חייבים לשמור על הלקוחות הקיימים

חייבים לשמור על הלקוחות הקיימים

לקוחות!

איך נשיג לקוחות חדשים?

היכן מתחבאים להם הלקוחות?

אולי הם ברחו מאתנו וחזרו אל המתחרה?

אולי אנחנו לא אטרקטיבי כלפי הלקוחות?

יש לנו עוד מה למכור ללקוחות?

ניתן להרחיב באין ספור לקוחות, ולשאול את השאלה המתבקשת "היכן הלקוחות" "היכן אני משיג עוד לקוחות" "אני זוכר שהלקוח ההוא כבר הרבה זמן לא ביקר אותנו" (אני מדבר בעיקר על לקוחות קיימים ולקוחות שרכשו בעסק" או קיבלו שירותים מהחברה. והשאלה מכוונת ונעוצה בהתנהלות שלכם, אתם אלה שמחפשים את הלקוח השכם והערב ומוכנים להשקיע אלפי שקלים בפרסום על מנת להביא את הלקוח!

 ובכן, לא אפתיע אתכם שאומר לכם כי הלקוחות נמצאים בידיים שלכם, אתם רק פשוט צריכים לפנות אליהם!

שאלה? האם אתם חוזרים ללקוחות אשר השארתם להם הצעת מחיר?

למרות שאני טוען כי איש מכירות עושה מכירה כאן ועכשיו ואין צורך בלהנפיק הצעת מחיר.(נכון לא בכול של עסק זה ניתן) אבל ברוב העסקים זה כך. חוג הלקוחות שלכם חייב להיות במסגרת הלקוחות "השבויים" שלכם. ואתם כעסקים המשווקים מוצר או שירות חייב שיהיה לכם את רשימת הלקוחות שביקרו אצלכם. (לא אני לא מתכוון שתהפכו למועדון 365 של המשביר לצרכן) כאן במקרה זה נעשתה עבודה חכמה מאין כמוה אבל המתחזקת בפרסום יקר במדיה על מנת להביא את המבצע או את החגיגה לצרכן חבר המועדון. כן, אני כן מדבר על כי אתם צריכים להחזיק רשימה מסודרת של הלקוחות שלהם וכול חודש לדוור אותם במבצע חדש או בתחפושת חדשה שהלבשתם מוצר חדש!

אני מכיר עסקים קטנים ובינוניים שמכוח האינרציה הם עובדים, ותאמר להם לנהל רישום של לקוחות הם יתעצלו ויסמכו על זה כי נפרדו יפה לשלום עם הלקוח שביקר אותם, לעומתם אני מדריך עסקים המנהלים רשימות של לקוחות ובעסקים אלה מספר הלקוחות החוזרים הוא גבוהה בהרבה ממי שלא מנהל רשימה או מעקב לקוחות תמידי.

על מנת שיהיה לעסק שלכם הכנסה הנקראת הכנסת "עוגן" אתם צריכים שיהיו לכם לקוחות עוגן, לקוחות עוגן יוצרים מתוך רשימת לקוחות קיימת במאגר שלכם ועושים שימור לקוחות אפקטיבי כדי שלא יעזבו. היום כאשר השפע נמצא בכול מקום, רשתות השיווק מפרסמות מבצעים בחצי מחירים אם שאר העסקים הקטנים והבינוניים לא יתעסקו בשיווק עסקם ילך אחורה.

שיווק הוא לא רק מילת הקסם לעסקים גדולים או לרשתות גדולות, תהליכי שיווק הם קונספט נדרש לכול בעל עסק או לכול חברה החפצה חיים או יותר מזה חברה אשר מבקשת לשרוד ואף להמריא.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן