אתם חייבים דף עסקי בפייסבוק

אתם חייבים דף עסקי בפייסבוק

עסקים מקוונים!

מנועי החיפוש של BING-GOOGLE

פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות, טוויטר, לינקדין,

גוגל + באנרים בפורטלים המרכזיים

 כול אלה נפלו כ רעם ביום בהיר על בעלי העסקים והחברות בישראל.

פתאום נאמר להם אם אתם לא שם משמע אתם לא קיימים.

כולם מבולבלים, לא לכולם יש את היידע לנגוע במחשב, לפתוח חשבון בפייסבוק, קל וחומר באינסטגרם, בטויטר, בלינקדין, ובאחרים! אז מה עושים! פונים או לילדים או למישהו מהמשפחה בתחינה "אנא הכנס אותי אל עולם האינטרנט פתחו לי דף עסקי בפייסבוק" למה? כי ככה אומרים כולם, לאן שאנו לא פונים בשאלה אומרים לנו שזה השיווק החדש, כך אנו חייבים לפעול,  ואנו מבינים שאם לא נהיה שם, אז פשוט נעלם, נמוג, נתעדה!

 שיווק מקצועי במנועי החיפוש

והבורות בנושא הולכת וגוברת, ובעלי עסקים הולכים ומשקיעים כספים רבים אצל כאלה שמבטיחים להם לפתוח דף בפייסבוק (אני לא מדבר על אתרים) או באינסטגרם, או בטויטר או בגוגל + כי הדעה הרווחת שמי שיש לו דף בגוגל + אזי הוא מקודם אוטומטי במנועי החיפוש של גוגל כי זאת האחרונה רוצה שכולם יעברו לרשת החברתית שלה.

 כ יועץ עסקי ומי שנותן ייעוץ עסקי אני זוכנ לכול כך הרבה אזכורים בקשר לסוגיה הזאת של החובה לפתוח דף בפייסבוק או באחר ולמעשה אני מרגיש כי עסקים או בעלי עסקים באמת לא מבינים את המשמעות של להיות נוכחים בדפים עסקיים ברשתות החברתיות.

 רשתות חברתיות נועדו לקשור בין אנשים עוקבים, אני ירצה לראות מה הבנים והבנות שלי העלו בתמונות, ארצה לעקוב אחר הנכדים שלי המופיעים בדף החברתי שלהם, ארצה לשמוע ולראות תמונות של המקורבים שלי ופחות ארצה לקבל דברים פרסומיים לתוך האזור האישי והאינטימי שלי ברשת החברתית, כאשר אני יחפש מוצר או שירות אני יכנס לגוגל אקליד את מילת החיפוש ואז אבחר למי להתקשר. יותר מזה, עם כיתוב לא מעניין אותי ואני רוצה לראות רק את התמונות שלהם אני אגש לאינסטגרם או למובילי ואציץ בתמונות שהם העלו.

 זה לא שאני אומר שדף עסקי בפייסבוק לא מוסיף להרגשה הכללית של העסק, אבל באמת ובתמים לדף הפייסבוק אין שום ערך פרסומי בתחום של השיווק הישראלי.

היכן דף הפייסבוק טוב, כאשר אני עורך מסיבות, כאשר יחצ"ן רוצה לפתוח ליין לאחד מהמועדונים בעיר, שחברת קוקה קולה עושה פרסום חוצות ענקי ומבקשת לקבל לייקים בדף הפייסבוק, כאן דף הפייסבוק יכול לתרום בגדול ל"מותג" או לעסק. אבל לא מעבר לזה.

 המלצתי לבעלי עסקים, למנהלי חברות, אשר את עסקם רוצים לפרסם, השקיעו במנועי החיפוש, מצאו את הדרך להגיע ללקוחות, ואל תיבהלו שאתם לא נמצאים באחת מהרשתות החברתיות, זה לא בדיוק המקום עבורכם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן