היכן כדאי להשקיע בפירסום

היכן כדאי להשקיע בפירסום

המלצות היכן כדאי להשקיע בפרסום המוצר או השירות שלך.

חשוב לי להביא בפני הקוראים את המפנה הדרמתי שמתחולל בעולם הפרסום מזה עשור. מה שהיה קודם פרסום ברבים וביקוש ע"פ הפרסום הפך להיות ביקוש ע"פ דרישה וזאת באמצעות מנועי החיפוש האינטרנטיים.

ההמלצה הראשונה שלי לעסקים המפרסמים דרך האינטרנט  ושידם אינה משגת לפרסם את עסקם במנועי החיפוש והם מנסים לעשות זאת דרך דף Facebook שלהם נכונה אכזבה רבה כי רק 30% מסך המחפשים באינטרנט עבור מוצרים או שירותים אכן נעזרים ב-FACEBOOK.

71% מאזרחי מדינת ישראל מקליקים על אתרי השוואת המחירים בבואם לרכוש מוצר, ואילו 70% מקליקים על גוגל בשביל לאתר את הספקים למוצר שהם מחפשים. מה שהופך מסעות פרסום ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות ללא כדאית בעליל.

זה לא שמדיה זאת לא חשובה, היא חשובה מאד אבל למספר מאד מצומצם של חברות בישראל המפרסמות "מיתוג" ולא פרסום מכוון.

יותר ויותר עסקים צריכים להופיע נכון במנועי החיפוש, איך עושים זאת שיש רק 3 תוצאות חיפוש גבוהות ממומנות בצד הימני של מנוע החיפוש. את זה לעולם לא נדע, כמו בכול דבר זה עניין של סימן שאלה גדול, האם זה דף הנחיתה שמעלה את הפרסום לשלושת התוצאות הראשונות בראש העמוד, האם זה המרבה במחיר, האם זה נוסח המודעה. אי אפשר לדעת וכול מי שאומר לכם שהוא יודע את התשובה הוא טועה ומטעה. סוד זה שמור אצל ספקיות מנועי החיפוש בדיוק כמו התוצאות האורגניות העולות משאילתה במנוע החיפוש.

ההמלצה שלי לכול הפחות מניסיון בתחום הוא לכתוב את הכותרת נכון ותואמת את המילים אותם מחפש הלקוח המקליק על השאילתה, להעלות דף נחיתה בתוך האתר של הלקוח ולא מחוצה לו העונה בדיוק למה שהשואל מקליק, וכמובן להוסיף מספר טלפון לנוסח המודעה וזאת לחסוך בהקלקות (לכול אלה שחוששים כי השואלים נהנים להקליק בכוונה על האתר אני רוצה להגיד שיש להם טעות מרה כי דווקא לקוחות השואלים לתוצאות במנועי החיפוש ערים לעובדה שהקלקה עולם למפרסם כסף ולכן הם מסתפקים במספר הטלפון ולא בהקלקה) כמובן לא בהכללה אך זאת המגמה.

פרסום נכון במנוי החיפוש, הוא הפרסום הנכון לעסקים.

התקשרו לקבל ייעוץ פרסומי

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן