האם להוריד מחיר

האם מחיר מנצח

האם הורדת מחירים אכן יכולה לנצח!!! לנצח הווה אומר ניצחון של המוכר!

נכון, אם מסתכלים היום על קופיקס, ייתכן ובאזורים מסוימים בהם יש לקופיקס סניפים ארומה מוכרת פחות קפה טו גו, אבל האם יש לזה השפעה משמעותית בתחום הקפה, או בכלל האם לקוחות ירוצו לחפש את סניף קופיקס לעמוד בתור חצי שעה בשביל קפה ב-6 שקלים או אלכוהול ב 5 שקלים.

 כ ספין תקשורתי האמת זו הצלחה

המכירה של הקפה ב-5 שקל למרות שהיא מתרכזת במרכז תל אביב היכן ששותים הרבה קפה עדיין לא ניתן להכתיר את המיזם כהצלחה כלכלית, מישהו יודע את המספרים, מישהו מכיר את העלויות, מישהו ראה מאזני בוחן, ובכלל האם בתקופה כול כך קצרה אפשר ללמוד על הצלחת העסק. לדעתי כ יועץ עסקי השמחה עוד מוקדמת, יותר מזה לדעתי היציאה לתקשורת מוקדמת מאחר והבזז התקשורתי יכול היה למלא רק 3 סניפים, או שאולי הבזז התקשורתי היה בכדי להביא זכיינים ולמדוד את ההצלחה על גבם.

 לעולם לא נדע!

 התרכזתי בנושא של קופיקס מאחר והנושא הזה לא יורד מסדר היום התקשורתי והכי נוח לתת כדוגמא את המיזם הזה. אבל בכלל, האם מחיר הוא דבר מנצח, האם אנו לא מעריכים מוצר זול כמוצר עם איכות ירודה. אני באופן אישי חסיד המבצעים, חסיד המבצעים של קנה אחד קבל את השני ב-X  כמו שרשת סופרפארם מעלה שבוע אחרי שבוע (והאמת שזו הסיבה להצלחת הרשת והתוצאות העסקיות שלה) מבצעים שונים על מגוון מוצרים אזי כאן אני רואה מקום להורדה של מחיר ביחס למחיר מלא מלווה. שהרי עם נפרוט את מבצעי הבשמים של החגים ברשתות הפרפומריה השונות כולם בסופו של דבר מעניקים את אותם מחירים האחד בקנה אחד קבל שלושה והשני מחיר מיוחד על האריזה בסך הכול הכללי המחיר נשאר אותו מחיר ולפעמים גם כול השנה מעבר לחגים.

קרא עוד על שיטות מכירה

 בהסתכלות כללית מלחמה על מחיר לא יכולה להחזיק עסקים חיים ולא רק בעולם הקמעונאות אלה בכלל, ספק נותן הצעה במחיר X אשר ספק אחר לא קונה את עלות הסחורה באותו מחיר שההוא מוכר, איך? למה? כיצד זה יכול להיות? לדעתי לא דין ולא דיין יש אלמנטים אחרים של ספקים רק להתגלגל, למכור במחיר הקניה הגולמית מבלי להתחשב על עלויות התקורה וזה רק בכדי לגלגל ולהתגלגל. זה בדיוק כמו בסוף יום השוק הירקנים מתחילים להוזיל את מחיר הסחורה ומה שנשאר נזרק לפח ממתין לבוא האוספים בחינם.

 תחרות על מחיר היא תחרות שאין לה מדרגה תחתונה, תחרות על מחיר יכולה לדרדר את העסק עד לקריסה, תחרות על מחיר אין לה אחיזה במציאות ומי שנהנה ממנו זה הצרכן המחפש את הזול. לזול יש מחיר גם לצרכן וגם לספק ובסופו של יום הם ישלמו את המחיר, לעומת זאת למבצע יש ערך והערך הזה משאיר את הספק עם רווח תפעולי ואת הלקוח עם קנייה מנצחת.

 בואו למדו איך לא מורידים מחירים ומתחרים

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי לעורכי דין
ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעורכי דין

ייעוץ עסקי לעורכי דין   האם עורכי דין יכולים להיעזר בייעוץ עסקי? גם אם הם ממש טובים במה שהם עושים והם נודעים בתבל? זו שאלה

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן