המלצות לשיווק נכון עכשיו

בואו נגיד את האמת.

יש בארץ 2 עולמות של עסקים.

90% עסקים קטנים ובינוניים ו-10% של חברות ענק המכתיבות את התנהגות הצרכנים.

כ יועץ עסקי אשר מעורב בתקשורת הישראלית, עולם הפרסום, הכנסים לעסקים, המידע שיוצא מלשכות המסחר או ממשרד הכלכלה אני מוצא כי השיח הציבורי בנושא מכוון רובו ככולו לכוון החברות הגדולות. אני מנסה למצוא חומרים המדברים על העסקים הקטנים והבינוניים ואני לא מוצא אותם, לא שלא כותבים על העסקים הקטנים והבינוניים אבל השיח בה תמיד עם דוגמאות או פעולות שרק חברות ענק יכולות להתנהל איתם.

לא ברור לי אם אני מצליח להעביר את המסר ולכן אתן דוגמה קטנה כמו השיח על שיטות ודרכי הפרסום האפקטיביים ביותר והשיח כולו מדבר על צינורות פרסום שעסקים קטנים או בינוניים בכלל לא יכולים להתמודד איתם. השיח מדבר על חברות "ענק" אלה שבכוח הפרסום שלהם יכולים לחנך לקוחות וכוח פרסומי כזה לא עומד בפניהם אפילו לא 1% מתוכם.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מחפש את הדרכים כיצד אוכל למתג ולפרסם עסקים קטנים ובינוניים אם זה עסקים העוסקים בבידור, במסחר, בשוק, או חברות מסחריות כאלה ואחרות, פרסום ושיטות פרסום אשר עסקים קטנים ובינוניים יכולים להיעזר בהם.

ברור הוא כי עסק או חברה ללא פרסום זה עסק שהולך אחורה.

בפרט היום הפרסום הוא חובה לצורך קיומו של כול עסק ועסק.

היום כאשר הצפיפות הפרסומית המתרכזת בעיתונות המקומית ועל גבי אתרי האינטרנט לא משאירה פינה אחת קטנה שתוכל ללכוד את עיני הלקוח הפוטנציאלי עסקים חייבים לשנות את תמהיל הפרסום הרגיל שלהם ולמצוא מקומות חדשים או שיטות חדשות יצירתיות של פרסום המוצר או השירות. והאמינו לי שכן, עדיין אפשר ליצור פרסום טוב לעסק על מנת שיותר לקוחות יצרכו את מרכולתו של העסק הן עסקים קמעונאיים והן עסקים בתחום השירותים.

ועל מנת שלא לצאת ממאמר זה רק בציון הבעיה אני רוצה להעלות המלצה לפרסום אפקטיבי בטח בעסקים קטנים ומכאן אני עובר לתחום "מועדון הלקוחות"

אנו יודעים כי "לקוח מביא לקוח" הוא הפרסום הטוב ביותר.

על מנת ליצור את המהלך הזה יש להשקיע "מעט" כסף במחשוב העסק או החברה. ולהתחיל ליצור מועדון לקוחות בדרך מקצועית. ואני חוזר "בדרך מקצועית" מועדון הלקוחות יוצר שיח אישי עם הלקוח ויש בזה יתרון רב ואפקטיבי ביותר.

הכותב הוא מומחה בתחום שיווק ומכירות בעסקים וחברות

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן