הכנסה חדשה ישנה לתקשורת בישראל

הכנסה חדשה ישנה לתקשורת בישראל

סיפור קצר.

בעל חברה בתחום מסוים יושב במשרדו, מתעסק בדוחות האקסל, עובר על רשימת הלקוחות ונאנח עמוקות שהוא רואה את רשימת החייבים, בצר לו ניגש לפינת העישון לעשן סיגריה ולחשוב איך מצילים את החברה שלו ותוך שהוא בנשיפה האחרונה הוא שומע את מזכירתו צועקת לו! בוא. בוא, רוצים לראיין אותך לטלוויזיה, טוב אמר המנכ"ל, הנה הגיע היום גם שלי להתפרסם ולקדם את העסק בניהולי, ניגש למשרדו התרווח בניחותא על כסאו, רעננן את המחשב, ובכול סמכותי עונה שלום מדבר X) ) ואז הוא שומע מעבר לצד השני פקידה/מזכירה לא יודע בדיוק מי שאומרת לו. אנחנו מתחנת הטלוויזיה ואתר Y)) מדור המומחים, רוצים להזמין אותך לאולפן בכדי לראיין אותך בנושא העיסוק שלך. אומנם דיברנו עם שלוש קולגות שלך לפניך, אבל אתה נראה לנו מתאים, יחד עם ראיון הטלוויזיה אתה מקבל חשיפה M)) אתה בעמוד הראשי של האתר שלנו( T ) כמו כן זאת חשיפה ענקית וגוגל מאד יאהב את זה והאתר שלך יתקדם. כל זאת לא לפני שאותה פקידה/מזכירה אומרת למנכ"ל שלנו, אתה תרואיין באולפן אמיתי, יאפרו אותך, ותהיה ממש כוכב. המנכל שמח וטוב לב אומר בסדר מסכים ושואל: מתי להגיע לאולפן? מה ללבוש?. ואז אותה מזכירה/פקידה מביאה בהפתעה ובפאנץ' אחד. "עוד דבר קטן רוצה להזכיר לך: בעבר עלות של כזאת הפקה עלתה עשרות אלפים רבים של שקלים והואילו עכשיו, במבצע, זה פחות אלפים של שקלים. כאן הבין המנכל שלנו שהוא לא עסק שנבחר, שהמניפולציה הזאת היא מכונה משומנת של חברות התקשורת בטלוויזיה ובעיתונות. את ההצעה המנכ"ל החליט לעזוב כי לא אהב את הגישה והסחיטה.

סוף סיפור.

האם זה מוצדק

כולנו מכירים את מנוע החיפוש של "גוגל" כולנו יודעים איזה חשיבות יש לעסק להיות בדף הראשון של "גוגל" ולמה? כי לקוח המחפש מוצר או שירות מסתכל על שלושת הפרסומים האורגניים ואולי גם על הפרסומות בתשלום המופיעות בעמוד הראשון של קבלת התוצאה, מעטים עוברים לדף השני או השלישי מאחר והם מתרגמים את זה שמי שבמקומות הראשונים בעמוד הראשון בגוגל הוא הספק הראוי לי, הוא המעה שאותו חיפשתי, וזה למעשה המודל העסקי של גוגל ובשביל להגיע לעמוד הראשון "עובדים קשה עד בלתי אפשרי להגיע לשם. רווחת השמועה או לפי מאמרים פרי גוגל עצמם שאם יש לאתר קישורים מאתרים חזקים (ואתר של רשת טלוויזיה ברור שהוא אתר חזק, סמכותי,) ולכן רצוננו להיות שם על מנת שמעבר לפרסום במאמר או הכתבה עצמה האתר שלנו יקודם למקומות הראשונים בגוגל.

העמוד הראשון באתר האינטרנט של חברות המדיה הפך ללוח מודעות.

בטח יצא לכם להיכנס לאתר אינטרנט של ערוץ טלוויזיה, לגלול ולגלול בעמוד הראשי ולהמשיך לגלול בעמוד הראשי ולהמשיך עד לסוף ההודעות החדשותיות ומכאן זה הכול כתיבה שיווקית מסחרית ופרסומות, זה נראה טבעי, זה נשמע כמו חדשה אבל זו פרסומת תרתי משמע. וזה פשוט מטורף, אתה מבזבז את זמנך בכל מיני פרסומים שנכתבו כאילו זו הודעה חדשותית ואתה מוצא את עצמך קורא פרסומות ורק פרסומות בכמות מטורפת. ולא בשביל זה נכנסנו לפורטל, בעבר היינו נכנסים לאתר של חדשות ראינו פרסומות וראינו כתבות, היום הפרסומות מתחבאות כמו חדשות, ואת זה לא רצינו לראות. זה יותר מידי!!!

מרוב פירסומים ומודעות לא רואים את התוצאות הנכונות
מרוב פירסומים ומודעות לא רואים את התוצאות הנכונות

האם "גוגל" נהנה מזה?

לדעתי, לא, מה יוצא לגוגל מזה, הם לא מקבלים תשלום עבור זה (זה לא סוג המודעות שבעקיפין הם מרוויחות מזה) הם מרוויחים כאשר יש להם שותפי חיפוש (לפעמים אתם מגלים שפרסומת רימרקטינג רודפת אחריכם לכל אתר שאתם מבקרים בו עד שהבנתם שזה בעקבות ביקור שלכם באחד האתרים שהדביק לכם קוד (שכך הפרסומת רודפת אחריכם ברשת.)

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך:
כל מה שצריך לדעת על שיווק באינטרנט
האינטרנט בשרות העסקים
שיווק מקצועי בגוגל
קטגוריה: שיווק ופרסום

אז מי הנהנה העקרי מזה?

אנו מכירים את מצבו של ה-PRINT היום, עיתונים לא נמכרים, דפוס פחות תופש את העיין, אם לא היה העיתון החינמי המחולק בישראל אנשים לא היו קוראים עיתוני חדשות. ( כל מי שיש לו סמארטפון נכנס לפורטל חדשות וקורא חדשות חמות) ולכן עיתונות ותקשורת חיפשו להם הכנסות נוספות והם אכן עושים זאת ובגישה שתיארתי. מאחר והמודל העסקי הבסיסי של התקשורת היה למכור פרסומות (לא בגישה שהזכרתי שמודעות חדשותיות  הפכו למודעות פרסומיות) עבר זמן והנה המודל העסקי משנה צורה והוא מתחיל לגבות תשלום עבור קריאת כתבה (לא גורף) אנו כבר רואים את השלב הבא של העיתונות בישראל בזה שתצטרך לשלם עבור מנוי לעיתון כי אחרת לא תוכל לקרוא את הכתבה, אז הם עובדים על המוח של הלקוח, מראים 3 עמודים מכתבה ואת השאר שלם ותוכל לקרוא את ההמשך.

ולכן תקשורת זאת הרחיבה משמעותית במכירת מאמרים במדורים שנקראים המומחים או כל המצאה שיווקית אחרת ופשוט מוכרים פרסומים תוך שימוש בכוח האינטרנטי שלהם לשכנע את הלקוח בצורה מניפולטיבית כי המאמר, הכתבה,תגרום לאתר העסק להתקדם בקידום האורגני במעלה העמודים של גוגל, אף אחד מהם לא יודע בוודאות אם "גוגל" סיפרה להם שכך גוגל נוהג. אני מכיר ההפך כאשר "גוגל משנה כל תקופה את האלגוריתם שלה בתובנות חדשות שאולי אחת מהם לא להתייחס לכתבות אלה . כל השנים מאז ש"גוגל" נוסדה ניסו כל מיני פטנטים שהצליחו לקדם אתר, ו"גוגל" נלחמה נגד זה בשן ועיין, ואכן אתרים שהיו בקומות ראשונים נזרקו אל ארגז החול "קילומטרים לעמוד המיליון אחורה.

לסיכום

כל אתר תקשורתי או אחר המפרסם בגישה זאת, זכותם, בכל מקרה יש כאן ערך פרסומי (השאלה היא עלות תועלת) למודעות אלא אבל לא כמו שברוב המקרים הם מוצגות ללקוח, יכול להיות שעדיין יש פריצות כאלה ואחרות אבל הם נסגרות עם כל עדכון של האלגוריתם של "גוגל" ולכם: אם הסיבה לפרסום הממומן. לעניות דעתי אם המטרה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי של קוראי העיתון או האתר מאד יכול להיות שיש כאן ערך פרסומי, אבל אם המטרה בקידום האתר בגוגל, עד היום לא ראיתי שגוגל תמכה בכך , ובכלל מי יודע מה סודות האלגוריתם של גוגל ושאר מנועי החיפוש

נחנו יודעים שגוגל או המקום הנכון להיות מוצגים בו, מה מוביל אותנו לשם זה נסיון ותהייה, ומערכת הפצה של גוגל למקדמי אתרים, גם כאן בקמצנות רבה ומקטעי מאמרים המתפרסמים כל פעם במקום אחר.

.

כל מפרסם יעשה את השיקולים שלו
לכל המאמרים וההמלצות באתר

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

עסקים עם איחוד האמירויות

התועלות העסקיות שמאחורי השלום עם איחוד האמירויות

ב15.9.2020 נחתמה עסקת נורמליזציה בין איחוד האמירויות הערביות לישראל. עסקה זו הפתיעה רבים, אם כי קומץ קטן היה מודע לשלל המאמצים שהושקעו לאורך שנים מאחורי הקלעים. מהם הנתונים, מהן ההזדמנויות וכיצד מוטב לפעול?

שיווק ופרסום

הכנסה חדשה ישנה לתקשורת בישראל

סיפור קצר. בעל חברה בתחום מסוים יושב במשרדו, מתעסק בדוחות האקסל, עובר על רשימת הלקוחות ונאנח עמוקות שהוא רואה את רשימת החייבים, בצר לו ניגש

הלוואת

הלוואת הסדר מכירים את זה?

הרבה מאד עסקים ואנשים נכנסו למעגל פושטי הרגל בשנה האחרונה 2020, לא רק כאלה שהם פושטי רגל גם כאלה שהחשבונות שלהם מוגבלים ולא יכולים לקבל "שקל" אשראי או "אסון ענק" שהלקוח נשאר חייב לבנק כסף., יש פעמים רבות שמרגע זה הבנקים או עובדי הבנקים מתייחסים אליך בזלזול וכאן הם חורגים מהפרסום שלהם "אנחנו אנושיים"

עסקים עם איחוד האמירויות

גם עסקים קטנים מייצאים לדובאי

כאשר השם דובאי נזכר אצל אזרחי ישראל ואנשי העסקים שבה, מיד נפתח חלום מול העיניים של "פאטה מורגאנה" מדינה יפה, גורדי שחקים, חופי ים מדהימים, עיר מודרנית, אנשים אינטליגנטים, בתי מלון מפוארים ומפנקים, אנשים מכול העולם, ניקיון סדר ובקיצור שילוב של האיים הקריביים עם לאס ווגאס.

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

עסקים עם איחוד האמירויות

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן