יוצאים לשפת פרסום חדשה לעסקים

יוצאים לשפת פרסום חדשה לעסקים

קופסאות זה בשביל לארוז נעליים

קופסאות זה בכדי לארוז חבילות למשלוח,

קופסא יכולה להיות אריזה יפה למתנה

קופסאות שמאוחסנים בהם מוצרים נזרקים לאחר השימוש.

אז למה אנו אומרים "צא מהקופסא"

לא זאת לא קלישאה, אנו שומעים את המשפט הזה חדשות לבקרים, ואומרים, שוב פעם המשפט האווילי הזה. נכון, אווילי, אבל נכון, להיות בתוך הקופסא לא מחזיק מים לשנייה. וזאת עובדה.

למעשה אם נסתכל בפרספקטיבה קודמת נבין שכול חיינו הכניסו לנו סיסמאות לתוך חיינו, מ"טעם החיים" ועד "החברה מס 1" דרך "נשמע מצוין נשמע אורנג" ועוד רבים אחרים…וכול אלה הומצאו ע"י אנשים שיושבים במשרדים ממוזגים, בקומות גבוהות, על כורסאות נוחות, ואולי כאלה שנעזרים בקבוצות מיקוד שונות..

וכול הספרות, וכול המיקוד משפטים אלה הופכים להיות למורים ותומים של פרסום המוצרים או השירותים של חיינו. אבל לא!, לא יותר, לא עכשיו, זה כבר לא עובד עלינו, כמו שהסיפור של מייסד GMC  ענק המכוניות מאמריקה כבר לא עובד עלינו אך ממשיך ומפאר את כול ספרי השיווק והפרסום בעולם.. לא.. שבענו,, שבענו מסיפורים ומסיסמאות, אנו בנויים לפשטות, להבנה, למסרים ברורים, לא לתחכומים, לא למניפולציות פוטושופיות, לאמת. תגידו לנו את האמת לטוב ולרע אבל תגידו את האמת ותמכרו לנו, תנו לנו להחליט, תגרו את הדמיון שלנו באמת המוצר או השירות שלכם, תספרו לנו את סיפור המוצר שלכם, אבל אל תדחפו לנו ביטויים, פתגמים, שהמצאתם אותם.

לכול מוצר או שירות יש אמת העומדת מאחוריו, ואת האמת הזאת הצרכן רוצה לשמוע, ולהחליט.

קמפיינים שלמים יורדים לטמיון כי הצרכן פשוט לא מאמין להם. אנשים יודעים שאנשים אחרים רוצים למכור, והם סולדים מזה, והדוגמא הכי טובה היא לעמוד באחד מהחנויות ברחבי העולם ולראות איך לקוחות "בורחים" מהמוכרים הטרדניים השואלים אותם אם הם צריכים עזרה. שטויות, ההפך, הלקוח רוצה להיות עם עצמו או עם בן/ת זוגו, הוא רוצה להתייחד הוא והמוצר, הוא לא אוהב את השאלות של המוכר, היא טרדנית, אם הוא ימצא משהו שהוא רוצה הוא כבר יפנה…בגלל זה בארצות הברית נהוג לברך את הלקוח בשלום.. וזהו זה.. עכשיו תתמודד עם המוצרים לבד….

אסטרטגיה נכונה, להעמיד עובד בקדמת החנות שיברך לשלום, שיעקוב עם הלקוח קנה ובמידה ויצא ללא קניה יאמר לו זה שבפתח, משפט כמו " ביקרתה את מדף המוצרים שלנו שבמבצע 50% הנחה" לכול הפחות באמירה זאת מוכר בפתח יכול להציל מכירה..

פרסומאים ומשווקים, חייבים לשנות את המתג שלהם,

מוכרים בחנויות חייבים לשנות את טקטיקת המכירה שלהם.

חשוב לכם למכור יותר

חשוב לכם להעביר מסר פרסומי נכון ללקוח שלכם

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן