בוא תלמד איך משווקים

בוא תלמד איך משווקים

יש כאלה הרואים בשיטות השיווק או במניפולציות השיווקיות "תרמית" ואילו אני רואה בשיטות השיווק רצון לשווק מוצר אשר המשווק חושב או יותר נכון בטוח שהמוצר או השירות עבור הצרכן נכונים כולל אופן הצגת המוצר ללקוח.

לדוגמה: מים מינרלים כמו של פעם בבקבוק זכוכית נראה ומרגיש יותר יוקרתי מאשר מים בבקבוק פלסטיק. האם יש כאן הטעייה שיווקית, האם אנו מבינים כי לשבת במסעדה טובה, ש-כבר משקיעים כסף בעבורה החוויה לא תתקלקל עם יוגש לשולחן מים מינרלים בבקבוק של פלסטיק אשר ניתן למצוא בכול תחנת דלק. האם זו תרמית?

שיווק זו תורה, שיווק זה התעמקות בפסיכולוגיה, שיווק זה להכיר נכון איך עובד המוח האנושי. (תוכלו להגיד כי רוב עם ישראל או העולם טיפש מאחר והוא משקיע ברכישה של "חלום" בדמות כרטיס הגרלה של מפעל הפיס, הרי נמכר כאן "חתיכת נייר" ולא מוצר ממשי, אבל בד בבד עם המכירה נמכר כאן "חלום" והמוח האנושי אוהב לחלום, אוהב לדמיין, אוהב לראות את עצמו נהנה ממה שיכול לספק לו החלום, ראו איזה התרגשות יש למביא הכרטיס שנקנה לדוכן "אולי" יתמזל המזל והוא זה הזוכה הגדול. התרגשות זאת והחוויה הרצופה לה זה מה שמושך מיליונים להשקיע מאות שקלים בכרטיסי מזל, כי מי לא רוצה לחלום,

מותגים מדברים

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להביא המון דוגמאות המתארות מוצרים או שירותים דרך הליכה אל החלום, שאנו מוכרים נופש מפנק באילת או באנטליה" מספיק שנאמר את המילה "הכול כלול" ריר האוכל והשתייה עולה בגרונו של הלקוח והוא מרים את הטלפון או לוחץ על האינטר של המחשב להזמנת החופשה. והרי אנחנו יודעים שיש קיבולת לבנאדם לאוכל, ובתי המלון לא מפסידים, ובכול זאת הפקודה המתקבלת בראש "הכול כלול" מעלה את כול הדמיון הגסטרונומי של הלקוח הפוטנציאלי.

כ יועץ עסקי גם הדחיפה למכירה מוגברת מקובלת ואינה נחשבת כ"תרמית" קנה 3 במקום 2 וקבל את השלישי ב-10% או כול הצעה צרכנית אחרת כמוה כדי לעשות טוב לצרכן, נכון המשווק לא סובל מזה, ההפך הוא רק מרוויח, אבל גם טובת הצרכן נמצאת בהצעה זאת. גם הבהלה שיוצר המשווק באומרו קנו 2 ולא אחד כי מחר לא בטוח שתהיה אספקה סדירה של המוצר או מניפולציות דומות, כמו ההצעה מוגבלת ל-30 יום בלבד, המדד עלול לעלות ואז גם ההצעה שלך תהיה יותר גבוהה, כול אלא הם הצעות מכר לגיטימיות שהמשווק עושה את מה שמוטל עליו קרי הגברת המכירות.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני חושב כי משווק צריך להשתמש עם הרבה יותר דימויים ואלמנטים רציונאליים, למרות שלא תמיד הצרכן האנושי חושב בצורה רציונאלית. ביטויים כמו "כדאי לנו לרכוש את המחיר למופע כי אמרו שהכרטיסים הולכים להיגמר" זו בהחלט חשיבה שיווקית נכונה, אם אתה כבר רוצה לראות את המופע אז כדאי שתקנה כרטיסים עכשיו פן תאבד את ההזדמנות.

ובכלל אני בטוח כי אם יידעו משווקים, יצרנים, כאלה שנותנים שירותים לתאר בפני הלקוח את החוויה שתצא לו מהרכישה אזי המכירות יגדלו ויעלו פלאים,   

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן