הסיכון בקידום אתרים

ייעוץ עסקי
הסיכון בקידום אתרים

הסיכון בקידום אתרים

בדקתי במנוע החיפוש כמה אתרי אינטרנט יש במילת המפתח "קידום אתרים" עלו לי 20 מיליון תוצאות. 20 מיליון תוצאות! מדהים!

אנחנו אוכלוסייה של 9 מיליון אזרחים מתוכם ילדים, מבוגרים, אוכלוסייה זקנה ו-20 מיליון עסקים העוסקים בקידום אתרים.

בכדי לסוור את האוזן הדף הראשון בגוגל מכיל עד 10 חברות + 6 חברות המופיעות ברוטציה. כך בדף השני והשלישי בקטגוריה.

לפי סטטיסטיקות שנעשו במהלך השנים מסתבר שלקוח המחפש מוצר או שירות בגוגל בוחר בין המקום הראשון למקום השלישי רבעי ומקסימום עד תחילת העמוד השלישי, מה שאומר שללקוח הישראלי יש  לבחון 30 אתרים הנמצאים בצד האורגני ו- 18 אתרים המשלמים תשלום לגוגל בעבור הופעה בעמוד הראשון השני.

מה קורה היום ברשת

אין בכלל ספק שהיום הכול אבל הכול מסחרי, חינוכי, רפואי, או כל שאלה בכל נושא נשאל ע"י חיפוש בגוגל נקודה. כלי הפרסום היעיל ביותר במילניום הנוכחי והקודם. מתגלה שמדי יום ביומו מתווספים בעלי עסקים חדשים הנכנסים למרוץ של הופעה בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים, שלא לדבר על מאות אלפי מאמרים בכל נושא שגוגל קולטת לתוך האלגוריתם שלה. מי שחי במאה הקודמת יכול להצביע איזה מהפכה עברה הציוויליזציה בזכות מנועי החיפוש השונים ובישראל בראשם "גוגל"

עוד מה שניתן לתאר מעבר למנועי החיפוש הרגילים בו אתה מחפש מוצר או שירות מסוים המנוע של גוגל גלש מהר מאד אל עולם הפרסום ובזכות היידע המדהים שהוא מחזיק בתוך נבחי האלגוריתם שלו  המפרסמים אצלו נמצאים מול העניים של כל גולש באינטרנט, בסמארטפון, באתרים פופולאריים, בפייסבוק שגם לה מנוע דומה לגוגל העושה את אותה עבודה של גוגל, באינסטגרם השייך לפייסבוק, בקיצור הרשת מוצפת עד כדי כך שאנשים "לקוחות" של גוגל לוחצים על X כסי למחוק את הפרסום יותר מאשר הוא קורא את המודעה, אבל אליה וקוץ בה. מנוע החיפוש יודע בדיוק מה הלקוח מחפש ובכל אתר שהלקוח קורא משהו באינטרנט או רואה סרט ביו טיוב קופצת לו מודעה של מוצר או שירות שרק אתמול הלקוח חיפש אותו היכן שהוא. "פרסום יותר טוב מזה באמת לא יכול להיות" מה עוד מאפשרת לספק הישראלי שכל לקוח שנכנס לאתר מסויים היא שותלת קוד כאשר שלכל מקום שהלקוח יפנה אפילו למתחרה יופיע מודעה של האתר הראשון שראה, ועם הלקוח לא מוחק "קוקיז" עוגיות מהמחשב הוא מגיע למצב שלכל דף שהוא נכנס מופיעים יותר פרסומות ממידע שהלקוח רצה לרכוש או ללמוד. הזוי!

האם כדאי להשקיע בקידום אורגני של האתר שלך?

כאן נמצאת שאלת מיליון הדולר? האם להשקיע בקידום אורגני. והתשובה בראש ובראשונה חוזרת למספרים: 20 מיליון מקדמי אתרים, 9 מיליון אזרחים, מתוכם ילדים, מבוגרים וקשישים, רשת עמוסה ומועמסת, וכל זה בשביל להיות בעמוד הראשון בגוגל.

קידום אתר בגוגל

אז בואו נבחן את זה:

  1. בכדי להיות בעמוד הראשון בגוגל נאמר פעם שזה יכול לקחת שנה שנתיים אין התחייבות למקדמי האתרים לאן ולאיזה תקופה יהיה החזר על כספך.
  2. מקדם האתרים שבחרתם יש לו הרבה לקוחות, אתם משלמים לו בסביבות 2000-4000 שקל בחודש "ריטיינר"
  3. קידום אתרים דורש מאמרים כמו שאנשי קידום האתרים אומרים פסוק הנלקח מגוגל "התוכן הוא המלך" הווה אומר צריך להכניס לאתר בן 4-7 מאמרים בחודש, עם למעלה מ-1000 מילים, שלא מדברים פרסום אלא מאמרים התורמים יידע ללקוח. "מה גוגל מבקשת ללקוחותיה מענה מדויק בזמן קצר שיספק את הלקוח. מאמרים אלה עולים כסף רב ורובם מאמרים עם תוכן ירוד, אפשר להשיג מאמרים מכותבים מקצועיים אבל זה יקר.
  4. קישורים- על מנת להתקדם קדימה למקום הנכסף צריך שלאתר המקודם אורגנית יהיו קישורים ברחבי המדיה שיקשרו אותם אל האתר המקודם, יש מקדמי אתרים שיש ברשותם כמה אתרים חיצוניים שהם מבטיחים ללקוח קישור אחד או 2 כל חודש,
  5. אבל גוגל דורשת מאמרים מאתרים סמכותיים, כאלה שהם מובילי שוק "ווינט" "וואלה" "מעריב" "ישראל היום" "מאקו" "ערוצי הטלוויזיה" ואתרים עם תנועה גבוהה. ובכדי להוציא מאמרים אלה מאמר קישור לאתר שלכם כל מאמר כזה עולה בין 3000 ל -15.000 ₪. בעלי האתרים האלה דאגו להכנסה נוספת עבורם ברגע שהבינו איך מתקדם אתר אינטרנט והתחילו לפתוח מחלקות של, "המומחים" "המתמחים" "המיוחדים" "המומלצים" (ראו אתם בעצמכם שאתם פותחים אתר חדשות כמה מאמרי שיווק יש שם וכמה מאמרים עיתונאים.)
  6. מה שיוצא ולצערי לא כל מקדם יאמר לכם את זאת ההשקעה להגיע "אולי" למקום ריאלי במנוע הוא קרוב לאפסי.
  7. והדבר החשוב ביותר המפריע לקידום הוא ההתנהלות והמדיניות של גוגל, היום יש לה דרישות כאלה שהמומחים בקידום אתרים מכירים אותם ועוד חצי שנה יהיו להם פרמטרים אחרים מה שיזרוק מיליוני אתרים שכבר קודמו אחורה מה שנקרא "ארגז החול" ואז הכול חוזר חלילה.
  8. שאני שומע לקוחות המאוכזבים שנכנסו לתהליך הזה ושפכו כל כך הרבה כספים מצטערים על הרגע שעשו את זה. אם היו משקיעים בפרסום מבוקר במנועי החיפוש העלות תועלת שלהם הייתה גבוהה.
  9. הלקוח הרוצה לקדם אורגני את האתר שלו חייב שיעשה לעצמו חושבים, יסתכל איך זה נעשה נכון, יבין שזה משחק 0 ויפנה לכיווני פרסום אחרים.
  10. אני עבדכם קידמתי את האתר שלנו לבד, השקעתי 10 שנים של כתיבת מאמרים תואמים, השקעתי בקישורים חינמיים, כתבתי הרבה מאמרים מחוץ לאתר שלי, ונסוגתי רק שניסיתי להעביר למקדם חיצוני שיעשה את העבודה הטכנית ואני ימשיך את המאמרים. 1700 מאמרים כתבתי רק באתר ומספר פעמים הייתי בראש העוד, נכון לא עזבתי את העמוד הראשון אבל כל החלפת אינטרפייס של האתר והתנודות של האלגוריתם זרק אותי קצת אחורה.
אז איך מגיעים ללקוח הסופי האם יבחר במוצר שלי

ובאמת אין חכם כבעל ניסיון בדיוק כמו בעיסוקי של ייעוץ עסקי הניסיון מונע או מביא את הלקוח למקום הנכון כי "אין חכם כבעל ניסיון.

בהצלחה

המאמר הנכתב אינו גורף

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

הסיכון בקידום אתרים

הסיכון בקידום אתרים בדקתי במנוע החיפוש כמה אתרי אינטרנט יש במילת המפתח "קידום אתרים" עלו לי 20 מיליון תוצאות. 20 מיליון תוצאות! מדהים! אנחנו אוכלוסייה

פשיטת רגל
הבנק ואנחנו

למה פשיטת רגל

מאד חשוב להתיעץ עם יועץ עסקי טרם הולכים להליך של פשיטת רגל ומיד אחה"כ לקבוע תור אצל עו"ד

ייעוץ עסקי
ייעוץ ארגוני

הקורונה והאבטלה

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מגלה חלם ממשלתי בלתי מתקבל על הדעת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן