הצעות לפתיחת עסק

האם זה הכול עניין של מחיר!
האם אנו רוכשים את מה שאנו רוכשים רק בגלל מחיר!
האם אותה הגברת הרוכשת ירקות בשוק מחנה יהודה בירושלים מחפשת מחיר או איכות, האם לפני שהיא רוכשת את הירקות לביתה היא לא עוברת בדוכנים, מסתכלת על הירקות והפירות, בוחנת את איכותם ובסופו של דבר כמו מגנט הולכת לדוכן הרגיל בו היא רגילה לרכוש את המוצרים שלה.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני אישית יכול להגיד כי "מחיר" הוא לא הפרמטר הקובע להחלטת רכישה או קנייה, יש לו כמובן גורם משפיע להחלטה אבל לא ברוב המקרים.

בפרסום אחרון התברר לי כי גם החוקרים בדבר המנהלים מחקרים בתחום הגיעו למסקנה ברורה כי לקוחות מעדיפים שירות איכותי על פני מחיר נמוך.

בדרך כלל עסק או חברה אשר פותחים את עסקהם בהצהרה כי "אצלנו המחיר נמוך" מקבל תהילה של ימים ספורים בלבד וזאת מהסיבה שמחיר הוא דבר נשכך ואילו שירות ואיכות הם דברים נזכרים. בוא נסתכל על תגובתה של ארומה שהורידה את מחיר כוס הקפה TOGO בעקבות כניסתה של "קופיקס" לשוק כניסה אשר עשתה באזז תקשורתי גדול, לדעתי "ארומה" עשתה טעות, מכייון שמייד כולם הבינו כי "ארומה" נבהלת, מתנהגת בפאניקה, ולא שומרת את איכות המותג שלה! האם ארומה כרשת חזקה וממותגת נפלא אכן היתה חייבת להוריד את מחיר הקפה בגלל ש"קיוסק" אחד הוריד מחיר! או שגם כאן רצתה ארומה להיות שותפה לתרגיל יחסי הציבור האדיר שצברה "קופיקס" ולרכוב על גל הצלחתה! זו גם חשיבה אסטרטגית נכונה.

כ יועץ עסקי אני רוצה לחלק את תחום העיסוק ב 3 שלבים בדיוק כמו שטובי הרשתות והעסקים נוהגים, מוצר חזק, פטנט חדש, אריזה מחודשת, חבילה חדשה, שירות ייחודי,מוצר אופנתי, מוצר נדרש. לאחר מכן שירות ייחודי, משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, לדוגמא! אקח את נושא המסעדות ובתי הקפה המוכרים אוכל ושתייה ללקוחותיהם, במקום לשלוח את המלצרית אל השולחן בשאלה "הכול בסדר" "אתם צריכים עוד משהו" וזאת תוך כדי שיחה קולחת בין הסועדים אם זה סעודה עסקית, אם זה סעודה בינו לבינה, וכול הפנייה של המלצרית רק מפריעה שהרי אם היו רוצים משהו היו מבקשים, כדאי בסוף הארוחה לצייד את המלצריות בתבנית שוקולד, או משהו דומה, ולתת לסועדים שסיימו שילמו את החשבון בצאתם את התשורה ולהגיד "נשמח מאד לראות אותכם שוב אצלינו" "השולחן כבר מוכן בחצי חיוך". ולאחר כול זאת בא נושא המחיר אשר צריך להיות סביר, אבל זכרו המחיר הוא לא קודם לכול. המחיר הוא חלק משירות ואיכות מוצר טוב.

שיווק ומכירות

שירות, הוא ה-א ב של תעשיית המכירות, ואני כ יועץ שיווק מנסה בכול חברה הקשורה למשרד שלנו ליצור בידול לשירות בדרך כזאת שלא תותיר ללקוח ברירה אלא לחזור ולרכוש את מוצריו או השירותים המוצעים במקום אחד, וכדי להמחיש אני אחזור לשוק מחנה יהודה בירושלים ואזכיר לכם שהמוכר השר בדוכן, ומדבר עם לקוחותיו בגובה העיניים, הוא המוכר אשר אליו יחזרו כול קוני שוק אגריפס בירושלים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן