המלצות לקידום מכירות

המלצות לקידום מכירות

במאמר זה אני רוצה לתת לכם הדרכה כיצד להתקדם בנושא המכירות וכיצד להצליח בתהליך המכירה שאתם אמורים למכור…חשוב לי מאד כי תשתמשו בכלים אלה בכדי להגביר את רמת המכירות שלכם, להתעצם עם כול מכירה, ולהרגיש טוב לאחר כול מכירה…השלב הראשון בפגישת המכירה הינו החיבור…החיבור עם הלקוח..דוגמא (במבט מהיר על סביבת שולחנו של הלקוח אתה מזהה חףץ או תמונה שלך יש משהו משותף איתו כמו תמונה מסוימת אביזר על השולחן ) התחילו עם הערה שיכולה להתפתח כשיחה "קצרה" על הנושא המשותף….מכאן הדרך שלכם אל ליבו של הלקוח קצרה יותר….בבקשה אל תרבו ועל תתחילו לספר את ההיסטוריה של המשפחה שלכם עשו חיבור קצר ואנושי…כאשר אתם יותר מקשיבים מאשר משמיעים…השלב השני זה לבדוק מהו השבר אשר הביא את הלקוח להזמין את איש המכירות ועל איזה צורך לציפיה הוא צופה מאיש המכירות שיפתור לו…ואז מדברים על הבעיה ולא על המוצר…יותר נכון מדליקים את הלקוח בגירוי למה הוא צריך את המוצר ולאיזה מטרה לפני שבכלל מציגים לו את תועלות המוצר….לאחר שקיבלתם מהלקוח "מדוע הוא צריך את המוצר…שאלו אותו בקלילות "איך זה שעד היום לא דרשתה את המוצר. (זהו גירוי קל שנותן ללקוח דחיפה לדרוש את המוצר כאן ועכשיו אבל זאת רק לאחר שהוא במילותיו תאר כמה צורך יש לו במוצר לפתרון נקודת השבר שלו) ואז אתה איש המכירות לאחר שהורם לך הכדור להנחתה…אתה לא מדבר על המוצר אלה אתה מדבר על מה המוצר יכול לעשות ללקוח ואיך המוצר דווקא שלך יכול לפתור לו את נקודת השבר….ואתה עדיין לא מדבר על מתחרה או על מחיר…..לאחר שהצגתם ללקוח את הפתרון שתקו ושאלו…ואיך אתה חושב שהפתרון של המוצר שלי עונה על השבר שלך?…..כאן מגיע השלב של ההתנגדות…המתחרה או המחיר….לגבי קטע המתחרה…נסו ליישם את כול מה שאתם יודעים על המוצר שלכם  בלבד…לעולם אל תדברו על מוצר המתחרה…תמיד תוכלו למצוא בידולים ויחודיות במוצר שלכם…ואת זה רק אתם תוכלו לעשובת בכוח ההקשבה, הטונציה ושפת הגוף שלכם…(מכירה היא משחק…ההבדל בין איש מכירות טוב לשחקן טוב זו רק הבמה והקהל) מכאן אתה יכול להסיק שאם אתה שחקן טוב שהצלחתה להעביר את המסר לקהל ולרגש אותו…באותה מידה איש המכירות הצליח להעביר את המסר ללקוח ולרגש אותו אזי סגירת העסקה זו רק טכניקה ולא יותר……אל תתנו ללקוח שלכם יותר מידי זמן להתמעמע….סגרו איתו את העיסקה …כי זה הזמן לעשות זאת…אל תנסו לצרף עוד אנשים בשלב העיסקה…היו אחד לאחד עם הלקוח…איש מכירות טוב יודע לנגן מנגינה נכונה בשלב המכירה ..ניגון שיביא אותו לסגירה…ועוד דבר נוסף…לקוח שלא סגרתם איתו הזמנה….אחוז גבוהה שלא יסגור אחר כך אלה עם תעשה את כול פעולת המכירה בחזרה. דורון עמית – יועץ שיווק, סדנת מכירות, אימון מכירות

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן