הדרך לכיסו של הצרכן

איך נצליח למכור יותר.

חברי בעלי העסקים אתם חייבים לצמצם את שיטות השיווק והמכירות המוכרות לכם מקדמן דנן וליישם שיטות אחרות בתחום שיווק המוצרים שלכם והמכירות שלהם.

כל כך הרבה מחקרים נעשו בתחום השיווק והמכירות והתפתחות בתחום היא גדולה ואפילו מרגשת. היום כאשר השפע נמצא בכול וקשה מאד לרגש את הלקוח מאחר ובכל פינת רחוב, או שדה תעופה, או מרכזי קניות בעולם הגדול ובעולם האינטרנט הלקוח מוצא את מבוקשו אנו כבעלי עסקים חייבים להשתמש גם בשיטות אחרות על מנת כן לרגש את הלקוח ולהתוות את דרכו אלינו לבית העסק שלנו.

אני לא כותב על ענף המזון הווה אומר רשתות שיווק גדולות אשר שיטת המכירה היא אחת ויחידה "מחיר" "מבצע" ושום דבר מעבר לזה, אני כותב על שאר בתי העסק בישראל המנסים בכל כוחם להמציא את הבידול שבמוצריהם או בשירותים שלהם אך גם זה קשה יותר ויותר שכולם מוכרים "אותו דבר" אולי במחיר שונה, אולי בצבע אחר, או נותנים את אותו שירות.

בתחום הזה של מוצרים מותגים אנו מלאים בכל וגם אם רשת מזון חדשה נפתחה או סניף של אחת הרשתות בתחום האירוח נפתח הקהל פשוט נודד ממקום למקום (זה לא שיש יותר קהל, הקהל מתפזר בין יותר לקוחות) ולמעשה זאת שרשרת מסוכנת לעסקים.

אז לאיזו מסקנה אנחנו צריכים להגיע על מנת לשמר ולהגדיל את המכירות שלנו.

וההמלצה הכי טובה היא ללכת למקום האנושי שבנו שלא השתנה מזה מאות בשנים שרק בעשורים האחרונים אנו לומדים עליו יותר טוב ומסוגלים לחבר את המוצרים שלנו אל אותו גוף אנושי עם רגשות, אם תובנות, עם רצונות, ולפגוע באותו מקום בחלק המוח הגדול על מנת לקשר אותו בין מוצרינו ללקוח.

קראו כמה אתם סומכים על התכנית העסקית שלכם

לשמחתנו, הטכנולוגיה הביאה עלינו כלים אשר מחברים בין הרגש של הלקוח לבין המותג, בית העסק, המוצר, השירות ויכול להבטיח מגנוט של הלקוח אל בית עסקנו אנו רק צריכים למצוא את הכלים לעשות ולפעול כך.

נשארו לנו עדיין פיסות שעסקים לא נגעו בהם וגם הם ילכו ויתמלאו ועדיף שאנו נהיה ראשונים.

בהזדמנות זאת אני רוצה להוציא מהרשימה הזאת את הפרסום הכמעט חינמי של מוצרים ברשתות החברתיות, זה לא יביא לכם את הלקוחות, זה לא ייקשר לכם את הלקוחות שאתם רוצים, אתם חייבים להגיע ללקוחות ישירות ובאמצעים לא יקרים. ואם זה עסק גדול הרי שחיבור כזה חייב להיות מתוזמן עם מגוון כלים.

אם מצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן