יועץ עסקי שיווקי

יועץ עסקי שיווקי
יועץ עסקי שיווקי

יועץ עסקי שיווקי

יועץ עסקי, אנו מבינים מה זה, יותר נכון לא כולם מבינים מה זה יועץ עסקי וזאת כי זה לא מקצוע מוגדר הנלמד באקדמיה או ניתן ללמוד לתואר אלא מקצוע הנרקם ע"י ניסיון אישי של ניהול, בעלות על חברות  בעצמו (ולא כשכיר) חוש יזמות, הליכה בין טיפות הגשם בעולם המתהפך של העסקים, כריזמטיות ועוד פרמטרים ייחודיים של אופי היועץ.

אך מה זה יועץ עסקי שיווקי

אין ספק שבכדי לנהל היום עסק /החברה חייבת שיהיה לה יועץ עסקי, בג'ונגל העסקי הקיים היום מנהל או בעל עסק לרוב מתפעל את העסק ולא מנהל את העסק ולכן הרבה מאד עסקים "אלפים" מדשדשים בעסק ולא מצליחים להתרומם, לקדם את העסק מבחינה עתידית, לראות פני קדימה, מגמות ותהליכים בתחום העיסוק, הוספת שירותים ומוצרים סינרגטיים, החלפת מימון יקר במימון זול (היום ניתן להחליף מימון יקר במימון זול ללקוחות עדיין טובים במערכת הבנקאית) שהרי לשם כך נולד "דוח האשראי" של בנק ישראל, בכדי שכל לקוח יוכל לקבל את האשראי הכי זול לו. וכמובן את זה קובע הדוח או חברת bdi ואחרים.

ניהול עסקים הפך היום לעניין הרבה יותר מורכב מה שלא היה פעם ובעל העסק לא יכול לנגוע בכל הדברים או הפעולות הנדרשות לעסק.

בואו ניגע בנושא השיווק

הפעילות הדרמטית הנדרשת בכל עסק הוא השיווק, בעבר ועדיין יש חברות פרסום אשר היו לוקחות על עצמם משרד פרסום לחברה גדולה ואילו כל מיני ספרוני קטלוגים, עיתונות, עיתונות מקומית, שבועונים מקומיים, תלי דלת, ואחרים אשר היו כלי השיווק לעסקים. היום כל זה התהפך והתכנס לרשתות החברתיות כאשר השליטה נמצאת בקבוצת פייסבוק וגוגל. ומכאן התחילה מלחמת גוג ומגוג מי ייראה ראשון, גדול, מפורסם, כזה שכותבים עליו, פוסטים שמעלים, הקישור לסלב ולאושיות יחצנים.

וכמו שהוא הפך למלחמת גוג ומגוג קמה תעשיה חדשה של מקדמי אתרים, משרדי פרסום ייעודיים לרשתות החברתיות שהתחילו למכור את שטחי הפרסום והמלל ברשתות החברתיות כאשר הם אלה שהעבירו תעבורה של למעלה מ-60-90% רכישה של שירותים ומוצרים.

כמובן שגם כאן נוצרו בעיות חדשות "התובנה "אני לא שם אז אני לא קיים" התממשה בזה שעסקים גדלו בצורה דרמטית, הרבה יותר עסקים בחלל, ואילו הפרסום לדוגמה בגוגל : יש אולי בכל קטגוריה  עד-3 דפים שהלקוח נחשף בפני הקהל המחפש אותו. למשל עם במגזר מסוים יש מיליון דפים הלקוח חושף את עצמו רק ל 30 פרסומים, וכאשר כל עסק מנסה לדחוף את עצמו בקידום האורגני למקומות הראשונים אז תארו לכם את המצב. נכון, עדיין יש את הפרסום האקטיבי קרי מודעות במדיה בכלל אבל היום הראש והיד מכוונת ל"מותג" "ולמקלדת" המחליפה את הסלוגן של "דפי זהב הישנים" "תן לאצבעות ללכת במקומך"

מה שאומר "האינטרנט" הוא כלי השיווק המרכזי.

פעם פרסמנו בשבועונים היום במדיה החברתית

אם כך איך מגיעים אליו.

מה עוד בשיווק

ייעוץ עסקי

כמובן שרוב העסקים פונים אל מקדמי האתרים או משרדי פרסום , וזה עולה הרבה כסף אבל לא בביטחון.

  1. ראשית אבהיר – המסקנות שלי הם לא גורפות וללא הכללה  אלא מגיעות מתוך ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק האינטרנטי.
  2. כאשר אתה מוסר את האתר של העסק למקדם אתרים אין לך שום שליטה 1. שהוא עושה את העבודה. 2. שהעבודה אכן נעשת. פעם בדקתי חברה לקידם אתרים, נתתי לה לקדם את האתר שלי, מאחר ואני מתמצא מעולה בתחום זה ראיתי כי פשוט לא נעשתה עבודת קידום, החלפתי את הקוד כניסה לאתר בכדי לראות אם יתקשרו אלי לבקש את הקוד, אז לא פשוט לא התקשרו, רק אחרי שלושה חודשים שאלתי אותם שאני מרגיש שהאתר לא מקודם, ואז התבלבלו בתשובה.
  3. דוגמה נוספת: גוגל משנה את האלגוריתם שלה מדי כמה חודשים, כל עדכון כזה גוגל חושפת את כל "השטיקים" שעושים מקדמי האתרים ומיליוני אתרים נזרקים אחורה אחורה מה שנקרא "ארגז החול" וכל העבודה "אם בכלל" והכסף ששולם נזרק לפח, כן יש "שטיקים" שעושים מקדמי האתרים (לא גורף) שעדיין גוגל "אוכלת את זה" כמו לדוגמה קישורים מפוברקים או מאמרים מועתקים. שהרי על מה מבוסס הקידום בגוגל "מאמרים" "קישורים חיצוניים המובילים לאתר" והרצון שלה כי הגולש אצלה יקבל חומרים העונים לדרישת החיפוש שלו.
  4. ועדיין לא כתבתי על הפרסום הממומן שמבחינתי היום כאשר המדיה האינטרנטית מפוצצת נכון לפרסם בכסף במנועי החיפוש.

ומכאן אני מגיע לעיקר המאמר

לא כולם כך, יש בשוק עסקים רציניים ואחראים, היכן שאתה נדרש לשלם בזול בסוף אתה משלם יקר כי בכדי להגיע למקומות ראשונים במנוע החיפוש אתה צריך להשקיע הרבה, וזה מקדם אתרים לא יכול לעשות ב-2000 שקל. ולא גם ביותר. מקדם אתרים לא יישב לכתוב מאמרים בין 700 ל- 1000 מילה 4 פעמים ב-חודש. אותו דבר לגבי קישורים, מקדם אתרים יש לו רשת של אתרים שהוא מקשר משם לאתר שלך, לא כולם בעלי סמכות כזאת שיכולות (לא גורף) להשפיע על קידום האתר (עם הקישור יוצא מווינט אז תצטרכו לשלם עוד כ-15.000 לשנה מקישור מאתר זה.) ולכן שילוב של יועץ עסקי המתמחה בעולם הפרסום באינטרנט או במנועי הפרסום ברשת המרכזית גוגל פייסבוק ואינסטגרם יכול להביא לעסק חסכון של אלפי שקלים.

קישורים ומאמרים מקדמים אתר אורגני

שאתם קונים פרסום באינטרנט בשיטת הריטיינר ובשיטת PPC אתם יודעים על מה שילמתם אבל לא על התוצאה שתקבלו (לא בהכללה) (לא גורף)

יעוץ שיווקי חייב להינתן על מי שמתמחה בניהול בכלל ושיווק בפרט כי רק מכירות מניעות עסק ולא הלוואות

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן