יועץ שיווק עם המלצות להגברת מכירות

איך עסקים קטנים יכולים לפרסם את עצמם

אין עוררין כי פרסום מביא לקוחות

נכון שהפרסום הטוב ביותר זה לקוח מביא לקוח אבל זה קיים בממדים ובסקטורים שונים כמו בעלי מקצועות חופשיים עורכי דין, רואי חשבון, מספרות, קוסמטיקאיות, רופאים פרטיים ועוד הרבה נותני שירותים למיניהם. אבל גם כאן צריך לצבור את הלקוחות הראשונים ואו לא רק להסתמך על הפניות שהרי המטרה שלנו היא להגדיל מכירות וכתוצאה מזה ליהנות מעצם היותנו עצמאיים.

לאחרונה התפרסם סקר כי אחוז גבוה מבעלי העסקים שפתחו עד 3 שנים אחורה המחזור העסקי שלהם לא עולה את ה-15 אלף ₪. (סביר להניח שמדובר על עסקים קטנים או בעלי מקצוע חופשיים) אבל הנתון הוא נתון מאכזב שהרי עדיף להיות שכיר מאשר עצמאי אם מחזור שכזה.

קראו: הדרך לכיסו של הצרכן

המושג עסק מטרתו לעשות כסף. כסף אשר לא רק ייתן משכורת זעומה אלה עסק שיביא רווחה לבעליו. וכאן אנו חוזרים לנקודת הפתיחה שבכל מקרה עסק חייב שיפרסם את עצמו כי מבחינת קהל הלקוחות הוא בלתי נראה. אני יכול לספר לכם שאני נפגש עם בעלי עסקים קטנים כגדולים אשר מספרים לי שנכנסים עליהם לקוחות שגרים ליד העסק האומרים להם "לא ידענו שיש כאן את העסק שלכם". באקלים עסקי בו אנו נמצאים כאשר יש הכול מהכול ועל כל רחוב יש 5 עסקים מאותו עיסוק ועוד שאנשים נחשפים ל כל כך הרבה פרסומים בתיבת הדואר, ברחוב, באינטרנט, בקולנוע, בעיתון, במקומון העסק שלך נבלע בין כל אלה ולא זוכה לתשומת לב.

ובכן, מה הפתרון, איך בכל זאת מגיעים לתודעה של לקוחות, איך בכל זאת מושכים את תשומת ליבם ומביאים אותם להיות לקוחות של עסקכם כל זאת על מנת להעלות מודעות והכנסה יותר גדולה.

האסטרטגיה שאני בונה לכל לקוח בנפרד מתבטאת ראשית וראשונה בשכונה/ברחוב/באזור/שבו נמצא בית העסק. לגבי הטקטיקה איך לתקוף את האזור אני ירצה להשתמש בפרמטרים כמו פרסום ממומן בגוגל (אזורי) (פרסום אזורי בפייסבוק) (פלייר מעוצב מקומי) וכתוספת חזקה ומשפיע "אטרקציה שכונתית) כל אלה אמורים לעשות בזז שכונתי/אזורי/יישוב ומבטיחים הנעה מבטיחה של תהליך.

חשוב לי לציין שלא משנה איזה עסק יש לכם הקונספט הזה מתאים לכל סוג של עסק בין אם זה מכירה של מוצרים ובין אם זה מכירה של שירותים.

כמי שעוסק כ יועץ שיווק בנוסף עסקים נחשבים עסקים כאשר המחזור שלהם עולה את ה 60 אלף ₪ במינימום אם לא הגעתם לשם אז חייבים להגיע לסכום הזה ומשם להמריא למעלה. שהרי כפי שכתבתי עסקים עצמאיים נועדו לגרום לבעליהם רווחה כלכלית.

בכדי לעמוד ביעדים עסקיים יש צורך להשקיע אין בבעל מקצוע שייקח אתכם למטרה ולהבין שעלויות פרסום הם לא כאלה גבוהות שלא ניתן להשקיע בהם לצורך הכנסה יותר גבוהה.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן