האם אנו חייבים להשקיע בפרסום

האם אנו חייבים להשקיע בפרסום

 האם ההשקעה בפרסום כדאית.

האם השקעת המותגים הענקיים בתחום מוצרי החשמל מצדיק את ההשקעה?

ומי בסוף גורף את הקופה.

כמה אנו מופצצים בפרסומות של ענקי סלוני מוצרי החשמל בישראל.

פרסום ברדיו, בטלוויזיה בעיתונים, בשלטי חוצות בבאנרים באתרי האינטרנט…היכן לא?

ובסוף סלון קטן גורף את המקום הראשון בתחום כול כך רווי.

 אז מה סוד ההצלחה.

אם ענקי מוצרי החשמל מוציאים הון עתק על פרסומים, על סלונים וחנויות ענקיות ומפוארות כמעט בכול מרכז קניות בישראל, ובא סלון קטן  וטורף את הקלפים לכולם. הכיצד?

רשת החשמל הקטנה של "אבי סופר" התל אביבי שהתחיל מחנות קטנה ברחוב שינקין בתל אביב היא זאת שמובילה היום מבין כול החברות המובילות בתחום (לפי סקר שערך העיתון גלובס בשיתוף פלא פון ומכון שריד) (קבוצה מכובדת למדי)

למעשה מה שקבע הסקר הוא שנושא המחיר הוא זה שקובע אצל אלה שרוצים לרכוש מכשירי חשמל. כ-יועץ עסקי עם אני מנתח את השוק האמת שבשוק הזה באמת המחיר הוא זה שצריך לקבוע, שהרי אין כאן מיתוג של מוצר, או מותג ביית, כולם מוכרים את הכול, אותו מקרר של (לדוגמא אמקור) ניתן למצוא בכול החנויות. רק שבסלונים הגדולים, אלה הממוקמים על מאות מטרים רבועים במרכזי הקניות שאת עלותם אנו יודעים, הם גם שמשקיעים מאות אלפים על פרסום ויחסי ציבור וכנראה (לא כנראה בטוח) העלויות האלה משולמות ע"י הלקוח בסופו של דבר. וזה שעלות החנויות שלו זולה, ואינו מפרסם בגודל כזה, הוא זה שיכול לתת מחיר יותר נמוך ללקוחות שלו.

היום כאשר האינטרנט כול כך זמין, ואתרים להשוואת מחירים הם לחם חוק של הצרכנים ובפרט בענף החשמל. המחיר בתחום הזה הוא המחיר הקובע.

ולבעלי הסלונים הגדולים, החנויות הגדולות, לא בדקתי למי הם שייכות לאנשים פרטיים או לחברות ציבוריות, אבל כיועץ עסקי אני מציעה להם להתקפל חזרה, להקטין את ההוצאות, להוריד את נפחי הפרסום (כי מה הטעם לשבת במרכזי קניות יקרים מלאים במבקרים וגם לפרסם בעלויות כול כך גדולות) ולהתייעל כי אחרת יקרה להם מה שקרה לרשת המחשבים של אלקטרה אשר החליטה לסגור את הרשת בגלל הפסדים כבדים.

אני לא מבין מה הטעם לנהל עסקים ברווח תפעולי כול כך נמוך (אם בכלל) וזאת רק בכדי לשרוד?

התקשרו לדורון עמית יועץ עסקי, יועץ שיווק

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן