האם גוגל עובד לך?

האם שמנו את עסקנו ב"גוגל" וזהו!

האם אחרי שהתחייבנו  שהתחבבנו כספית לקידום האתר שלנו או לפרסומו בשיטת הפעימה אנו יכולים להתיישב על כיסא המנהלים שלנו, להתנדנד מצד לצד ולהגיד "אני כרגע מקודם במנוע החיפוש" זהו! כול העולם מדבר מנוע חיפוש, וגם אנחנו שם, אז אם כולם מדברים שזה המקום הכי נכון להיות בו, אז אני ועסקי שם ומה יש עוד לעשות.

אז שזהו!

הלוואי והדברים היו נראים כך!

הלוואי ויכולנו לשלם סכום כסף למקדם אתרים ולהאמין שהישועה לעסק ולמכירות שלו תבוא משם.

אני בטח לא מזלזל למקומו של מנוע החיפוש אבל אני לא כול כך בטוח כי "באמת" למנוע החיפוש יש כזה כוח גדול להביא לכם את הלקוחות.

 מקום למחשבה!

אתם או מקדמי האתרים שלכם בטח מרעיפים עליכם סטטיסטיקות, אחוזי כניסה, אחוזי המרה, כמה באו מכאן, כמה הקליקו מכאן, איזה מילת מפתח יותר עובדת, איזה מילת מפתח פחות עובדת, הדבר מזכיר את תקופת טרום נפילת המניות בה מאות אלפי אנשים אבדו את הונם ביום אחד וזאת כאשר חודשים ושנים ישבו כול היום סביב המניות וניסו להבין איך זה עובד ולאחר זמן כול אחד היה "מומחה למניות" "ברוקר ענק"  והנה ביום אחד "בום" וכול הכסף הלך. אותו דבר כאן, כול אלה המתעסקים בקידום אתרים ובמימון על פי הקלקה עסוקים כול היום בספקולציות כאלה ואחרות, והאמת עם תחשבו בהגיון! האם "גוגל" מנוע החיפוש הגדול בישראל ובעולם באמת רוצה שתדעו את המידע כיצד הוא עובד, או האם בכלל הפרסום עובד, "גוגל" לעולם לא תפרסם את הנתונים הנכונים "ובצדק" (קוקה קולה פרסמה את מתכון משקה הזהב) לא! גם "גוגל" לא, ואנו ומקדמי האתרים ימשיכו להיות מוזנים משמועות או ממה ש"גוגל" תכתיב ותפרסם.

 כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי הייתי מציע לכם להפעיל את הדמיון, לא לשבת על הכורסא, ולהתחיל לחשוב איך מפרסמים ומקדמים את העסק שלכם במסדרונות אחרים, חשוב לי שתזכרו שבעבר היה לנו את הספר הצהוב, הוא היה אפקטיבי וטוב, אבל מה קרה, רוב התחומים גדלו, לתוך הסקטורים נוספו עוד מאות אלפי עסקים, ואז הספר איבד מערכו ואת מקומו תפס מנוע החיפוש שלו יש יתרונות אדירים לאוו דווקא בתחום הפרסום אלה בכול תחום בחיינו הלוא "גוגל" הוא פרופסור "גוגל" מענה לכול שאלה.

מחשבה שיווקית

 עולם השיווק והמכירות עלה כבר מעבר ליכולות שלו, כול מה שאפשר לעשות נעשה ואילו הקושי רק הולך וגובר, פרסום במנוע החיפוש זו לא התשובה או הפתרון היחיד לשיווק מוצר או שירות, יש עוד דרכים לתקוף מכירות באמצעים ובדרכים אחרות, ומוטב עכשיו.

 הכותב הוא מומחה בתחום פיתוח עסקים 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן