הצלחה בפתיחת עסקים סטארטאפ

יש דרך להקים עסק, יש דרך לטפח סטרטאפ, יש דרך אפילו טובה כיצד לקחת את העסק שאתה רוצה לפתוח או החלטתה לפתוח ולהרים אותו מעלה.

זה הכול תלוי בכם!

לא, אני לא אומר כי תצליחו בעסק או במיזם חדש אשר לא תורם או מחדש ללקוח הפוטנציאלי ולא משנה עם זה לקוח פרטי, או לקוח מוסדי, או מוצרים המיועדים למכירות בחצרי לקוחות, אני כן אומר שאם יש לכם מיזם שכזה או עסק שכזה רק אתם בגישה נכונה תצליחו לקחת אותו קדימה ולגרום לאנשים לרכוש אותו ולמשקיעים להשקיע בו! 

יש לזכור כי אנשים חושבים היום על "המקרב" "המקרב מבחינתי" זו דמות מוכרת "בעולם הסלב" אשר ברגע שאתה רואה או שומע דמות זאת מחוברת למוצר או לשירות כזה או אחר, או פיתוח של שירות או מוצר כזה או אחר  הלקוח "מתחבר" ואז לא רק שהלקוח מתחבר גם משקיעים מסוגים שונים קל להם יותר לחבר ולהתחבר.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אפשר כאן לספר על חברה בתחום הייטק אשר פיתחה מוצר (דומה למוצר אחר קיים בשוק, הצליחה לקשור סלב מהעולם הגדול וגם מישראל, הצליחה לעניין משקיעים אשר התעניינו בהשקעה בזכות הפיגורות שהיזם הצעיר הצליח להכניס פנימה, והיום החברה הזאת יכולה בשקט ובלי לחצים לפתח את הסטרטאפ שלה לרמה כזאת ש ה'הכי גדולים יוכלו לרכוש אותה בהרבה מאד כסף.

כ יועץ שיווק מה שאני טוען שבדמיון מופרז, בהעזה, בחשיבה שיווקית שהיא לא שגרתית, בראייה קדימה, וביכולת שיווקית שאין לה אח ורע, ניתן גם ניתן להגיע גבוהה מאד עם המיזם או עם המוצר, הפיתוח, הסטרטאפ, שהחלטתם להקים ולשווק.

מדריך לפתיחת עסק 

הסנדלר, חייב להיות משווק, האינסטלטור חייב להיות משווק, העסק הקמעונאי חייב לשווק, המוסד הציבורי חייב לשווק, בקיצור כולנו חייבים להיות אנשי שיווק ומכירות מוצלחים מעבר ומעבר ליכולות שלנו. לא בכדי המאמצים היום של מרבית העסקים נעשים בתחום השיווק שלהם, וכאשר אני אומר שיווק זה לא רשימת CRM היושבת במחשב וממנה מתקשרים ללקוחות, אני טוען ששיווק ומכירות נעשות בחצרי הלקוחות, על מפתנם של משקיעים כאלה ואחרים, על היכולת לגייס סלב ולהכניס אותם כחלק אינטגרלי ממהלך השיווק של סטרטאפים, מיזמים חדשים ועסקים חדשים ואפילו קיימים.

העולם היום גדוש באנשי מכירות, גדוש בשיחות טלפון המתפרצות אלינו לסלולרי עם הצעות כאלה ואחרות, אפילו מהודו מתקשרים אלינו להציע לנו מוצרים או מכשירים פיננסיים להשקעה! זה נמאס! זה מאוס! זה לא מעניין! לדוגמא! אם אתם מפרסמים בגוגל ופתאום מתקשר אליכם נציג החברה מסקוטלנד ואומר לכם כי נבחרתם לקבל אימון של 30 שניות איך מתפעלים את אתר ה-ADWORDS שלכם! זה מעניין! אבל אם מתקשרת שני מחברת הביטוח להציע לכם פוליסת ביטוח! זה לא מעניין.

ולכן הכלים החדשים הם אלה שצריכים להיות שגורים אצל עסקים מיזמים וסטרטאפים כאלה ואחרים

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן