זהו! פתחנו עסק! ועכשיו?

זהו! פתחנו עסק! ועכשיו?

זהו, סגרנו הכול ועכשיו אנו מוכנים להתחיל לקבל לקוחות!

 הגינו את רעיון העסק, הכנו תוכנית עסקית, פתחנו עוסק מורשה או חברה, קיבלנו אשראי מהבנק, גייסנו מתווך לשכירת מיקום הפעילות, השקענו בשיפוצים, התקשרנו עם ספקים, עטפנו את המוצרים/השירותים למכירה, הדפסנו עלונים, קבענו את יום הפתיחה, עשינו חנוכת ביית, קיבלנו עציצים ושוקולדה טעימה, והנה הגיע היום שלמחרת ואנו עם עסק פתוח. לאחר שנים חודשים של רעיון ומספר חודשים של עבודה על פתיחת המיזם, הנה אנחנו פתאום לבד בתוך העסק שלנו מחכים ללקוח הראשון שיכנס וירכוש את המוצרים או את השירותים!

ואנו יושבים בעסק, מסתכלים בדלת והדלת מסתכלת עלינו, מביטים על הטלפון והטלפון מסתכל אלינו, בוהים שוב באתר האינטרנט המושקע שיצרנו יחד עם בונה האתרים, והלקוחות לא מתקשרים, הלקוחות אפילו לא מצלצלים! מדוע? הרי בתוכנית העסקית שעשינו ראינו כי הרבה מאד לקוחות מעוניינים במוצרים או בשירותים שאנו מציעים, איך זה שהם לא עמדו בפתח וחיכו שנפתח את הדלת.

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשמש יועץ ומלווה עסקי, אני בכלל לא מתפלא כי זה המצב! שילא כול עסק המוכר מוצרים או הנותן שירותים ברגע שאתה פותח אותו מתנפלים הלקוחות, רק בכדי לרכוש או לצרוך את השירותים!

השאלות המתבקשות הם: האם עשית פרסום?

האם קדמתה את אתר האינטרנט היפה שבנתה?

האם פרסמת בעיתון/בעלון/וחלקתה במקומות הרלוונטיים?

ואם עשית? האם העברתה מסר נכון? האם חשבת נכון, או אולי עשית מגנטים וחלקתה על דלתות השכונה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי, אני חייב לספר לך כי מה שהתאים פעם לשיטות שיווק לא כול כך מתאימות היום. זה לא מספיק להצהיר "נפתחה חנות בגדים למטה במתחם" זה חשוב להצהיר "מדוע נפתחה חנות בגדים למטה בשכונה" זה חשוב לכוון ללקוח לצרכים שלו ולא כרזה המודיע "היי" אנחנו כאן, לא כול עסק הוא "מקדונלנד"  לא כול עסק הוא "סופרפארם" היום יותר מתמיד צריך לשדר לצרכן "מדוע אני כאן" מה יעשה טוב לצרכן הפוטנציאלי שהעסק שלי פתוח ונמצא כאן מתחת לאף שלו או מחובר אליו בעולם האינטרנט. היום הקביעה והנכון הוא "למה אני כאן" ולא "אני כאן"

וכמי שמקפיד גם על ייעוץ עסקי, ויועץ שיווק יד הדמיון הוא כגודל הרקיע השביעי, בכדי להיות מעניינים ללקוח אנו צריכים ליצור את ה"למה"  ה"למה" זה מה שמעניין את הלקוח הפוטנציאלי, ה"למה" החנות את השירות נמצאים כאן ובכלל למה הם נמצאים! ובכדי להצליח ולדאוג כי לעסק שנפתח יכנסו הלקוחות צריך לעשות עבודה שיווקית חכמה ומתוחכמת, ולא רק להודיע במגנטים ובפליירים "אנחנו כאן"

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן