אתם חייבים דף עסקי בפייסבוק

אתם חייבים דף עסקי בפייסבוק

עסקים מקוונים!

מנועי החיפוש של BING-GOOGLE

פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות, טוויטר, לינקדין,

גוגל + באנרים בפורטלים המרכזיים

 כול אלה נפלו כ רעם ביום בהיר על בעלי העסקים והחברות בישראל.

פתאום נאמר להם אם אתם לא שם משמע אתם לא קיימים.

כולם מבולבלים, לא לכולם יש את היידע לנגוע במחשב, לפתוח חשבון בפייסבוק, קל וחומר באינסטגרם, בטויטר, בלינקדין, ובאחרים! אז מה עושים! פונים או לילדים או למישהו מהמשפחה בתחינה "אנא הכנס אותי אל עולם האינטרנט פתחו לי דף עסקי בפייסבוק" למה? כי ככה אומרים כולם, לאן שאנו לא פונים בשאלה אומרים לנו שזה השיווק החדש, כך אנו חייבים לפעול,  ואנו מבינים שאם לא נהיה שם, אז פשוט נעלם, נמוג, נתעדה!

 שיווק מקצועי במנועי החיפוש

והבורות בנושא הולכת וגוברת, ובעלי עסקים הולכים ומשקיעים כספים רבים אצל כאלה שמבטיחים להם לפתוח דף בפייסבוק (אני לא מדבר על אתרים) או באינסטגרם, או בטויטר או בגוגל + כי הדעה הרווחת שמי שיש לו דף בגוגל + אזי הוא מקודם אוטומטי במנועי החיפוש של גוגל כי זאת האחרונה רוצה שכולם יעברו לרשת החברתית שלה.

 כ יועץ עסקי ומי שנותן ייעוץ עסקי אני זוכנ לכול כך הרבה אזכורים בקשר לסוגיה הזאת של החובה לפתוח דף בפייסבוק או באחר ולמעשה אני מרגיש כי עסקים או בעלי עסקים באמת לא מבינים את המשמעות של להיות נוכחים בדפים עסקיים ברשתות החברתיות.

 רשתות חברתיות נועדו לקשור בין אנשים עוקבים, אני ירצה לראות מה הבנים והבנות שלי העלו בתמונות, ארצה לעקוב אחר הנכדים שלי המופיעים בדף החברתי שלהם, ארצה לשמוע ולראות תמונות של המקורבים שלי ופחות ארצה לקבל דברים פרסומיים לתוך האזור האישי והאינטימי שלי ברשת החברתית, כאשר אני יחפש מוצר או שירות אני יכנס לגוגל אקליד את מילת החיפוש ואז אבחר למי להתקשר. יותר מזה, עם כיתוב לא מעניין אותי ואני רוצה לראות רק את התמונות שלהם אני אגש לאינסטגרם או למובילי ואציץ בתמונות שהם העלו.

 זה לא שאני אומר שדף עסקי בפייסבוק לא מוסיף להרגשה הכללית של העסק, אבל באמת ובתמים לדף הפייסבוק אין שום ערך פרסומי בתחום של השיווק הישראלי.

היכן דף הפייסבוק טוב, כאשר אני עורך מסיבות, כאשר יחצ"ן רוצה לפתוח ליין לאחד מהמועדונים בעיר, שחברת קוקה קולה עושה פרסום חוצות ענקי ומבקשת לקבל לייקים בדף הפייסבוק, כאן דף הפייסבוק יכול לתרום בגדול ל"מותג" או לעסק. אבל לא מעבר לזה.

 המלצתי לבעלי עסקים, למנהלי חברות, אשר את עסקם רוצים לפרסם, השקיעו במנועי החיפוש, מצאו את הדרך להגיע ללקוחות, ואל תיבהלו שאתם לא נמצאים באחת מהרשתות החברתיות, זה לא בדיוק המקום עבורכם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן