היכן נמקד את המאמצים לפרסום ומכירות

סמארטפון או מחשב

אנו שומעים וקוראים כל הזמן כי הסמארטפון הולך ומחליף את והמחשב וכל הטכנולוגיה המתפתחת כרגע היא לכוון הסמארטפון ולא המחשב השולחני שאנו מכירים.

האמת שזה נכון ולראייה לכך מספיק לקרוא את מה שאומרים בגוגל וגם עושים שמכוונים את הטכנולוגיה שלהם לכוון הסמארטפון, למעשה אם עד היום גוגל ריכזה את האינדקסים שלה לכוון המחשב השולחני אז היום בסיס האינדקס שלה יהיה בנוי על התחום הסלולרי קרי הסמארטפון (זאת לא פעולה שקוראת ביום אבל בהחלט כדאי לשים לב לדברים האלה ולהתחיל להזיז דברים לטכנולוגיה הסלולרית)

מה קורה היום בתחום השימוש של הסמארטפון למחשב

את הנושא הזה אני חולק אתכם מתוך ניסיון של למעלה מעשור בשימוש ופרסום בתוך מנועי החיפוש של גוגל. ואכן, היום, מסתבר כי 50% מהתעבורה אל מנועי החיפוש של גוגל באה מכוון המכשירים הסלולארים (סמארטפון) ו-50% מגיעה מכוון המחשב השולחני או המחשב הידני.

מה שאומר שברגע שאנו מפרסמים מוצר, שירות, או כל דבר אחר 50% פונים מהסוללרי ו 50% ממחשבי השולחן והאישיים.

גוגל כבר מכינה את בעלי האתרים להשקיע בהתאמה של האתר למכשיר הסלולרי כי אחרת לזמן הארוך אתרים שלא יהיו מותאמים לסלולרי לא יופיעו בתוצאות החיפוש.

אז איך עושים זאת?

מבקשים ממנהל האתר שלכם לעשות את אחד משלושת הדברים הבאים:

  1. אתר רספונסיבי אתר כזה מתאים את עצמו לפי גודל המסך של המכשיר. כך שלא משנה עם מדובר באייפון, אייפד, לפטופ, או כל מסך אחר – הוא יתאים את עצמו לגודל באופן אוטומטי מבלי שיהיה צורך לעשות דבר. למשל אתרי וורדפרס הם אתרי רספונסיבים. שוב דבר אינו משתנה במבנה האתר. כדאי למצוא חברת בניית אתרים רספונסיביים למטרה זו.
  2. אתר מותאם לסלולר במילים אחרות, מדובר בגרסה סלולרית. זאת יכולה להיות גרסה מתומצת של האתר המציגה בדף הבית את כל המידע החשוב, פרטי יצירת הקשר, וכל מה שיכול להוביל להמרה מהירה. במקרים רבים לגולשים לא תהיה את אותה הסבלנות שיש לגלישה באתר רגיל ולכן יש לבצע התאמה לסלולר.
  3. חווית משתמש כל מומחה קידום אתרים יאמר לכם שאחד הדברים הכי חשובים להגדרת ההמרות היא יצירת חווית משתמש טובה. לפעמים הגרסאות הרספונסיביות של האתרים (גם אם הם לא מורכבים) לא מספקות חווית שמשמש מספיק טובה. האתר מותאם למסך אבל הכפתורים בכל זאת קטנים מידי ואז הגולש נאלץ להגדיל את התצוגה. במקרה זה עדיף להתאים את האתר לסלולר.

מדוע השימוש בסלולר גובר למרות שהמסכים קטנים (ולא כמו במחשב)

א.         אנו מחוברים למכשירים הסלולריים 24/7.

ב.         למרות שאנו מבלים כל היום בעבודה ובמרבית המקרים אנו נמצאים מול מסך מחשב, את הקניות, ההתקשרויות, הפעילות הפרטית שלנו אנו עושים דרך מכשיר הסלולר.

ג.          גודל המסך כבר לא הפך להיות פונקציה משנה לאור המסכים הגדולים שמציעים לנו יצרניות הסלולר.

ד.         אם להגדיר זאת בהכללה אז "כל עולמנו נמצא בסלולר"

סיכום והמלצות

זוכרים את הסרטים הבדיוניים של לפני עשורים כאשר לכל איש חלל היה מכשיר בידו שאיתו ניהל את חייו אז זה היה חלום שהפך למציאות היום, לכן הכוון של מכשירים סלולריים הם הכוון הנכון לשימוש חברות מסחריות הרוצות לפרסם את מוצריהם.

לא, אסור להפוך את המכשיר הזה למתקפת SMS ווטסאפ, אימלים, באנרים קופצים הממלאים את כל המסך. כי לזה אנשים לא רוצים לשים לב ולא מוכנים שגופים מסחריים יכנסו אל תוך ביתם האינטימי, מה שכן זה להופיע במנועי גוגל על מנת לאפשר ללקוח להישאר אנונימי, אינטימי, ופועל לפי הצרכים שלו.

הוכח כי אנשים נכנסים לחרדות כאשר אתה פורץ את ביתו ובמקרה כזה את הסלולר האישי שלו.

המלצתי כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי, השקיעו בהתאמת האתר שלכם לסלולרי ופרסמו במנועי החיפוש של גוגל

בהצלחה

D5_036_152268422

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו