האם כדאי למכור בזול,המלצות

למה למכור בזול?

הרעה החולה של העסקים בישראל זו תחרות המחירים "קונים בזול מוכרים בזול"

והשאלה הנשאלת האם אנו עושים בשכל כאשר אנו מתפתים לתחרות הזאת של המחירים, האם אנו מבינים כאשר אנחנו מוכרים בזול הווה אומר משווים את המוצרים שלנו למחירים הזולים הנמכרים בשוק עושה לעסק שלנו טוב או גורם לו נזק בלתי הפיך.

 קראו הדרך לכיסו של הצרכן

כי להוריד מחיר ולמכור בזול על פי אמות המידה של "מתאבדים עסקיים" (עסקים שלא עושים תמחור נכון או שמחפשים לגלגל מחזורים ולהתרסק בסופו של דבר) יכול לגרום לנו נזק בלתי הפיך ללא כל צורך.

 

מהמהפכה הצרכנית בשנת 2005 הקהל הבין שהוא לא חייב לרכוש מותגים, והוא רוצה לרכוש מוצרים במחירים סבירים, הקהל הישראלי הוא לא טיפש והוא יודע לעשות את ההבחנה בין מוצר סיני זול לבין מוצר במחיר סביר אבל עם איכות ועמידות גבוהה. הקהל הישראלי מבין שהוא קונה מוצר "זול" טרתי משמע הוא יצטרך לרכוש את אותו מוצר אחרי חצי שימוש בו.

 

הקהל הישראלי מבין שיש את המזרח הרחוק ואת סין הודו ופקיסטאן וויאטנם והוא גם מבין שלעובדים שם משלמים גרוש וחצי בשביל לייצר מוצר בגרוש וחצי ולמכור אותו בגרוש, כפי שאמרתי הקהל הישראלי לא טיפש. רק צריך להזכיר לו מידי פעם בפעם את מה שעושה את ההבדל.

 

אני יודע שאנשים אצים לזול ולכן עבודתו של הסוחר או בעל הרשת להוכיח ללקוח כי המוצר שהוא רץ לשלם הכי בזול שאפשר הוא קלוקל מקולקל ולפעמים גורם נזק בלתי הפיך.

 

קחו לדוגמה את הנושא העכשווי בקדחת הקניות של המוצרים לבית הספר, אנו מוצאים שם מוצרים זולים שהגיון לא יכול לקלוט את מחירם אבל כאשר באים לבדוק את המוצרים רואים את איכותם, התרסקותם לאחר חצי שימוש, את זה שהם לא עובדים או נשברים וכולי וכולי.

 

עסקים חייבים להפנים שהם מוכרים מוצרים זולים ולא איכותיים הם מאבדים פעמיים פעם אחת רווחיות ופעם שניה את הלקוח, כי לקוח שקנה פעם אחת והמוצר היה פגום לא חוזר יותר לרכוש למרות שהוא יודע שהוא חיפש את המוצר הזול.

 

אני ממליץ לעסקים למכור מוצרים טובים במחיר סביר לעשות את החישוב של רווח גולמי ורווח תפעולי ולא לרוץ ולמכור את המוצר הזול כי זו סקנה לעסק מכמה צדדים, אני מציע כי כל בעל עסק יבנה לו סטים של הדגמה בהבדל בין מוצר טוב במחיר סביר לבין מוצר גרוע במחיר זול, שכל בעל עסק של מכירת מוצרים יפעיל את הדמיון שלו או יעזור בספק שלו בארץ ובחו"ל על מנת למצוא כלי השוואה למה המוצר הזול הופך להיות למסוכן ויקר ללקוח.

 

למכור בזול זו סכנה ממשית לעסק ויש דרכים לשכנע את הלקוח פרונטלית, בפרסום בדוגמאות ומסרים

 

אם מצאתם טעות במאמר זה אנא כתבו לנו

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

הלוואות
הבנק ואנחנו

עסקים היזהרו שלא עובדים עליכם

ככל שעולם העסקים תופח וגודל ומהצד השני מתרסק ככה קמים עלינו נוכלים שאת כספינו רוצים לשדוד חד וחלק הזברו קבלו סיפור

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן