חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

אין דבר שאין לו קונה!

אין מוצר שאין לו רוכש!

כמה פעמים הסתכלתם על מוצר בחנות שלכם וכבר רציתם להחזיר לספק או לזרוק בגלל שאף אחד לא בא לרכוש, והנה יום אחד מגיע הגואל הגדול ודווקא המוצר שעמד על המדף שנים נמכר! למעשה זוהי אינרציה של עסק! לעולם אי אפשר לדעת עם מוצר מסוים יימכר או יהיה על המדף עד לבואו של הגואל.

 אך לא דברים אלה רציתי לכתוב לכם כאן בנושא השיווק!

במקרו, אני מאמין שלכול מוצר יש את היד שרוכשת אותו, אם זה מוצר חדש בשוק, אם זה מוצר מחודש בשוק, ואם זה משהו אופנתי של כרגע ועכשיו בשוק. כול מוצר הוא בר מכירה, ולכול מוצר ניתן לתת ערך על מנת שיימכר גם בכמויות גדולות. במקרה שלנו במאמר זה אני מדבר בפרט על מוצרים ולא על שירותים, ההבדל כאן בדרך וצורת המכירה היא שונה ולכן בנושא שירותים כתבתי ואני עוד אכתוב רבות כיצד משווקים ומוכרים שירותים בכול תחום.

נחזור לנושא המוצרים: המכירות היום קשות, השוק קשה מאד, לקוחות עם פחות כסף בארנק, התחרות פורחת מכול כוון, מה שמוכרים שם בתשעה שקלים אתה מוכר ב שנים עשר שקלים ועוד לא מרוויח את מה שאתה צריך להרוויח, ואז אתה מתחיל במלחמת מחירים, אתה מוריד ל-אחד עשרה, השלישי מוריד ל-עשר, זה שמכר ב-תשעה יורד לשמונה, וכך התחרות חוגגת בגדול! וכמו שאמרתי במחיר לעולם לא ניתן להתחרות, אפשר, אבל לתקופה קצרה מאד בפרט עם אתה מוכר מוצר אחד או עד עשרה. (עסקים שמוכרים פריטים ייעודיים לא יכולים להתחרות במחיר כפי שיכולים רשתות שיווק המזון הפועלים בשיטת הסופרמרקט מורידים מחיר של עשרה מוצרים ומעלים מחירים של 100 מוצרים לדוגמא: קחו חבילת גפרורים, מישהו פעם חשב כמה עולה חבילת גפרורים, אז הנה עוד מוצר שאתם לעולם לא חושבים שהוא יקר או זול ואתם רוכשים, וברכישה הזאת כיסיתם את הפרש מחיר המבצע שנמכרה לכם החמאה!.

אבל אני עדיין אם אלה שמוכרים עד עשרה מוצרים, ואני אומר לכם שבשינוי האדרת, בהלבשת שמלה אחרת, (או מכנסיים) אפשר לתת ערך למוצר ולמכור אותו ב"ענק" ולא רק בחנות שלכם, בעוד הרבה חנויות כמותכם, אתם יכולים אם המוצר שאתם מוכרים או מייבאים להפוך אותו למוצר נדרש ומבוקש, ומי שיש לו בלעדיות על מוצר, או מייבא בבלעדיות מוצר, אבל עומד בתחרות מול יבואנים או יצרנים אחרים בקלי קלות ניתן למכור את המוצר במחיר המכירה ללא שום הנחה תוך שימת דגש על הערך היקר מפז, שאתה הסיטונאי, היבואן, היצרן קבע!.

היו חכמים ובואו והתקדמו ב-טכנולוגית השיווק הנכונה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן