חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

אין דבר שאין לו קונה!

אין מוצר שאין לו רוכש!

כמה פעמים הסתכלתם על מוצר בחנות שלכם וכבר רציתם להחזיר לספק או לזרוק בגלל שאף אחד לא בא לרכוש, והנה יום אחד מגיע הגואל הגדול ודווקא המוצר שעמד על המדף שנים נמכר! למעשה זוהי אינרציה של עסק! לעולם אי אפשר לדעת עם מוצר מסוים יימכר או יהיה על המדף עד לבואו של הגואל.

 אך לא דברים אלה רציתי לכתוב לכם כאן בנושא השיווק!

במקרו, אני מאמין שלכול מוצר יש את היד שרוכשת אותו, אם זה מוצר חדש בשוק, אם זה מוצר מחודש בשוק, ואם זה משהו אופנתי של כרגע ועכשיו בשוק. כול מוצר הוא בר מכירה, ולכול מוצר ניתן לתת ערך על מנת שיימכר גם בכמויות גדולות. במקרה שלנו במאמר זה אני מדבר בפרט על מוצרים ולא על שירותים, ההבדל כאן בדרך וצורת המכירה היא שונה ולכן בנושא שירותים כתבתי ואני עוד אכתוב רבות כיצד משווקים ומוכרים שירותים בכול תחום.

נחזור לנושא המוצרים: המכירות היום קשות, השוק קשה מאד, לקוחות עם פחות כסף בארנק, התחרות פורחת מכול כוון, מה שמוכרים שם בתשעה שקלים אתה מוכר ב שנים עשר שקלים ועוד לא מרוויח את מה שאתה צריך להרוויח, ואז אתה מתחיל במלחמת מחירים, אתה מוריד ל-אחד עשרה, השלישי מוריד ל-עשר, זה שמכר ב-תשעה יורד לשמונה, וכך התחרות חוגגת בגדול! וכמו שאמרתי במחיר לעולם לא ניתן להתחרות, אפשר, אבל לתקופה קצרה מאד בפרט עם אתה מוכר מוצר אחד או עד עשרה. (עסקים שמוכרים פריטים ייעודיים לא יכולים להתחרות במחיר כפי שיכולים רשתות שיווק המזון הפועלים בשיטת הסופרמרקט מורידים מחיר של עשרה מוצרים ומעלים מחירים של 100 מוצרים לדוגמא: קחו חבילת גפרורים, מישהו פעם חשב כמה עולה חבילת גפרורים, אז הנה עוד מוצר שאתם לעולם לא חושבים שהוא יקר או זול ואתם רוכשים, וברכישה הזאת כיסיתם את הפרש מחיר המבצע שנמכרה לכם החמאה!.

אבל אני עדיין אם אלה שמוכרים עד עשרה מוצרים, ואני אומר לכם שבשינוי האדרת, בהלבשת שמלה אחרת, (או מכנסיים) אפשר לתת ערך למוצר ולמכור אותו ב"ענק" ולא רק בחנות שלכם, בעוד הרבה חנויות כמותכם, אתם יכולים אם המוצר שאתם מוכרים או מייבאים להפוך אותו למוצר נדרש ומבוקש, ומי שיש לו בלעדיות על מוצר, או מייבא בבלעדיות מוצר, אבל עומד בתחרות מול יבואנים או יצרנים אחרים בקלי קלות ניתן למכור את המוצר במחיר המכירה ללא שום הנחה תוך שימת דגש על הערך היקר מפז, שאתה הסיטונאי, היבואן, היצרן קבע!.

היו חכמים ובואו והתקדמו ב-טכנולוגית השיווק הנכונה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן