האינטרנט בשרות העסקים

פרסום בדיגיטל
האינטרנט בשרות העסקים

זהו! הבנו! המגפה שנחתה עלינו לא רק שפגעה באנושות ובאנשים היא גם הביאה עסקים בכל רחבי העולם או לקריסה או לצורך "להמציא" את עצמם מחדש.

למעשה הכלי "שימציא" כל עסק כבר קיים אצלו שנים רבות, והוא המחשב, כן אותו מחשב שהוא משתמש בו לצרכי היום, הנהלת חשבונות מכתבים אישורים בנקים ועוד הרבה יישומים כאלה ואחרים. רק שעכשיו עלה מכשיר זה להיות מרכז העסק על כל גווניו . אחרי מכת הקורונה ומי יודע מה עוד יבוא עלינו שלא נדע בעשורים הקרובים (כבר שום דבר לא בטוח הגלובליזציה יכולה להביא עלינו מחלות שבחיים לא התמודדנו איתם) ולפיכך עסקים חייבים להיות ערוכים לקראת הבאות.

למה אינטרנט?

אני בטוח כי רובכם יודעים למה עסקים ונותני שירותים חייבים שיהיה להם אתר אינטרנט, ולא סתם אתר אינטרנט אלא אתר שמקבל הזמנות, אורז, שולח עד בית הלקוח, בימים של הקורונה הנוכחית שוב נוכחנו לדעת שללא אתרי אינטרנט המוכרים את מרכולתם דרך האינטרנט אזי היה לנו מאד קשה לפעול או לנהל את מערך חיינו בביטחון רב מבלי לסכן את בריאותינו. (מה שקורה בארצות הברית כבר מזה עשור שההתנהלות הצרכנית מתנהלת ברשת, אצלנו עדיין האתרים יותר אינפורמטיביים (אתרי מיתוג אני קורא להם) ופחות מכרתיים, נכון לא כל האתרים מוכרים מוצרים, חלקם נותן שירות, אבל כאן אתרים צריכים לתת טאצ קטן ולהפוך את האתרים האלה לאתרים יותר דינמיים היוצרים ריאקציות עם הלקוחות שלמות עם הלקוחות ולא באמצעות מזכירות וירטואליות העונות ללקוח כמו תקליט שבור אלה לשים אדם ייעודי רק למטרה זאת בעסק, שלמענה מכירתי ללקוח .אני גם לא מבין מדוע צריך מערכת "צט" בתוך האתר שהרי מערכת זאת היא טכנולוגיה שמאחוריה לא יושב אדם ועונה אלא תוכנה עם שאלות מובנות.

זכרו! ברגע שלקוח נפגש עם אתרים או מענה וירטואלי, כל חווית הקניה שהוא מחליף בן הביקור או במשרד או בתצוגה נעלמת לו, שהרי מה אנו רוצים? שהלקוח באמצעות אתר האינטרנט יקבל את אותה חווית קניה כפי שקיבל בחנות או במשרד, בדיוק כמו שעדין רובוט לא פוגש את הלקוח שהוא נכנס לאולם התצוגה (כן זה קיים אבל עדיין זה יקר לעסק קיים ואין אני יודע מה אחוז ההצלחה של מיזם כזה.) כל עוד אין רובוטים באולמות התצוגה החנויות או המשרדים אזי גם באינטרנט כדאי לשים בן אנוש שיפנה לכל מי שפנה לאתר! תחשבו על זה ותראו כמה זה יהיה כדאי.

למה אינטרנט?

אם אינטרנט אז אינטרנט נכון

אז כפי שציינתי אתר האינטרנט שלנו צריך להיות יותר מכירתי, יותר דינמי, יותר נגיש, לדוגמה אם אנו מוכרים מוצר מסוים באתר תדמיתי לעסק, אז יש להפוך את האתר לאתר מכירתי עם אפשרות מכירה באתר עם משלוח המוצר ללקוח ובכך ליצור ללקוח חווית קניה בדיוק כפי שהיה בא לחנות, אם בשירותים מדובר אז אני מציע לכל יושבי הכורסאות במשרדים המפוארים, עו"ד, יועצים" מומחים כאלה ואחרים, במקום להיות עם אתר אינטרנט תדמיתי על שירותי החברה, להציע פגישה בבית הלקוח (לדרוש ששתי הצדדים יהיו עם מסכה) ואני מבטיח לכם 90% הצלחה במכירה.

אנו חייבים להטמיע אצלנו בעלי העסקים והעוסקים במקצועות החופשים לשנות מסלול "מהר" בדיוק כמו (הפתח שנפתח בטבע מיד יכוסה אחרי דבר מה אחר). מה שאומר שאם אתם לא תפתחו את זה כאן ועכשיו יהיה מי שיעשה את זה. והתחרות לעסק שלך תהיה קשה פי כמה.

מאמרים נוספים בנושא זה:
כל מה שצריך לדעת על שיווק באינטרנט
לא כל פרסום באינטרנט נכון וכדאי
שיווק מקצועי בגוגל
שיווק באינטרנט

אז מה עושים לסיכום?

  1. משנים קונספט
  2. חנות מכירת מוצרים הופכת את האתר שלה לאתר מכירות עם סליקה באתר.
  3. עסק הנותן שירותים משנה את מבנה האתר שלו ונותן אופציה לביקורי בית.
  4. משדרגים את האתר בכדי שיוכל לעמוד בסטנדרטים של גוגל
  5. מגייסים יועץ עסקי שיתווה לכם את המרחב בו יפעל האתר
  6. עסק המוכר מוצרים יתקשר עם חברת משלוחים ממוחשבת.
רוכשים דרך האינטרנט

וכאן אנו מגיעים איך משווקים את האתר

כאן טמון עיקרו של האתר שלנו, השיווק, הפרסום, שהרי אתר שיעמוד סתם בלי פרסום או קידום כמוהו כגופה הקבורה בקצה בית הקברות ולכן יש השקעה לא מעטה בשיווק האתר ולהלן:

  1. יש את הלקוחות הקבועים, לקוחות אלה הם פוטנציאל להבאה של עוד 5 לקוחות כל אחד, הנה יש לנו כבר מאגר שאנו יכולים להחזיק כלקוחות בסיס לעסק.
  2. יש את האפשרות פרסום בפייסבוק או באינסטגרם (תלוי לאיזה קהל יעד אנו מכוונים) צעירים, יותר מבוגרים הדור השלישי ואז ניתן לפלח את האוכלוסייה ולהוציא באנר פרסומי לכל אחד מהגיל המוזכר. שאני מתכוון באנר פרסומי אני מתכוון בתשלום, יכול להיות שהמוצר או השירות שלכם מדבר על מוצר מסוים שניתן למצוא אותו באתר מקצועי או עיתונות מקצועית ואז לפרסם אותו שם.
  3. היום מאד קל לפלח את אוכלוסיית היעד אליו רוצים לפנות הן בפרסום והן בפרסום במנועי החיפוש כאשר גוגל בראש.
  4. חברות הפועלות בתחום הפרסום ברשת שהיא למעשה הבמה המרכזית לפרסום היום בעולם, ואני מדבר על החברות הטובות שמחזיקות אצלם גם יועצים עסקיים אשר יודעים לקחת את כל מכלול העסק  ולשקלל את כדאיות עלות הפרסום הזאת, הם אלה אשר יוכלו להביא ללקוח תועלת רבה בפתיחת הקונספט הנכון בשימוש באינטרנט כפלטפורמת מכירה.

לפני שאתם עושים צעד דרמתי וחשוב זה התייעצו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מגפ]ת דלתא
ייעוץ אסטרטגי

איך תשפיע מגפת דלתא על העסקים

איך תשפיע מגפת דלתא על העסקים   איך תשפיע המגפה על עולם העסקים? איך עסקים צפויים להתנהל? ומה הם סודות ההצלחה גם בתקופה זו של

יבוא מסין
יבוא יצוא

טוב לא ייצא לנו מייבוא מסין

טוב לא ייצא מסין "פלישתים עליך שמשון" (שופטים טז ט) זה בדיוק ההגדרה הנכונה על מעצמת העל "סין" רקע אין אזרח ישראלי או בעלי העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן