יועץ עסקי חייב שיבין שיווק באינטרנט

יועץ עסקי חייב שיבין שיווק באינטרנט

יועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי לא יכול להתקיים מבלי להבין את במת הפרסום, השיווק, והקיום של העסקים היום, הבמה המרכזית באינטרנט.

למעשה כול כך הרבה ספקולציות נשמעות ע"י בעלי עסקים, מקדמי אתרים, פרסומאים, וכול אלה העוסקים בתחום המכירות, הפרסום והשיווק.

גם יועץ עסקי או יועצים עסקיים שאין להם נגיעה ביידע והכשרה בתחום האינטרנט לא יכולים למלא את תפקידם נאמנה מאחר ובמה זאת היא ורק היא הבמה המרכזית משם מסתעפים הדרכים לנקודות השיווק, הפרסום והמכירה.

הרבה מאד אנשי עסקים, מחוסר יידע, וזה הרי ברור כי איש עסקים או בעל עסק או מנכ"ל של חברה לא אמור לדעת מקצועית את רזי השיווק, הפרסום, והמכירות באינטרנט, זאת ועוד שהמיידע הקיים ברשת בנושא זה לוקה בחסר ובסך הכול הכללי "אף אחד לא יודע כלום"!

איך עושים פרסום ב-GOOGLE

בכוונה אני כותב את הדברים האלה, כי האכזבות שיש לבעלי עסקים מנהלי חברות או כול עסק קיים עלי אדמות מהמידע שהם מקבלים מ העוסקים בתחום הוא מידע לא נכון "בהמעטה" (לא שאנשים אלה רוצים לרמות או לשקר לקוחות פוטנציאלים אבל הם בעצמם לא יודעים את האמת לאמיתה בתחום ובעיקר את דרך עבודתם של מנועי החיפוש ובראשם GOOGLE)

ולמה אני מתכוון: ניקח רק לדוגמא הצהרה שיצאה מפי הדובר של מנוע החיפוש ב-20 לחודש אוגוסט 2013 האומרת כי הלייקים בפייס בוק וההשתתפות ברשת החברתית GOOGLE+ אין לה ולא קשר דק בין תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של החברה. הכרזה זו אם היא נכונה או אם לא טורפת את הקלפים של כול מומחי השיווק, של כול המרצים למיניהם בתחום האינטרנט, את כול הכתוב בספרים שהודפסו באלפים המקשרים את הפעילות הזאת להשפעה בדירוג התוצאות של מנוע החיפוש המדובר.

יכול להיות שהכרזה זאת היא נכונה או לא נכונה, שהרי מנוע החיפוש הוא עסק בפני עצמו ובהחלט לא ירצה לקדם רשת אחרת מבחינה עסקית (השגת לייקים רבים בעיקר באה ממימון פרסום ברשת החברתית) הגם שבכדי להיות אמינים מודיעים בהנהלת מנוע החיפוש כי גם הרשת שלהם לא מקדמת אתרים מסחריים מעלה. לעולם לא נוכל לדעת את אמיתות ההודעה וזה נכון לגבי כול הספקולציות המתפתחות והשגורות בידי המומחים אותם ציינתי המאמר זה.

וכמי שבאמת נושא הייעוץ העסקי חשוב לו לצורך קידום העסקים אותו אני משרת, עקבתי ולמדתי על בשרי במשך שלוש שנים על התנהלות מנועי החיפוש ובראשם GOOGLE. הדבר היחידי שבו אני ממליץ ללקוחות להיכנס למסעות הפרסום החכמים מהן כמותם של מנוע החיפוש, מסע פרסום אשר בהחלט יוכל להמיר למכירות אמתיות בעסק או לפנייה של לקוחות.

אינני ממליץ כלל ועיקר להיכנס להשקעות של מימון אורגני או קידום אורגני כי מנועי החיפוש "לא אוהבים" דחיפה מלאכותית של קידום אתרים כפי שנעשים ע"י מקדמי אתרים ומי שמכיר את המטריה יודע שבין מנוע החיפוש למקדמי האתרים יש מלחמות של חתול ועכבר.

זכרו! חשבו לפני שאתם משקיעים כספים, על תקנו כול מה שמוכרים לכם, לאף אחד אבל לאף אחד אין את המידע הדרוש בכדי לדעת איך עובדים מנועי החיפוש. (מעבר למידע על האלגוריתם) אבל לא איך תכנתו אותו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן