האם יש מכירה ב חינם

האם יש מכירה ב חינם

מהו המונח חינם בעולם הצרכנות

האם למונח חינם יש אחיזה במציאות?

מה זה לקבל דבר בחינם?

מה ערכו של דבר בחינם והאם בכלל יש ערך לדבר בחינם. 

אפשר להסתכל על המונח "חינם" בעולם הצרכנות, הקמעונאות, והעסקים כמונח לא קיים כלל ועיקר. שהרי אף אחד מאתנו לא יאמין למילה הנקראת "חינם". אנו כן מבינים את המינוח "קנה מוצר וקבל את השני בחינם" זה עושה לנו הגיון ואנו מבינים כי הרווח על מוצר אחד יכול לשלם את המוצר השני בחינם, יש כאלה החושבים את מחשבותיהם של הלקוחות ומציינים כי "קנה את המוצר השני ב-90% הנחה) כאן אנו הולכים על פסיכולוגיה הפוכה כאשר אנו מכירים באינטליגנציה של האדם ואומרים כי אנו לא רוצים שהלקוח יקבל את הרושם שהמוצר הראשון שרכש הינו חסר ערך מאחר ואת השני רנו מקבלים בחינם ולכן אנו קובעים מחיר או הנחה גבוהה על מנת לעשות שכל בראש של הלקוח. 

ראו מה שקורה היום בנושא הכרזת ה"חינם" בשוק מכשירי השמיעה, שוק אשר מגלגל מיליוני שקלים אך נמכר או מוכרז כמוצר חינם. למעשה מי שמכיר טוב את שוק מכשירי השמיעה מבין שחינם הוא כלל לא חינם אלה סבסוד של הממשלה בסכום כסף מסוים למכשירי השמיעה הנמכרים דרך זכייני הקופה. אני חוזר אין מושג כזה של חינם בעולם העסקים. 

יותר מזה, לקוחות בני אנוש נרתעים ממי שמציעה להם מוצר בחינם, הם שואלים בראש ובראשונה "מה התרגיל כאן" עד שהם מבינים כי אכן יש כאן תרגיל יכול להיות שיתפתו לקבל את המוצר בחינם או לחשוב שהם מקבלים אותו בחינם ובמהלך שני לבטל מיד את עסקת ה-חינם שהתבצעה. 

הרבה פעמים אנו נתקלים במודעות פרסום המבליטים את המילה "חינם" אז מי שחושב ש"חינם" זה טריגר להביא לקוח אל השוקת טועה טעות מרה. המונח "חינם" טוב שהוא מלווה עם עוד אלמנט המבטיח ערך ללקוח (כמו שציינתי קנה ספר במחיר מלא ועל השני תקבל 50% הנחה) זה מהלך מכירתי נכון. 

בכלל ראוי כי מי שעומד לפרסם מודעה כזאת ואחרת והוא לא מתנהל דרך משרד פרסום כדאי שיעשה כך כי ההבדל של מודעה מנוסחת ומעוצבת ע"י מקצוענים לבין מודעה שמנוסחת ע"י מערכות העיתונים היא הבדל שמים וארץ, וההשפעה שלהם הם דרמטית לגבי הצלחת מכירת המוצר. 

יותר מזה, מוכרים חייבים להפנים כי המסרים ללקוחות צריכים להיות שקופים, לא מתפתלים, לא נדושים, לא משעממים אלה ישירים ומהפכנים. מקצועיות לשם מקצועיות. 

אז אם נחזור לנקודת ההתחלה ונבין כי המילה "חינם" לא מייצרת שום ערך עבור הלקוח חבל להשתמש בה ועוד יותר למכור ב"חינם". מכירה שלא מובילה לשום מקום ולמרות שאני לא נאיבי וכמותי רוב הלקוחות בישראל המבינים כי "אין מתנות חינם" ואם יש אז משלמים עליהם "ריבית" כפול ומכופל.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן