המלצות למכירה נכונה

האם המותגים הגדולים, החברות הגדולות, המפרסמים הגדולים, והחברות הממשלתיות לא יכולים להוריד מחירים?

האם לא הגיע הזמן, או האם זה לא הזמן לחשוב בצורה אחרת, להתקרב לצרכן בדרך אחרת, ליצור אמון מחודש עם הלקוח בשיטה אחרת,

האם זה שמפציצים אותנו בפרסומות מכול מקום: מהרדיו, מהטלוויזיה, מהאינטרנט, משלטי החוצות, מבתי השימוש, מהעלונים בתיבת הדואר, מהאפליקציות, בקיצור מכול עבר לא יכולים להפסק והיצרן יגיע לצרכן בגישה שונה, גישה בונה אמון!

מה היה קורה עם בנק גדול בישראל, שהציבור יודע על תרומתו לחברה, לעניי עירנו, לנוער במצוקה, ולכול ארגון הזקוק לכספים ולתמיכה, ותרומה זאת מוכרת לו גם לצרכי מס, והוא עושה מסעות יחסי ציבור ופרסום לתרומה שלו. יפסיק את הפרסום המסיבי שלו! יפסיק את התרומות המתוקשרות שלו! ופשוט ייגש ללקוח שלו ויכריז בפשטות. "לקוחותינו, אנו רוצים להחזיר את האמון שלכם בנו כ-בנק ולכן אנו מפסיקים פעילות מעוותת של "תרומה לקהילה" מתוקשרת ומקוזזת במס הנמוך שאנו משלמים למדינה ובמקום זה מפחיתים לכם את העמלות הגבוהות שאנו גובים עבור השירותים החיוניים שלנו אליכם" את המסר הזה שיעבירו בכתוביות בטלוויזיה, בעיתון, באינטרנט, ולא ישקיעו כספים על קמפיינים יקרים כאשר כול זה למען הלקוחות! זו מבחינתי תהיה "פצצה" של פרסום לבנק, "אמון של הלקוחות בבנק" "חסכון של לקוחות הבנק" ובכסף שהבנקים היו מזדכים במס במסעות התרומות שלהם, תשקיע המדינה שזאת אחריותה באותה אוכלוסייה הזקוקה לתמיכה! המסר הוא ברור! על תספרו לנו שאתם עושים טובה לאוכלוסייה חלשה, תראו לנו מה אתם עושים למען לקוחות הבנק, אנו מכירים אתכם, אנו לא צריכים לשמוע מהבוקר עד הערב את הקמפיינים שלכם, מאחר ואנו הלקוחות החדשים, הצרכנים החדשים, רוצים ליהנות מעלות מופחתת של העמלות שלכם. לא ביקשנו כי תגרעו מהרווחים שלכם, רק ביקשנו שתפנו את המשאבים של התרומות והפרסום שלכם להורדת העלויות שלנו אצלכם!

זה המסר שצריך לעבור, זאת הדרך החדשה איך לשמור על לקוחות, זוהי הצרכנות המתבקשת מתוך העם, קהל הלקוחות, שלא רואה עיין בעיין את בעל השליטה בבנק לעמלות שהוא נדרש לשלם!

זאת הייתה דוגמא לגבי בנק! זה ניתן להיעשות אצל רוב המותגים או התאגידים הגדולים בישראל, זה יקרב פי מיליון את הצרכן אל המותג, הצרכן יואב רגשית את המותג ולכן הוא יהיה לקוח שבוי של המותג!

המותגים וכול ענף הפרסום והשיווק בארץ ובעולם חייבים להפנים שהיום יש דרכים להגיע ללקוחות גם לא בהוצאות ענקיות של פרסום, תרומות, ויחסי ציבור. היום יש את הרשתות החברתיות שהם כאש בשדה קוצים, המותגים הגדולים יכולים להתקרב אל הלקוחות שלהם רק בעשיית פעולה אחת, הידוק האמון בין היצרן לצרכן, ויש מיליון דרכים לעשות זאת מבלי שזה יעלה כסף גדול ויאפשר למותג להיות ידידותי במחיר מול הלקוח!

כ-יועץ שיווק, אני מקווה שאצליח לשכנע מספר מותגים גדולים בישראל להיערך למדיניות כזאת, מדיניות שתביא רווחה ללקוח ולמותג גם יחד!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן