האם בכלל יש כוח קנייה לצרכנים בישראל

האם בכלל יש כוח קנייה לצרכנים בישראל

האם כוח הקנייה שלנו הוא כזה שיכול להכיל את עולם המסחר הקמעונאי?

ישראל מונה 8 מיליון אזרחים כאשר בתוכה חצי מיליון עסקים קטנים.

מספר העסקים הגדולים, הרשתות, החברות הגדולות והתאגידים גם הוא גבוהה.

את הנתון כי על כול ממ"ר של שטחי מסחר יש נפש אחת ל-ממ"ר.

 אז. איך אנו יכולים הסוחרים ובעלי העסקים בישראל להתקיים, עם אנו מתנהלים רגיל, מחכים לכניסת הקונים, סומכים על מרכזי הקניות שיכניסו פדיון יותר גבוהה, ובינתיים מתגלגלים מהלוואות.

הדבר היותר מדהים הוא כי 58% מסך העובדים בארץ מרוויחים פחות מ-7000 ₪. וקרוב ל-38% מסך העצמאים במשק גם הוא מרוויח 7000 ₪

 מה ניתן לעשות עם 7000 ₪ בחודש, משכנתא, חשמל, מים, ארנונה, הוצאות כבלים, סלולר, רכב (למי שיש) ומה נשאר למזון? ויותר מזה "על מי בונים את הרווחים הרשתות והעסקים? (אני לא מדבר על רשתות המזון כאן כולם קונים) אבל היכן כוח הקניה שצריך להניע משק שלם, כוח אשר הולך ונשחק וביחד אתו עסקים קורסים ומתמוטטים. או שרשתות ועסקים אלה מתפרנסים מאותם 39% שמרוויחים בין 7000 ₪ ל- 14.000 ₪ או 3% שמרוויחים מ-35.000 שח". קשה מאד לנהל מסחר כול כך תחרותי, במציאות של חולשת קנייה מצד הציבור. נכון אני יודע מה תגידו, אבל כולם קונים, אז בוא נפרק את התובנה הזאת.

כ-יועץ עסקי אני יכול לקבוע כי כולם קונים מזון, (הווה אומר המלחמה בין רשתות השיווק היא לכיס האחרון של הצרכן הישראלי) אחר כך ניגש לקניונים או למרכזי המסחר (שרק הרשתות והרשתות הגדולות מולכות בהם) הרשתות טוענות כי החלק היחידי העובד חזק בקניון זה המזון והבידור, ולכן לא כול מבקר שנספר נכנס לקניון או למרכז הקניות אכן מוציא את כספו לקניות.

 אז אם הנתונים הם אכן כך, והם כך, מה עושים, סוגרים את העסקים, מפסיקים לייצר ומייבאים מסין, מפסיקים את הפעילות העסקית, או מגיעים למסקנה שמי שעושה, מי שזז, מי שלוקח סיכון, יוזמה, חדשנות, הוא זה שישרוד ואפילו יצליח? לדעתי כן! החיים והחיים העסקיים מחייבים אותנו להתנהל שונה, אחרת, ללכת בין הטיפות, אבל עם מדריך ומקל. לא לבד! יועץ עסקי או קבלת ייעוץ עסקי או להיעזר ב-יועץ שיווק זה הפתרון, כן, אתם חייבים להבין, העולם העסקי הוא מרוץ, מישהו בו מנצח ובטח לא זה שעומד במקום לעומת השני שרץ ריצת מרתון. בכדי להתקיים בעולם העסקים חייבים להיות דינמיים, והאמת שיש הרבה שיטות.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן