חייבים למכור אבל איך

אז איך בכל זאת מוכרים.

ראשית אני רוצה לציין שיטה שעובדת אצל הרבה מאד חברות והיא שיטת הטלמרקטינג.

די! עזבו את זה! ההצעות שלכם לא מעניינות את הלקוח, הלקוח שבע מכל ההצעות שמציעים לו בסלולר, הלקוח מבין שרוצים למכור לו, הלקוח מבין שאין הצעות מפתות, הלקוח מבין שעושים עליו מניפולציה, הלקוח יודע שיש בידיו לבחור את השירות או המוצר שהוא רוצה בלחיצת כפתור, האם אתם החברות המוכרות בשיטת הטלמרקטינג לא הבנתם את זה! האם לא חשוב שתשנו אסטרטגיה, אתם לא מבינים שאתם גורמים רק נזק לשם שלכם כאשר אתם מתקשרים לסלולרי של הלקוח והוא באמצע עבודה, באמצע ישיבה, עובד מול מכוונה, או מתנה אהבה עם רעייתו או חברתו.

אלה שכבר עונים לכם עונים מתוך נימוס כי הם לא יטרקו את הטלפון בפני המוכרנים אבל יש את אלה שמראש סוגרים את הטלפון בפנים כי זה נמאס!

חברות ענק המפעילות מרכזי טלמרקטינג מוטב שיפסיקו וילכו לאסטרטגיה שונה.

קראו מה יותר נכון הלוואות או מכירות 

בואו נגדיר שכתוצאה מהתקשורת, האינטרנט, העיתונות, הנסיעות לחו"ל, הלקוח יודע שהכוח בידיים שלו והוא לא צריך שיעירו אותו עוד פעם  להחליף חברת סלולר או חברת טלוויזיה או כל דבר אחר.

יש בידי הקלטה איך פקידת טלמרקטינג מנסה למכור כרטיס לתדלוק דלק כאשר ללקוח אין בכלל רישיון והוא נוסע על אופניים חשמליות: לקוחות כבר עושים צחוק ממתקפת הטלמרקטינג מתקפת ה-SMS או מתקפת ההודעות הטלפוניות למיניהם.

איך כן מוכרים?

  1. אסור שאסטרטגית המכירה תהיה מבוססת מחיר.
  2. יש למכור "תועלות" מה יש למוצר שלי או לשירות שלי שחוסך לך כסף אבל לא מאכזב אותך או גורם לך שברון לב כתוצאה מקניה זולה עם תוצאה יקרה.
  3. אצלי אתה מקבל X מוצר אבל יחד אתו אתה מקבל Y מוצר או שירות ללא עלות (לחברות ועסקים שיש באמתחתם מספר מוצרים או שירותים.
  4. יש לפנות אל הרגש האנושי של האדם ולדבר לשם.
  5. בעלי עסקים או מנכ"לי חברות חייבים לתת יד יותר פתוחה לאנשי המכירות, למצוא אנשי מכירות עם אונה ימנית במוח מפותחת אשר יש בה יצירתיות וחדשנות ולאפשר לאיש המכירות להתנהל מול הלקוח ולא לשים תסריט שנשמעים "דבילים" שמקריאים אותם ללקוח. אנא הבינו אנו מדברים על לקוח שכבר עבר את כל הטרנספורמציה של נאיביות צרכנית.
  6. הזמינו יועץ מכירות/שיווק לארגון או לעסק שלכם על מנת שיטמיע בכם סימולציות של מכירה להצלחת מכירות עכשוויות.

 

במדינת ישראל 9 מיליון איש

מתוכם יש אוכלוסייה "זקנה" בדגש על "זקנה" יש אוכלוסיית הילדים, והמגזרים השונים, כוח הקניה הוא קטן, הוא אומנם נראה גדול בגלל המבנה הפיננסי של ההלוואות הניתנות ללקוחות בבנק, בכרטיסי האשראי, במועדונים למיניהם, ובאשראי החוץ בנקאי שמנפחים את ההוצאות של משקי הבית ולכן אנו עדיין רואים חנויות מלאות.

מה שאומר שאסטרטגית המכירות בהרבה מאד חברות חייבות להשתנות ולקבל כוון אחר ושונה.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי ומכוון ארגונים וחברות לשיטת מכירות עכשווית הפוגעת בלב ליבו של האדם מקבל ההחלטות אני עדיין נתקל בגופים גדולים ובעסקים קטנים שהאסטרטגיה שלהם היא "המחיר" ותזכרו שצריך להתמודד עם כל האתרים מחו"ל שמוכרים זבל בגרושים (במידה והחבילה מגיע ללקוח)

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן