בני אנוש אנחנו

שיווק של רגש!

עולם השיווק והמכירות הופך להיות יותר ויותר טכנולוגי.

"שלח לי מייל ואני יעבור על ההצעה שלך" זו התשובה שאיש מכירות מקבל מלקוח פוטנציאלי אותו הוא רוצה לכבוש, ואילו אנחנו מקשטים את המייל שלנו בכול הקישוטים האפשריים, לוגו צבעוני, תמונה המראה אותנו, קורות החיים הקצרים של חברתנו, וכך אנו רוצים לכבוש את הלקוחות שלנו, אבל! אנו גם מבינים שהמייל שנשלח תויק אי שם ב-OUTLOOK והרכישה הבאה תעשה עם אותו ספק שלרוכש יש קשר אתו, הוא פגש אותו, הוא מכיר סיפור קצר על חייו או חיי ילדיו ורעיתו, הוא חבר של חברה או דוד של גיס.

 שיווק של היום חייב לחבר "רגש" זו מילת המפתח בשיווק העכשווי.

אנו לא נוכל לעמוד בתחרות מול הטכנולוגיה, אנשים רוצים לראות אנשים, אנשים אוהבים לדבר על אנשים, במשרד מדברים על הלקוחות, וגם במסיבות הגיבוש הלקוחות הם חלק מהשיח היומי. כי יש לקוחות שמחוברים לעסק ברמה הרגשית הנפשית, ולכן אותה בקשה לשלוח מייל המציע את מרכול העסק הוא סוג של התחמקות להתחייבות.

 כ-יועץ שיווק אני לא מתייחס לשיטת המכירות והפרסום העכשווי הלוא הם מנועי החיפוש באינטרנט, אני לא רואה כול שינוי בין מנוע החיפוש באינטרנט לספר הצהוב של דפי זהב של שנות ה 80 ו-ה90, היום הרבה יותר למצוא מוצר בעולם הווירטואלי וכך נוהגים כולם, אבל האמת לא כולם, אנשי המכירות ושיטות השיווק בפנייה ללקוחות לא קטנו או ירדו.

 הרגש, המיתוג הרגשי, הוא מה שמחבר מותג מצליח ללקוחות מרוצים, כול עוד לא הוחלפה האנושות בחייזרים מהחלל החיצון לרגש יהיה משקל רב בהחלטה שלנו לאהוב או להתחבר למוצר, למותג, לצוות שנותן שירותים במקצועות החופשיים, ובכלל לעולם העסקים. יותר מזה, מנהלים עצבנים, מנהלים נוקשים, מנהלים "פלצנים" מנהלים אשר מראים את אושרם בפומבי בפני עובדיהם ולא מצטנעים, הם מנהלים גרועים, יכול להיות שהם יודעים להתווכח בחדרי ישיבות, להיות נוקשים בנושא של עסקאות, לדעת להתמקח בקניה ומכירה, אך מעבר לזה אין בהם כלום, ומאחר וכול עסק עוסק באנשים וקודם כול באנשים שיטות הניהול שהיו הנוגות אז הם לא תואמות את רוח התקופה בה נטוורקינג היא המפתח לעסקים ולהתקשרויות.

 מיתוג ורגש זה לא רק בין ספק ללקוח, זה גם בתוך הארגון, כול עוד אנשים מתפעלים מחשבים וטכנולוגיה רק ההתנהגות האנושית תניע אותם לפעולה של הזזת מנוע החברה.

 התחלתי מאמר זה בפניה של איש מכירות ללקוח ובנושא זה אמליץ לאנשי המכירות לא לנסות סגירות או הצעות דרך צינורות הקרח הווירטואליים אלה דרך שבילי הגן הקסום של בני האדם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי שעובד
אימון עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי

למה בעלי העסקים מאוכזבים מייעוץ עסקי ההבטחות גדולות, ההבטחות בשמיים. "בוא איתי, ואראה לך את העולם". מדובר בשטיק שבעלי עסקים אוכלים, כי מי לא רוצה

יועץ עסקי
עובדים

ואוו כמה קשה להשיג עובדים ב-lowe-tech

לואו טק   בעולם בו ניתן לעשות המון כסף מהמחשב בלי לצאת מהבית, מה יכול לעודד אנשים לצאת לעבר "עבודות מסורתיות", ולמלא את השוק בכל

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך שומרים על הלקוח המלצת ייעוץ עסקי

מתן שירות לצמיחה עסקית   "מנהיגים מתחילים עם הלקוחות, ועובדים אחורנית. הם עובדים ללא חת כדי להרוויח ולשמר את אמון לקוחותיהם. על אף שמנהיגים שמים

ייעוץ עסקי
מכירות

למה אנו חושבים שהלקוח שלנו

איך למצוא נותני שירותים שמלווים אותך גם לאחר שלב גביית התשלום   כתבה זו עלתה לאוויר, לאחר שאדם יקר לליבנו שאל אותנו, מדוע נותני שירותים,

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

איך לאכול את הבייגלה

אילו עסקים יכולים להמשיך לשגשג גם לאור המצב הביטחוני?   לפני שנדבר על התחזיות שלנו, באשר להשפעת האירועים הביטחוניים על העסקים במדינת ישראל, הבה נקפוץ

כולם רצים להייטק
ייעוץ אסטרטגי

כולם רצים להייטק, למה?

כולם רוצים להגיע להייטק – או לחופש כלכלי אמיתי?   מה ההבדל בין עבודה בהייטק לבין חופש כלכלי ואישי אמיתי? יש אנשים שמחפשים לעבוד בהייטק

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן