היכן נמקד את המאמצים לפרסום ומכירות

היכן נמקד את המאמצים לפרסום ומכירות

סמארטפון או מחשב

אנו שומעים וקוראים כל הזמן כי הסמארטפון הולך ומחליף את והמחשב וכל הטכנולוגיה המתפתחת כרגע היא לכוון הסמארטפון ולא המחשב השולחני שאנו מכירים.

האמת שזה נכון ולראייה לכך מספיק לקרוא את מה שאומרים בגוגל וגם עושים שמכוונים את הטכנולוגיה שלהם לכוון הסמארטפון, למעשה אם עד היום גוגל ריכזה את האינדקסים שלה לכוון המחשב השולחני אז היום בסיס האינדקס שלה יהיה בנוי על התחום הסלולרי קרי הסמארטפון (זאת לא פעולה שקוראת ביום אבל בהחלט כדאי לשים לב לדברים האלה ולהתחיל להזיז דברים לטכנולוגיה הסלולרית)

מה קורה היום בתחום השימוש של הסמארטפון למחשב

את הנושא הזה אני חולק אתכם מתוך ניסיון של למעלה מעשור בשימוש ופרסום בתוך מנועי החיפוש של גוגל. ואכן, היום, מסתבר כי 50% מהתעבורה אל מנועי החיפוש של גוגל באה מכוון המכשירים הסלולארים (סמארטפון) ו-50% מגיעה מכוון המחשב השולחני או המחשב הידני.

מה שאומר שברגע שאנו מפרסמים מוצר, שירות, או כל דבר אחר 50% פונים מהסוללרי ו 50% ממחשבי השולחן והאישיים.

גוגל כבר מכינה את בעלי האתרים להשקיע בהתאמה של האתר למכשיר הסלולרי כי אחרת לזמן הארוך אתרים שלא יהיו מותאמים לסלולרי לא יופיעו בתוצאות החיפוש.

אז איך עושים זאת?

מבקשים ממנהל האתר שלכם לעשות את אחד משלושת הדברים הבאים:

  1. אתר רספונסיבי אתר כזה מתאים את עצמו לפי גודל המסך של המכשיר. כך שלא משנה עם מדובר באייפון, אייפד, לפטופ, או כל מסך אחר – הוא יתאים את עצמו לגודל באופן אוטומטי מבלי שיהיה צורך לעשות דבר. למשל אתרי וורדפרס הם אתרי רספונסיבים. שוב דבר אינו משתנה במבנה האתר. כדאי למצוא חברת בניית אתרים רספונסיביים למטרה זו.
  2. אתר מותאם לסלולר במילים אחרות, מדובר בגרסה סלולרית. זאת יכולה להיות גרסה מתומצת של האתר המציגה בדף הבית את כל המידע החשוב, פרטי יצירת הקשר, וכל מה שיכול להוביל להמרה מהירה. במקרים רבים לגולשים לא תהיה את אותה הסבלנות שיש לגלישה באתר רגיל ולכן יש לבצע התאמה לסלולר.
  3. חווית משתמש כל מומחה קידום אתרים יאמר לכם שאחד הדברים הכי חשובים להגדרת ההמרות היא יצירת חווית משתמש טובה. לפעמים הגרסאות הרספונסיביות של האתרים (גם אם הם לא מורכבים) לא מספקות חווית שמשמש מספיק טובה. האתר מותאם למסך אבל הכפתורים בכל זאת קטנים מידי ואז הגולש נאלץ להגדיל את התצוגה. במקרה זה עדיף להתאים את האתר לסלולר.

מדוע השימוש בסלולר גובר למרות שהמסכים קטנים (ולא כמו במחשב)

א.         אנו מחוברים למכשירים הסלולריים 24/7.

ב.         למרות שאנו מבלים כל היום בעבודה ובמרבית המקרים אנו נמצאים מול מסך מחשב, את הקניות, ההתקשרויות, הפעילות הפרטית שלנו אנו עושים דרך מכשיר הסלולר.

ג.          גודל המסך כבר לא הפך להיות פונקציה משנה לאור המסכים הגדולים שמציעים לנו יצרניות הסלולר.

ד.         אם להגדיר זאת בהכללה אז "כל עולמנו נמצא בסלולר"

סיכום והמלצות

זוכרים את הסרטים הבדיוניים של לפני עשורים כאשר לכל איש חלל היה מכשיר בידו שאיתו ניהל את חייו אז זה היה חלום שהפך למציאות היום, לכן הכוון של מכשירים סלולריים הם הכוון הנכון לשימוש חברות מסחריות הרוצות לפרסם את מוצריהם.

לא, אסור להפוך את המכשיר הזה למתקפת SMS ווטסאפ, אימלים, באנרים קופצים הממלאים את כל המסך. כי לזה אנשים לא רוצים לשים לב ולא מוכנים שגופים מסחריים יכנסו אל תוך ביתם האינטימי, מה שכן זה להופיע במנועי גוגל על מנת לאפשר ללקוח להישאר אנונימי, אינטימי, ופועל לפי הצרכים שלו.

הוכח כי אנשים נכנסים לחרדות כאשר אתה פורץ את ביתו ובמקרה כזה את הסלולר האישי שלו.

המלצתי כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי, השקיעו בהתאמת האתר שלכם לסלולרי ופרסמו במנועי החיפוש של גוגל

בהצלחה

D5_036_152268422

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן