אתם חייבים דף עסקי בפייסבוק

עסקים מקוונים!

מנועי החיפוש של BING-GOOGLE

פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות, טוויטר, לינקדין,

גוגל + באנרים בפורטלים המרכזיים

 כול אלה נפלו כ רעם ביום בהיר על בעלי העסקים והחברות בישראל.

פתאום נאמר להם אם אתם לא שם משמע אתם לא קיימים.

כולם מבולבלים, לא לכולם יש את היידע לנגוע במחשב, לפתוח חשבון בפייסבוק, קל וחומר באינסטגרם, בטויטר, בלינקדין, ובאחרים! אז מה עושים! פונים או לילדים או למישהו מהמשפחה בתחינה "אנא הכנס אותי אל עולם האינטרנט פתחו לי דף עסקי בפייסבוק" למה? כי ככה אומרים כולם, לאן שאנו לא פונים בשאלה אומרים לנו שזה השיווק החדש, כך אנו חייבים לפעול,  ואנו מבינים שאם לא נהיה שם, אז פשוט נעלם, נמוג, נתעדה!

 שיווק מקצועי במנועי החיפוש

והבורות בנושא הולכת וגוברת, ובעלי עסקים הולכים ומשקיעים כספים רבים אצל כאלה שמבטיחים להם לפתוח דף בפייסבוק (אני לא מדבר על אתרים) או באינסטגרם, או בטויטר או בגוגל + כי הדעה הרווחת שמי שיש לו דף בגוגל + אזי הוא מקודם אוטומטי במנועי החיפוש של גוגל כי זאת האחרונה רוצה שכולם יעברו לרשת החברתית שלה.

 כ יועץ עסקי ומי שנותן ייעוץ עסקי אני זוכנ לכול כך הרבה אזכורים בקשר לסוגיה הזאת של החובה לפתוח דף בפייסבוק או באחר ולמעשה אני מרגיש כי עסקים או בעלי עסקים באמת לא מבינים את המשמעות של להיות נוכחים בדפים עסקיים ברשתות החברתיות.

 רשתות חברתיות נועדו לקשור בין אנשים עוקבים, אני ירצה לראות מה הבנים והבנות שלי העלו בתמונות, ארצה לעקוב אחר הנכדים שלי המופיעים בדף החברתי שלהם, ארצה לשמוע ולראות תמונות של המקורבים שלי ופחות ארצה לקבל דברים פרסומיים לתוך האזור האישי והאינטימי שלי ברשת החברתית, כאשר אני יחפש מוצר או שירות אני יכנס לגוגל אקליד את מילת החיפוש ואז אבחר למי להתקשר. יותר מזה, עם כיתוב לא מעניין אותי ואני רוצה לראות רק את התמונות שלהם אני אגש לאינסטגרם או למובילי ואציץ בתמונות שהם העלו.

 זה לא שאני אומר שדף עסקי בפייסבוק לא מוסיף להרגשה הכללית של העסק, אבל באמת ובתמים לדף הפייסבוק אין שום ערך פרסומי בתחום של השיווק הישראלי.

היכן דף הפייסבוק טוב, כאשר אני עורך מסיבות, כאשר יחצ"ן רוצה לפתוח ליין לאחד מהמועדונים בעיר, שחברת קוקה קולה עושה פרסום חוצות ענקי ומבקשת לקבל לייקים בדף הפייסבוק, כאן דף הפייסבוק יכול לתרום בגדול ל"מותג" או לעסק. אבל לא מעבר לזה.

 המלצתי לבעלי עסקים, למנהלי חברות, אשר את עסקם רוצים לפרסם, השקיעו במנועי החיפוש, מצאו את הדרך להגיע ללקוחות, ואל תיבהלו שאתם לא נמצאים באחת מהרשתות החברתיות, זה לא בדיוק המקום עבורכם.

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו