יועץ עסקי שטעה…
באחד המאמרים שכתבתי בשבוע שעבר דיברתי על חוסר ההבנה בעשיית קמפיינים פרסומיים במקביל. ציינתי כי שלושת קופות החולים הגדולות בישראל עלו לקמפיין במדיה, טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט באותם תאריכים ועוד הזכרתי כי על אוטובוס אחד הנוסע באיילון יש פרסום בצד של קופת חולים מכבי בצד השני קופת חולים מאוחדת ומאחורה קופת חולים כללית.
מאד לא הבנתי את משרדי הפרסום אשר ממהרים לעשות קמפיין ביחד עם שאר "המתחרים"
היום הבנתי מדוע הקמפיין עלה דווקא בחודש זה וזה מתוך ההבנה שקופות החולים יכולות להגיש את רשימת חבריהם עד ה-15 למרץ 2013 ולזכות בסבסוד מהממשלה. זאת הסיבה שקופות החולים עלו יחד לקמפיין ומנסים למשוך ולהעביר לקוחות כול אחד אליו לקופה.
לפיכך אני מבקש להתנצל עבור קומץ האנשים שקוראים את המאמרים באתר שלי ולבקש את סליחתם על חוצפתי שנכתבה מבלי שבדקתי את הדברים לעומקם.
בעקרון, זה לא נכון להעלות קמפיינים סינרגטיים בד בבד אבל במקרה הזה שיש תאריך קובע. אין ברירה וכך צריכים הדברים להיעשות.
אתכם הסליחה