העולם מלא רעיונות לעסקים חדשים ומה אתך

העולם מחפש מוצרים וחדשנות בכל תחום

לא רק על האקלים העסקי והקושי הרב בתחום העסקים רוצה אני לכתוב לכם אלא גם על העולם שמתפתח, זה שמחפש כל הזמן מוצרים ועוד מוצרים לרכישה לקניה ולמסחר בכל העולם.

להרבה מאד אנשים (אני עדיין קורא להם אבל הם בהחלט יזמים) יש רעיונות למוצרים מיוחדים מה שאנו קוראים LEW TEC שהם בתחומי הצרכנות השונים, מחליפים מוצרים כאלה ואחרים, משפרים איכות חיים, יוצרים ביקושים לדברים מעניינים, ניקח לדוגמה את תחום ה"טבע" הרבה מאד אנשים מתחברים למוצרים טבעיים, מוצרים לא מזהמים, סביבה וניקיון הסביבה, ובאמת אני מוצא על שולחני די הרבה מוצרים ייחודיים שניתן לשווק אותם לא רק בארץ אלה גם בעולם הגדול, כמו שהעולם הגדול מביא עלינו חדשנות ומוצרים מחליפים מוצרים כך גם אנו אם רעיון שיש לנו לא להחביא אותו במטבח אלה לנסות ולהוציא אותו החוצה בלי בושה, תתפלאו כמה אנשים (יזמים) אמרו תעזוב זה לא ילך והמוצר הפך להיות להיט בעולם הגלובלי.

כן, העולם הגלובלי פועל בשני כיוונים

  1. העולם הגלובלי מביא עלינו חדשות לבקרים מוצרים חדשים ואנו קונים אותם דרך רשתות האינטרנט או אצל יבואנים זריזים שמגלים מוצרים ומיד משווקים.
  2. גם אנחנו חלק גדול של מוצרים שמצאנו שמתאימים לחו"ל אנו מנסים למכור דרך אתרי האינטרנט המוכרים הגלובליים וזאת בפתיחת חנות וירטואלית באותם אתרי אינטרנט גלובליים.
  3. המכשול היחידי הינו עלות הפרסום המצריכה לפנות לקהל הרבה יותר רחב ואז עלויות השיווק הם מפחיתות את היכולת להרוויח יותר ממעט. אבל גם כאן ניתן למצוא פתרון טוב.
  4. וכמובן שלא שכחנו את היבואנים והסוחרים בארצות הניכר (בדיוק כמו אצלנו) כאשר מזהים מוצר חדש או מוצר טוב יותר ממוצר בר קיימא אזי הם הפוטנציאל הראשוני למכירה

אז בכדי לסכם את החלק הזה פוטנציאל מכירות למוצרים חדשים בכל התחומים, כן בכל התחומים לעולם הגדול קיים ונמצא וקחו במחשבה שכמו שאנו מחפשים לעשות עסקים גם בעולם הגדול הפוטנציאל שריר וקיים.

אז איך עושים זאת?

א.         מתייעצים לגבי המוצר/הרעיון/הסטרטאפ עם יועץ עסקי מקצועי

ב.         לא רצים לרשום פטנט/אף אחד לא יגנוב לכם את הרעיון עד שתתייעצו אם הגורם הממליץ

ג.          מהירות היא מהשטן אבל במקרה הזה יש לפעול מהר כי אף אחד לא יודע כמה אנשים בעולם כרגע מפתחים את אותו רעיון

ד.         הכנה מוקדמת של המוצר או הרעיון מבחינת כדאיות העסק, מימון, ייצור, שיווק, וכ"ד היא המפתח להצלחה ולכישלון גם יחד.

במאמר מוסגר כבר נפגשתי אם בעלי רעיונות שהרחיקו לכת בסכומים של מאות אלפי שקלים מבלי ששקלו קודם את כדאיות המוצר או הסטרטאפ, ונשארו קרחים מצד אחד ללא מוצר, מצד שני השקיעו מאות אלפים ומהצד השלישי אף משקיע לא התעניין במוצר שלהם, בכלל לאנשים שידם לא בעסקים יש מחשבה מוטעית שלכל רעיון יש משקיע ומשקיעים עומדים בתור על מנת להשקיע, אז שלא.

אני לא צריך לספר לכם כמה מיזמי סטרטאפ נתקעו בזמן שחיפשו משקיע, כמה כאלה שמצאו משקיע התרסקו עוד לפני יציאה של מוצר אחד וסיפורי הצלחה מטאורים בעולם הסטרטאפ אנו מכירים רק את מי שהצליח.

אומנם הכוון שלי הוא גם בסטרטאפ HIGH TEC אבל אני מכוון את מאמרי לכל הסטרטאפ של LEW TEC.

הכוונה במאמר לפנות דווקא לא לאותם אנשי HIGH TEC ויותר לאוכלוסייה שמחפשת את עתידה בעולם הגלובלי החדש ולכוונה לרעיונות יצירתיים שיכולים להפוך ללהיט שיווקי.

קראו או שאתה מקבל ייעוץ עסקי או לא 

נכון, שכל דבר נראה מפחיד, אבל תחום העבודה והעיסוק לפרנסתנו מקבל תפנית אדירה בעשור האחרון מה שמביא אנשים לנסות ולנהל עסקים באופן עצמאי תוך הבאת "משהו חדש" לשוק בישראל והשוק הגלובלי, דווקא הדור הזה הוא הדור היצירתי ביותר שהכרתי משנות ה-50 וזו גם הסיבה שמכללות ואוניברסיטאות בתחום האומנות, העיצוב, הגרפיקה, המשחק, האדריכלות מלאים עד אפס מקום. גם דרך או צורה של "ריקוד" יכולה להוות סטרטאפ יצירתי לעשיית כסף בארץ ובחו"ל בדיוק כמו כל דבר וסקטור, צריך לזכור שאנו בעולם "שמה שלא אפשר אפשרי!

לסיכום והמלצות

זה הזמן לעשות את השינוי, זה הזמן להתפרץ החוצה בשום שכל, זה הזמן להביא את הרעיון שלך לידי ביצוע זה הזמן בו אנשים הרבה יותר פתוחים לדברים חדשים וזה הזמן שגילאי הדור השלישי הם חלק מהעולם הצרכני מה שלא היה פעם.

 

D5_002_83919265

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו