הלקוח שונא שמלקקים לו ומפנקים אותו!

הלקוח שונא שמלקקים לו ומפנקים אותו!

נשמח לשרת אתכם, נשמח להיפגש, לקוחות יקרים, חברים יקרים! אנו מספקים שירותים מגוונים, אנו נעזור לך בעסק בייעוץ וכ"ד. האם אתה רוצה? האם אתה צריך? ועוד כאלה משפטים שמקפיצים לי את צמרות שערותי שאינם על ראשי (אני קירח)!

די חברה, מספיק, תבינו, תפנימו, הלקוח הוא לא יקר! והלקוח הוא לא "ידידי" והלקוח יודע שאנחנו מאד נשמח לפגוש אותו, זה ברור לו מעל כול צל של ספק! אבל אנחנו, אנחנו, לא מבינים שהפנייה הזאת כבר לא עובדת! שהמסרים האלה כבר לא יעילים, חוץ מאשר "נימוס" מוחצן אין בפנייה הזאת דבר ולא חצי דבר אמיתי.

לקוחות היום שומעים בשפה אחרת, ב-אחלה, סבבה, בכיף, אחי אתה גדול, גיסנו, אני בטח לא רוצה שתפנו אל לקוחות באחד מהביטויים האלה (למרות שאישית זה מאד מוצא חן בעיני) מאשר אדון יקר, לקוח יקר, אשמח לפגוש אותך, אדון יקר, גברת יקרה! חברה!!! זה לא עובד יותר, זה נגמר, זה פסה, זה לא בעולם שלנו!

הלקוח יודע שהוא לא יקר והוא יהיה יקר רק עם הוא יקנה כי ברגע שהוא לא יקנה הוא לא מעניין, הלקוח יודע שאנחנו נשמח לפגוש אותו הוא יהיה עצוב שיצטרך להיפרד מהכסף שלו, ולכן המסרים המלוקקים האלה מזמן "אנו באנו ארצה" עברו. בן גוריון בשנות ה-50 פתח נאומים ב"חברים יקרים" אבל זה היה אז לפני המון שנים, היום אנחנו הרבה יותר מתוחכמים, הלקוחות יודעים שכול הפנייה נעשית רק בכדי למצוא חן בעיניהם ובכדי שיכניסו יד לכיס!

פנייה ללקוחות צריכה להיעשות בדרך אחרת, פנייה ללקוחות צריכה להיעשות בדרך שגרתית, לא בפלפולי מילים, יש משווקים שכותבים מגילה רק בכדי להגיע לנקודה המתוארת במשפט אחד! אז למה? למה לא להגיע ישר לנקודה, למה צריך ללכת סחור סחור, למה צריך לעשות מניפולציות שלא צריך יותר מניפולציות, כי הלקוח מבין שאנחנו רוצים למכור לו! מדוע שלא נפנה אל הלקוח ונגיד לו, יש לנו משהו שיעשה לך את החיים הרבה יותר קלים. למה אנו צריכים לפנות אליו בנוסח הבא! "לקוח יקר! במדינת ישראל 7 מיליון איש, מתוכם X ככה X ככה    X ככה ומתוך זה יש Y שהוא כזה, עכשיו תבינו למה אתם צריכים את המוצר שלנו!!!"

קיצורי דרך, גשו ישר למטרה, לפני זה אפשר להציע קפה אספרסו מהמכונה החדשה בחנות, במשרד, ואם אין לכם רוצו קנו! ואז לספר להם על מה המוצר והשירות יכול להעניק להם כמה טוב הם ייראו בו, כמה חשוב שיקבלו את הייעוץ או כול אחד בתחום עיסוקו, וזהו!

העולם הצרכני שינה כוון מדהים, מי שלא יתאים את עצמו לשפה החדשה, השפה שחברות הסלולר הביאו עלינו, יאבד גם את קצת הלקוחות שיש לו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן