יועץ עסקי מאתרים במנועי החיפוש

יועץ עסקי מאתרים במנועי החיפוש

 המלצות לבחירת יועץ עסקי. ייעוץ עסקי, ליווי עסקי או יועץ עסקי לעסקים קטנים. כיצד בוחרים יועץ עסקי, מה הפרמטרים שלפיהם יהיה ניתן לבחור יועץ עסקי? כיצד אתה הייתה בוחר את בעלי המקצוע שלך, או לפי מה אתה יכול לסווג אותם. היום שהשוק רווי בכול כך הרבה בעלי מקצוע כאלה ואחרים הבחירה נהיית הרבה יותר קשה וסבוכה.

שני פרמטרים מומלצים כאן ב-כיצד לבחור את היועץ העסקי שלך.

נכון הוא ש-מי שנותן ייעוץ עסקי או יועץ עסקי יכול מאד להיות שאני לא אובייקטיבי אך לצורך מאמר זה אני רוצה להיות הגיוני ולא דווקא לפעול מתוך מניעים אינטרסנטיים, למרות שתחום ה-ייעוץ העסקי משיק לרוב מגוון המקצועות החופשיים.

תחום הבחירה הראשון של ייעוץ עסקי עובר כמו בשאר המקצועות החופשיים דהיינו מפה לאוזן, לקוח מרוצה מביא עוד לקוחות מרוצים ולקוחות מרוצים מביאים עוד יותר לקוחות חדשים וחוזר חלילה. הסטטיסטיקה אומרת שלמעלה מ-60% לקוחות של חברות, עסקים ובעלי המקצועות החופשיים מגיעים מפה לאוזן וגם יש בזה הגיון רב. גם כאשר אני מעביר קורסים או מלווה עסקים בתחום ה-ייעוץ העסקי אני מכוון את רמת השירות בעסק למצב שיביא עוד ועוד לקוחות מרוצים בחזקת אמבה מתפשטת ויוצרת מעגלים חדשים של לקוחות.

התחום השני, הוא נושא האינטרנט.

וכאשר אני מדבר על האינטרנט, אני מתכוון למנועי החיפוש באינטרנט ובראשם GOOGEL

 לא רבים מאתנו יודעים כי מנוע החיפוש GOOGEL עבר בשנתיים האחרונות מהפך אדיר עת נכנס עדכון פנדה ועדכון פינגווין ושינה דרמטית את הסדר העולה במנוע החיפוש הנקרא "אורגני" (לגוגל יש שני תוצאות חיפוש האחת תוצאת חיפוש ממומנת ע"י המפרסם והשנייה תוצאת חיפוש אורגנית אשר הניקוד שלה נקבע על פי איכות האתר והמענה המידי ללקוח המחפש) למעשה מה שעשו שני העדכונים האלה ניקו מהשטח של הקידום האורגני את כול האתרים הגרועים שקודמו ע"י טריקים של מקדמי אתרים  והעלו לראש תוצאות החיפוש אך ורק את האתרים שיש בהם את התוכן הנכון ביותר, אם האמינות הגבוהה ביותר, והמקצועיות המוכחת ביותר במטרה לתת  את המענה לסיפוקו של הלקוח אשר מקליד מילת חיפוש ומבקש לקבל את התוצאות המידיות העונות על צרכיו.

למעשה ללא כול הכתרה רשמית הפך מנוע החיפוש של GOOGEL לסולם הדרגות של עסקים ונותני שירותים כאלה ואחרים ואשרור ללקוח המנסה למצוא את השירותים או המוצרים הטובים עבורו במהרה, בנקל ובביטחון כי אכן מנוע החיפוש עשה עבורו את העבודה.

ואכן, הלקוח המחפש את המוצר או השירות הרצוי יכול להיות היום יותר בטוח מתמיד כי בראש תוצאות החיפוש בו הוא מקליק עומדות החברות או העסקים ואפילו הארגונים המסוגלים לתת לו מענה לצרכיו.

זאת הסיבה שלפי סטטיסטיקות שמפרסמות מדי פעם בפעם עולה כי ה"מקליק" באמת לא עובר אל הדף  השלישי במנוע החיפוש ומסתפק בשירותים של אלה המופיעים בדף הראשון והשני,  ויותר בתוצאות האורגניות מאשר בתוצאות הממומנות.

בכלל כיועץ עסקי אנו כול בעלי העסקים בארץ ובעולם נחשפנו לתובנות של מנוי החיפוש ועושים הכול על מנת להיות הטובים ביותר בכדי להופיע בראש סולם הדרגות

דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן