הפרסום עובד אבל איך?

האם בעלי עסקים עדיין צריכים פרזנטורים?

הווה ידוע כי חברה מסחרית אשר לה תקציב פרסום לרדיו או לטלוויזיה שוכרת בדרך כלל פרזנטורים, ברדיו זה קריינים מוכרים, או שחקנים עם קול טועם לתוכן הפרסום, בטלוויזיה זה יותר טלנטים (ידוענים) גידי גוב "בזק" או צביקה הדר "מכבי" ועוד הרבה מהחברה האלה משמשים כפרזנטורים לחברות עסקיות כול זה על מנת לקרב את הלקוח (הצופה) באמצעות הפרזנטור אל המוצר. לעומת זאת אנו גם יכולים למצוא אנשים או דמויות בלתי מוכרות כמו דודו מ"הום סנטר" או אראלה "ממפעל הפייס" שהם דמויות התואמות את אופי המוצר הנמכר והם נעשים שלא ע"י טלנטים (ידוענים)

כמי שנותן ייעוץ עסקי שיווקי אני רוצה לספר לפני עשור שחברה גדולה הייתה בבעלותי ואני שימשתי כמנכ"ל החברה הטמעתי את המושג הזה כי פרסום יכול להיות טוב גם אם מנכ"ל החברה עומד ב-פרונט והוא זה אשר מקריא את הפרסום מעל גלי האתר. הטמעה שחסכה הרבה מאד כסף והביאה פרי בשל לחברה.

מאותו זמן שהתחלתי את הפרסום בשיטה הזאת קמו להם עוד חברות אשר המנכלים או הבעלים שלהם הם אלה אשר מדברים או מציגים את מרכולתם ברדיו, על גבי העיתונות, ובטלוויזיה והאינטרנט.

הדוגמאות הטובות הם "גולן טלקום" שנמצאת היום בקו העליון של מובילי התחום הסלולרי בישראל (כן "גולן טלקום" האיש אם המבטא הצרפתי) או רשת האופטיקה "הלפרין" שמידת הזכירות למותג היא הכי גבוהה בתחומה ודוגמא נוספת זאת לבנת פורן אומנם עם גיבוי של גבי גזית אבל עדיין היא זו שמובילה את הקמפיין הפרסומי.

המשיכו והגדילו לעשות כך גם ראשי הערים כמו יונה יהב המזמין את אזרחי הארץ לחיפה, רוביק דנילוביץ ראש עירית באר שבע ועוד.

למעשה אנו מדברים כאן בשינוי קונספט אדיר בו בעלי חברות משתתפים ומעורבים בתוך תחומי השיווק והפרסום של החברה בקולם, במראם ובהתנהגותם. (לבנת פורן קיבלה דמות בארץ נהדרת) ואיזה פרסום יותר טוב מזה.

הלקוחות היום מחפשים את הטבעי, את האמיתי, את הדמות מאחורי המותג לטוב או לרע אך זו בדיוק המציאות של עולם השיווק והפרסום היום.

עולם הפרסום צריך להמציא את עצמו כול יום מחדש. ולכן הייעוץ העסקי שיווקי בא לעזור להשיג מטרה זאת

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

מגזין עסקי

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

מגזין עסקי

איך עושים עסקים עם דובאי והמפרציות

דובאי חלק ממדינות המפרץ אשר מדינת ישראל חתמה איתם הסכם שלום, ולא סתם הסכם שלום אלא הסכם יחסים נורמליים בין שתי מדינות, כלכליים, מסחריים, תיירות, מסחר בקיצור שלום של העם עם עם ולא שלום בין ממשלות. וזה הדבר היפה בשלום המדובר הזה, אומנם כולנו מתייחסים בזה בסקפטיות אבל בואו נראה.

הלוואת

אין עסק שלא צורך הלוואה

אני באופן אישי נגד הלוואות לעסקים, בטח שההלוואות האלה נדרשות במהירות, ללא תכנון מוקדם, עבור החלפת מכירות בהלוואות, עבור כיסוי שיקים, עבור ריפוד תזרים המזומנים, כל ההלוואות הנדרשות לצרכים אלה הינם רעל לעסק, ולקיחתם רק מכבידה על העסק וסוחבת אותו למטה.

עצמאות תעסוקתית - השמיים הם הגבול!
פתיחת עסק

העולם צועד לעבר עצמאות תעסוקתית!

לא זאת לא נבואה, אנחנו רק צריכים להסתגל למצב התעסוקתי החדש, האמינו לי כאשר תעשו את הצעד הזה גם המעביד הקודם שלכם ירצה לקנות מכם שירותים, ולא רק הוא, עזרו אומץ אם לא עשיתם את זה עד היום וצאו לחיים חדשים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן