האם כדאי למכור בזול,המלצות

למה למכור בזול?

הרעה החולה של העסקים בישראל זו תחרות המחירים "קונים בזול מוכרים בזול"

והשאלה הנשאלת האם אנו עושים בשכל כאשר אנו מתפתים לתחרות הזאת של המחירים, האם אנו מבינים כאשר אנחנו מוכרים בזול הווה אומר משווים את המוצרים שלנו למחירים הזולים הנמכרים בשוק עושה לעסק שלנו טוב או גורם לו נזק בלתי הפיך.

 קראו הדרך לכיסו של הצרכן

כי להוריד מחיר ולמכור בזול על פי אמות המידה של "מתאבדים עסקיים" (עסקים שלא עושים תמחור נכון או שמחפשים לגלגל מחזורים ולהתרסק בסופו של דבר) יכול לגרום לנו נזק בלתי הפיך ללא כל צורך.

 

מהמהפכה הצרכנית בשנת 2005 הקהל הבין שהוא לא חייב לרכוש מותגים, והוא רוצה לרכוש מוצרים במחירים סבירים, הקהל הישראלי הוא לא טיפש והוא יודע לעשות את ההבחנה בין מוצר סיני זול לבין מוצר במחיר סביר אבל עם איכות ועמידות גבוהה. הקהל הישראלי מבין שהוא קונה מוצר "זול" טרתי משמע הוא יצטרך לרכוש את אותו מוצר אחרי חצי שימוש בו.

 

הקהל הישראלי מבין שיש את המזרח הרחוק ואת סין הודו ופקיסטאן וויאטנם והוא גם מבין שלעובדים שם משלמים גרוש וחצי בשביל לייצר מוצר בגרוש וחצי ולמכור אותו בגרוש, כפי שאמרתי הקהל הישראלי לא טיפש. רק צריך להזכיר לו מידי פעם בפעם את מה שעושה את ההבדל.

 

אני יודע שאנשים אצים לזול ולכן עבודתו של הסוחר או בעל הרשת להוכיח ללקוח כי המוצר שהוא רץ לשלם הכי בזול שאפשר הוא קלוקל מקולקל ולפעמים גורם נזק בלתי הפיך.

 

קחו לדוגמה את הנושא העכשווי בקדחת הקניות של המוצרים לבית הספר, אנו מוצאים שם מוצרים זולים שהגיון לא יכול לקלוט את מחירם אבל כאשר באים לבדוק את המוצרים רואים את איכותם, התרסקותם לאחר חצי שימוש, את זה שהם לא עובדים או נשברים וכולי וכולי.

 

עסקים חייבים להפנים שהם מוכרים מוצרים זולים ולא איכותיים הם מאבדים פעמיים פעם אחת רווחיות ופעם שניה את הלקוח, כי לקוח שקנה פעם אחת והמוצר היה פגום לא חוזר יותר לרכוש למרות שהוא יודע שהוא חיפש את המוצר הזול.

 

אני ממליץ לעסקים למכור מוצרים טובים במחיר סביר לעשות את החישוב של רווח גולמי ורווח תפעולי ולא לרוץ ולמכור את המוצר הזול כי זו סקנה לעסק מכמה צדדים, אני מציע כי כל בעל עסק יבנה לו סטים של הדגמה בהבדל בין מוצר טוב במחיר סביר לבין מוצר גרוע במחיר זול, שכל בעל עסק של מכירת מוצרים יפעיל את הדמיון שלו או יעזור בספק שלו בארץ ובחו"ל על מנת למצוא כלי השוואה למה המוצר הזול הופך להיות למסוכן ויקר ללקוח.

 

למכור בזול זו סכנה ממשית לעסק ויש דרכים לשכנע את הלקוח פרונטלית, בפרסום בדוגמאות ומסרים

 

אם מצאתם טעות במאמר זה אנא כתבו לנו

 

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו