איך אני יתמודד עם החלום שלי לעולם לא ניהלתי עסק – קח יועץ עסקי.

ד. לעולם על תישאר באזור הנוחות שלך תמיד תשאף לעשות משהו שיקרב לקוחות, תכתוב מיידע באתר שלך, מיידע שייתן ערך מוסף ללקוח תהיה פעיל במדיה. הכלים שגוגל והרשתות החברתיות נותנות לנו הוא אדיר מי שיודע להשתמש בתבונה בכלים ידידותיים אלה. לא צריך לרוץ למקדם אתרים שישתה את כל תקציב המדיה.

לסיכום 

יזמות "הגשמת חלום עסקי" קפיצה לבריכה שעדיין אין בה מיים.

התמדה "הליכה למיזם בחשיבה משותפת ועם כל הכוח"

יציאה מהקופסה "תהייה ועשייה לחדש ולרגש כל יום ברעיון חדש, לא נדוש, אלה כל הזמן חיפוש אחרי האחר, השונה, המיוחד, ניתן גם לשוטט ברחבי האינטרנט בחו"ל בסקטור שלך ולמצוא רעיונות לחדש ולרגש ללקוח שלך.

מאד חשוב לי להדגיש: ליצור מיזם, לבנות עסק, להמשיך עסק קיים זה מאד קשה, כן זה קשה אני בטח לא מגלה לכם את אמריקה. יש מצליחים יש מצליחים פחות ויש שכושלים, הכישלון מגיע מניהול לא נכון, ניהול לא עכשווי, אמוציות, אי עמידה ביעדים, ניהול לפי כללי העבר ולא ההווה והעתיד,  כל עסק ניתן לקיים, כל עסק צריך להבנות במסגרות שלו וכאשר הוא בנוי למסגרות שלו אין לו סיבה להיכשל. (בארצות הברית של אמריקה לא נפתח עסק מבלי שהיזמים יתארחו במשרדי היועצים העסקיים) בארץ כאשר כולם יודעים הכול עדיין אין זה כלל ברזל בפתיחה של עסק או בשינוי מסלול של עסק קיים.

תוסיפו לכל מה שכתבתי כאן את האקלים העסקי שיפלוט אותכם ממעגל העבודה כשכיר בעשור הקרוב ואז תגיעו לתובנה שיש לכם מה לתרום לתא המשפחתי שלכם כבר עכשיו.

המאמר הזה לא מצוץ מהאצבע הוא מקבל משמעות יותר עמוקה בהתקדם העולם קדימה. יש למאמר הזה התכנות עמוקה עבור כל אחד מאיתנו.

לקרוא מאמרים נוספים והמלצות לחצו בקישור

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו