האם עובדים עלינו בפרסום העסק

האם אנו צריכים לפרסם את עסקנו.

אני מבקש ראשית מאמר לתאר סיטואציה הקוראת למרבית העסקים הקטנים בישראל.

היום כאשר בעל העסק טרוד כולו בתפעול העסק, בגבייה, בלקוחות, בספקים, בתחרות, בהתמודדות מול תזרים המזומנים עובדים ועוד התובנה הראשונה אשר יש לו בראש ש"אם יביא עוד לקוחות אזי זה יפתור לו את כל הבעיות" בעיקרון צודק בעל העסק שיותר לקוחות זה יותר הכנסה בטח בגלל ההוצאות הקבועות שכמה שיתפרסו על יותר לקוחות אזי יוטב לעסק.

אך ראשו של בעל העסק עסוק וטרוד וכנגד נכנסים לעסקו, או מתקשרים לעסקו, או שולחים מיילים ודואר עשרות מפרסמים מחלקים שונים של המדיה: עיתונות, אינטרנט, אוטובוסים, פליירים, מגנטים, לוחות, רדיו, מקדמי אתרים ומה לא.

כאשר בעל העסק עדיין טרוד ביום יום ואם נמצא מולו בצד השני איש מכירות שיודע לעשות את עבודתו נכונה אזי מתרצה איש המכירות להשקיע בפרסום מתוך כוונה שיהיו לו יותר לקוחות מבלי להתחשב בעלות, מבלי לבדוק את האפקטיביות, מבלי לבדוק אם יוכל לשלם את הפרסום מבלי לבדוק האם הפרסום יחזיר את ההשקעה שלו וכך הוא חותם מזמין פרסום ומחכה ללקוחות הרבים שהבטיח איש המכירות אשר יכנסו כתוצאה מהפרסום.

יותר מזה, אנשי המכירות מבטיחים לפרוס את התשלום של הפרסום וכך יוצא שפרסום פורסם חודש חודשיים אבל העסק ממשיך לשלם עליו עוד חודשים רבים קדימה.

התבלבלתם? כן, כל בעל עסק יכול להתבלבל מזה.

אז מה עושים?

פרסום נכון זה בדיוק כמו ניהול נכון, כאשר הניהול של העסק לא נכון (וזה לא בדיוק באשמת בעל העסק כי לו קשה לנהל שהוא צריך להיות מנהל התפעול) אזי גם נושא קביעת הפרסום לא נכון. אני יכול לספר לכם שמצאתי כי עסקים רבים עד רבים מאד משלמים אלפי שקלים על פרסומים מיותרים, כאלה שלא מחזירים את ההשקעה וכאלה שבכלל לא יודעים על מה הם משלמים. אין בקורת, אין בקרה, הפרסום ממשיך ולא מתוחזק אבל הכסף בגינו יורד בבנק.

איך לפרסם את העסק נכון

עסקים חייבים לעשות סדר קודם כל בעסק שלהם ושנית לבחון בצורה מקצועית עם עזרה חיצונית את הסכומים שהם מוציאים על פרסום במדיה ובאינטרנט.

עסקים חייבים להבין כי עולם הפרסום השתנה מקצה לקצה וגם היום חובה על העסק לבדוק שבעתיים את עלות הפרסום האם זה מחזיר את ההשקעה ולא בנתינת מספר כרטיס האשראי למפרסם נגמר הסיפור. לא זה לא ככה.

לטיפולכם

אם מצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי לעורכי דין
ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעורכי דין

ייעוץ עסקי לעורכי דין   האם עורכי דין יכולים להיעזר בייעוץ עסקי? גם אם הם ממש טובים במה שהם עושים והם נודעים בתבל? זו שאלה

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן