חייבים לשמור על הלקוחות הקיימים

חייבים לשמור על הלקוחות הקיימים

לקוחות!

איך נשיג לקוחות חדשים?

היכן מתחבאים להם הלקוחות?

אולי הם ברחו מאתנו וחזרו אל המתחרה?

אולי אנחנו לא אטרקטיבי כלפי הלקוחות?

יש לנו עוד מה למכור ללקוחות?

ניתן להרחיב באין ספור לקוחות, ולשאול את השאלה המתבקשת "היכן הלקוחות" "היכן אני משיג עוד לקוחות" "אני זוכר שהלקוח ההוא כבר הרבה זמן לא ביקר אותנו" (אני מדבר בעיקר על לקוחות קיימים ולקוחות שרכשו בעסק" או קיבלו שירותים מהחברה. והשאלה מכוונת ונעוצה בהתנהלות שלכם, אתם אלה שמחפשים את הלקוח השכם והערב ומוכנים להשקיע אלפי שקלים בפרסום על מנת להביא את הלקוח!

 ובכן, לא אפתיע אתכם שאומר לכם כי הלקוחות נמצאים בידיים שלכם, אתם רק פשוט צריכים לפנות אליהם!

שאלה? האם אתם חוזרים ללקוחות אשר השארתם להם הצעת מחיר?

למרות שאני טוען כי איש מכירות עושה מכירה כאן ועכשיו ואין צורך בלהנפיק הצעת מחיר.(נכון לא בכול של עסק זה ניתן) אבל ברוב העסקים זה כך. חוג הלקוחות שלכם חייב להיות במסגרת הלקוחות "השבויים" שלכם. ואתם כעסקים המשווקים מוצר או שירות חייב שיהיה לכם את רשימת הלקוחות שביקרו אצלכם. (לא אני לא מתכוון שתהפכו למועדון 365 של המשביר לצרכן) כאן במקרה זה נעשתה עבודה חכמה מאין כמוה אבל המתחזקת בפרסום יקר במדיה על מנת להביא את המבצע או את החגיגה לצרכן חבר המועדון. כן, אני כן מדבר על כי אתם צריכים להחזיק רשימה מסודרת של הלקוחות שלהם וכול חודש לדוור אותם במבצע חדש או בתחפושת חדשה שהלבשתם מוצר חדש!

אני מכיר עסקים קטנים ובינוניים שמכוח האינרציה הם עובדים, ותאמר להם לנהל רישום של לקוחות הם יתעצלו ויסמכו על זה כי נפרדו יפה לשלום עם הלקוח שביקר אותם, לעומתם אני מדריך עסקים המנהלים רשימות של לקוחות ובעסקים אלה מספר הלקוחות החוזרים הוא גבוהה בהרבה ממי שלא מנהל רשימה או מעקב לקוחות תמידי.

על מנת שיהיה לעסק שלכם הכנסה הנקראת הכנסת "עוגן" אתם צריכים שיהיו לכם לקוחות עוגן, לקוחות עוגן יוצרים מתוך רשימת לקוחות קיימת במאגר שלכם ועושים שימור לקוחות אפקטיבי כדי שלא יעזבו. היום כאשר השפע נמצא בכול מקום, רשתות השיווק מפרסמות מבצעים בחצי מחירים אם שאר העסקים הקטנים והבינוניים לא יתעסקו בשיווק עסקם ילך אחורה.

שיווק הוא לא רק מילת הקסם לעסקים גדולים או לרשתות גדולות, תהליכי שיווק הם קונספט נדרש לכול בעל עסק או לכול חברה החפצה חיים או יותר מזה חברה אשר מבקשת לשרוד ואף להמריא.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן