האם אנו חייבים להשקיע בפרסום

האם אנו חייבים להשקיע בפרסום

 האם ההשקעה בפרסום כדאית.

האם השקעת המותגים הענקיים בתחום מוצרי החשמל מצדיק את ההשקעה?

ומי בסוף גורף את הקופה.

כמה אנו מופצצים בפרסומות של ענקי סלוני מוצרי החשמל בישראל.

פרסום ברדיו, בטלוויזיה בעיתונים, בשלטי חוצות בבאנרים באתרי האינטרנט…היכן לא?

ובסוף סלון קטן גורף את המקום הראשון בתחום כול כך רווי.

 אז מה סוד ההצלחה.

אם ענקי מוצרי החשמל מוציאים הון עתק על פרסומים, על סלונים וחנויות ענקיות ומפוארות כמעט בכול מרכז קניות בישראל, ובא סלון קטן  וטורף את הקלפים לכולם. הכיצד?

רשת החשמל הקטנה של "אבי סופר" התל אביבי שהתחיל מחנות קטנה ברחוב שינקין בתל אביב היא זאת שמובילה היום מבין כול החברות המובילות בתחום (לפי סקר שערך העיתון גלובס בשיתוף פלא פון ומכון שריד) (קבוצה מכובדת למדי)

למעשה מה שקבע הסקר הוא שנושא המחיר הוא זה שקובע אצל אלה שרוצים לרכוש מכשירי חשמל. כ-יועץ עסקי עם אני מנתח את השוק האמת שבשוק הזה באמת המחיר הוא זה שצריך לקבוע, שהרי אין כאן מיתוג של מוצר, או מותג ביית, כולם מוכרים את הכול, אותו מקרר של (לדוגמא אמקור) ניתן למצוא בכול החנויות. רק שבסלונים הגדולים, אלה הממוקמים על מאות מטרים רבועים במרכזי הקניות שאת עלותם אנו יודעים, הם גם שמשקיעים מאות אלפים על פרסום ויחסי ציבור וכנראה (לא כנראה בטוח) העלויות האלה משולמות ע"י הלקוח בסופו של דבר. וזה שעלות החנויות שלו זולה, ואינו מפרסם בגודל כזה, הוא זה שיכול לתת מחיר יותר נמוך ללקוחות שלו.

היום כאשר האינטרנט כול כך זמין, ואתרים להשוואת מחירים הם לחם חוק של הצרכנים ובפרט בענף החשמל. המחיר בתחום הזה הוא המחיר הקובע.

ולבעלי הסלונים הגדולים, החנויות הגדולות, לא בדקתי למי הם שייכות לאנשים פרטיים או לחברות ציבוריות, אבל כיועץ עסקי אני מציעה להם להתקפל חזרה, להקטין את ההוצאות, להוריד את נפחי הפרסום (כי מה הטעם לשבת במרכזי קניות יקרים מלאים במבקרים וגם לפרסם בעלויות כול כך גדולות) ולהתייעל כי אחרת יקרה להם מה שקרה לרשת המחשבים של אלקטרה אשר החליטה לסגור את הרשת בגלל הפסדים כבדים.

אני לא מבין מה הטעם לנהל עסקים ברווח תפעולי כול כך נמוך (אם בכלל) וזאת רק בכדי לשרוד?

התקשרו לדורון עמית יועץ עסקי, יועץ שיווק

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן