הסוד להצלחה עסקית

הסוד להצלחה עסקית

עסק עם בידול!

עסק שיודע לבדל את עצמו בהתאם לגזרת העסקים שלו!

עסק שפועל על פי אסטרטגיה שיווקית נכונה, עם טקטיקה מובנת, עם פרסום נכון, עם מסר ברור, פשוט תענוג לעיניים, ועוד מדובר על בנק!

 נכון, אני מתכוון ל"בנק ירושלים"

בנק סולידי, עם מעט מאד סניפים, כזה שלא נחשב "מי יודע" בעולם העסקי, בנק שלקח את היתרונות שלו כבנק קטן, עם הוצאות תפעול קטנות, ומשווק את עצמו לכול דכפין! למעשה בנק שפונה בנישה אחת לכול אזור במדינה או לעסקים וחברות!

 כ-יועץ שיווק אני מאד נהנה לעקוב אחרי המהלך השיווקי של הבנק.

איך הוא עושה זאת:

 הוא פונה לשני היעדים המרכיבים את מהות העסק "בנק"

 1.         פונה לאלה אשר יש להם כסף להפקדה, ומציע להם ריבית אטרקטיבית.

2.         פונה לאזרחים או בעלי עסקים ומציע להם הלוואה סדורה בסכום קבוע ובריבית טובה.

 למעשה הבנק מציע את שני הזרועות המרכזיים שיכול בנק להציע (כול בנק) הלוואות ופיקדונות

 הבנק פועל לפי גודלו, ומרחיב את חוג לקוחותיו באמצעות פרסום, מבצע חכם, ובתקורות נמוכות!

בנינו מי לא רוצה הלוואה היום!

ומי לא היה רוצה לקבל ריבית אפקטיבית עבור הכספים שלו!

 אני חושב כמובן בתוקף התמחותי של יועץ שיווק כי הבנק משתמש כאן במלקחיים של מנתח כירוגי שהוא נוגע במקומות הנכונים ובאסטרטגיה שיווקית נכונה ובדוקה!

 בידול ומיתוג הוא חלק מהמשחק השיווקי.

דוגמא לבידול ומיתוג נכון בקורלציה עם גודל העסק והיכולות שלו זו האמת של השיווק והפרסום, ובנק ירושלים הוא דוגמא לכך איך מנהלים אסטרטגיה נכונה!

אני לא בדקתי את המאזנים של בנק ירושלים או הדיווחים שלה לבורסה אבל יש לי הרושם כי הבנק בהחלט נמצא בצד המרוויח של העסקים.

 כך, הייתי מכוון עסקים בישראל, מביא אותם ראשית לאיזון בין הוצאות להכנסות, בודק בדיוק איך ניתן לפרוס או לחתוך הלוואות מעיקות, ואז בונה אסטרטגיית שיווק נכונה לעסק למוצריו או השירותים שהוא מציע.

 גם בדוגמא הזאת של בנק ירושלים, שלא ברור לי אם אנשים/אזרחים שמעו על הבנק, או בכלל אי פעם ביקרו את מיעוט סניפי הבנק, אנו עדים להברקות שיווקיות.

 חשוב לי להעביר מסר במאמר זה ולהגיד לעשרות אלפי עסקים בישראל! זה אפשר! אפשרי להשאר ולהתקיים באקלים עסקי, השאלה זה הניהול השיווק והפרסום. אם בעלי עסקים היו מוכנים לקבל עצות של בעלי מקצוע בתחום ולא ל"התקמצן" על עלות של יועץ עסקי או שיווקי ביחד ההצלחה של העסק שלהם הייתה כמעט בטוחה, אך בעלי עסקים וחברות מסתכלים על ייעוץ חיצוני כעל הוצאה ומכאן הטעות הגדולה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן