חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

אין דבר שאין לו קונה!

אין מוצר שאין לו רוכש!

כמה פעמים הסתכלתם על מוצר בחנות שלכם וכבר רציתם להחזיר לספק או לזרוק בגלל שאף אחד לא בא לרכוש, והנה יום אחד מגיע הגואל הגדול ודווקא המוצר שעמד על המדף שנים נמכר! למעשה זוהי אינרציה של עסק! לעולם אי אפשר לדעת עם מוצר מסוים יימכר או יהיה על המדף עד לבואו של הגואל.

 אך לא דברים אלה רציתי לכתוב לכם כאן בנושא השיווק!

במקרו, אני מאמין שלכול מוצר יש את היד שרוכשת אותו, אם זה מוצר חדש בשוק, אם זה מוצר מחודש בשוק, ואם זה משהו אופנתי של כרגע ועכשיו בשוק. כול מוצר הוא בר מכירה, ולכול מוצר ניתן לתת ערך על מנת שיימכר גם בכמויות גדולות. במקרה שלנו במאמר זה אני מדבר בפרט על מוצרים ולא על שירותים, ההבדל כאן בדרך וצורת המכירה היא שונה ולכן בנושא שירותים כתבתי ואני עוד אכתוב רבות כיצד משווקים ומוכרים שירותים בכול תחום.

נחזור לנושא המוצרים: המכירות היום קשות, השוק קשה מאד, לקוחות עם פחות כסף בארנק, התחרות פורחת מכול כוון, מה שמוכרים שם בתשעה שקלים אתה מוכר ב שנים עשר שקלים ועוד לא מרוויח את מה שאתה צריך להרוויח, ואז אתה מתחיל במלחמת מחירים, אתה מוריד ל-אחד עשרה, השלישי מוריד ל-עשר, זה שמכר ב-תשעה יורד לשמונה, וכך התחרות חוגגת בגדול! וכמו שאמרתי במחיר לעולם לא ניתן להתחרות, אפשר, אבל לתקופה קצרה מאד בפרט עם אתה מוכר מוצר אחד או עד עשרה. (עסקים שמוכרים פריטים ייעודיים לא יכולים להתחרות במחיר כפי שיכולים רשתות שיווק המזון הפועלים בשיטת הסופרמרקט מורידים מחיר של עשרה מוצרים ומעלים מחירים של 100 מוצרים לדוגמא: קחו חבילת גפרורים, מישהו פעם חשב כמה עולה חבילת גפרורים, אז הנה עוד מוצר שאתם לעולם לא חושבים שהוא יקר או זול ואתם רוכשים, וברכישה הזאת כיסיתם את הפרש מחיר המבצע שנמכרה לכם החמאה!.

אבל אני עדיין אם אלה שמוכרים עד עשרה מוצרים, ואני אומר לכם שבשינוי האדרת, בהלבשת שמלה אחרת, (או מכנסיים) אפשר לתת ערך למוצר ולמכור אותו ב"ענק" ולא רק בחנות שלכם, בעוד הרבה חנויות כמותכם, אתם יכולים אם המוצר שאתם מוכרים או מייבאים להפוך אותו למוצר נדרש ומבוקש, ומי שיש לו בלעדיות על מוצר, או מייבא בבלעדיות מוצר, אבל עומד בתחרות מול יבואנים או יצרנים אחרים בקלי קלות ניתן למכור את המוצר במחיר המכירה ללא שום הנחה תוך שימת דגש על הערך היקר מפז, שאתה הסיטונאי, היבואן, היצרן קבע!.

היו חכמים ובואו והתקדמו ב-טכנולוגית השיווק הנכונה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן