בזמן האטה מי הלקוחות הפוטנציאלים בעסק

אימון עסקי
בזמן האטה מי הלקוחות הפוטנציאלים בעסק

לאיזה לקוחות כדאי לפנות הזמן האטה ומיתון?

מה עושה מדינה יצרנית שגבולותיה היבשתיים סגורים לתוצרתה וכיצד יכול להתנהל משק יצרני ללא יצוא סחורות.

על כול השאלות האלה אני ינסה לענות לכם כאן במאמר שה וזאת על מנת לפתח פתרונות חדשים ואחרים לשיווק תוצרת, ובכלל להישרדות.

לשאלה הראשונה שהעליתי במאמר זה "לאיזה לקוחות כדאי לפנות בזמן מיתון והאטה" אני חושב שכדאי לכוון את מסעות השיווק לשני חלקים. הראשון לקבוצת הגיל של כוח הקנייה הראשון (ילדים, נערים, נערות, חיילים, וחברה צעירים עד גיל 25.

עליהם הייתי מכוון את הפרסום והשיווק כי הם הצרכנים הבלתי תלויים לחלוטין בהכנסות, או בקיצוצים, להם יש את התקציב השלם (אולי מקוצץ כמהה) אבל תקציב שאותו הם רוצים לבזבז ובעיקר על עצמם. אם ניקח לדוגמא את גילאי 14 ותחילת העשור השני של חייהם נגלה שהם אוהבים ללבוש מותגים, לנעול מותגים, חזרת הקניה שלהם תכופה יותר, התחדשות המוצרים שלהם מהירה יותר והם אלה שמסתובבים בקניונים ובמרכזי הקניות וצורכים, מזון והסעדה, ביגוד, אביזרי אופנה, לבוש ספורט, וגדג'טים למיניהם.

הקבוצה השנייה שאליה הייתי מכוון את השיווק והפרסום שלי היא בדיוק הקבוצה בקצה השני לקבוצה שהזכרתי וזאת האוכלוסייה הבוגרת 65+. אוכלוסייה זאת הינה אוכלוסייה מבוססת ברובה, מודעת לעצמה ולגידול הניכר באורך החיים, קבוצה עם רצון לחיות, עם רצון להתחבר עם הדור הצעיר, קבוצה שרוצה להיראות טוב, להישמע טוב, ויותר מכול לצרוך מוצרים טובים ואיכותיים. נהוג לחשוב כי קבוצת אוכלוסייה זאת עדיין מחויבת לילדים ולעזרה לילדים אך החשיבה הזאת מוטעית ביסודה כי לקבוצת אוכלוסייה זאת המגע הוא אם הנכדים ואולי הנינים שהצרכים שלהם קטנים מהרבה מהילדים הישירים שלהם מובטחת הירושה.

יעשו נכון חברות מסחריות שיכוונו לקבוצת אוכלוסייה זאת במסעי הפרסום שלה ולא רק פרסום המדבר על דיון מוגן וסיום חייהם. בארצות הברית שיעור האוכלוסייה מקבוצה זאת מהווה 8.3% ובבריטניה מהווה אחוז האוכלוסייה מקבוצה זאת ב-10.8% מה שאומר שכוח הקניה של אוכלוסייה זאת גבוהה מאד.

לגבי הסוגיה השנייה במאמר האומרת " מה עושה מדינה יצרנית שגבולותיה היבשתיים סגורים לתוצרתה וכיצד יכול להתנהל משק יצרני ללא יצוא סחורות" אזי שמדינה חדלת ייצוא נחשבת כמדינה שלא יכולה להתקיים כלל ועיקר. נכון הוא שלישראל יש ענפי ייצוא קבועים כמו תחום הפארם (טבע) כמו יצוא השירותים והידע בהיי טק" כמו יצוא הפוספטים והמלחים, אך אלה עדיין לא מספיקים להחזיק מדינה ולהקפיד על תל"ג יציב ומספיק למדינה.

אין זה סוד שהאטה הכלכלית סגרה לנו שווקי יצוא רבים, התחרות עם המוצרים מהמזרח רק גרמו לנו למחוק סקטורים שלמים של יצוא מוצרים, ולפיכך מתבקש מאתנו לעשות מאמצים בלתי נלאים על מנת כן לייצא סחורות במגוון שונה לחו"ל.

את המשימה הזאת הייתי מטיל על מכון היצוא הישראלי ביחד עם ממשלת ישראל להשקיע יותר בשיווק תוצרת ישראל וזאת למרות השם ה"לא כול כך טוב" שיש לישראל בשנים האחרונות במדינות המערב.

כדאי לממשלת ישראל, להעלות את המודעות למוצרים ושירותים ישראליים בקרב עמי העולם ולהשקיע בכך כסף רב ולו רק בכדי שלא להפר את המאזן המסחרי בו נמצאת ישראל למען תושביה ובטחון תושביה.

רוצים לקבל רעיונות נוספים. התקשרו

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן