אתה לא תאמין כמה תמורה תהיה לעסק בשיתוף בת זוגתך

הצד הנשי בעסק!

לא אני לא מתכוון לצד הנשי המנהל את העסק, אני מתכוון לצד הנשי מאחורי בעל העסק.

ובמאמר זה אני מבקש את סליחת הנשים שאני מעמיד אותם בפוזיציה הנוכחית אך חשוב לי עד מאד להבהיר את המעמד ואת הצורך הנשי בהצלחתו של העסק.

 סוגיה חשובה מאין כמותה היא התמיכה הנשית מבית בבעלים של העסק!

ברור לי מאין כמותו כי עמידה איתנה מאחורי בעל העסק של רעייתו היא חלק חשוב אם לא החשוב ביותר בהצלחתו של העסק.

 תחושות בעסקים

אישה אשר תומכת את בעלה בעסק, משחררת אותו לפעול בעסק באופן חופשי, מייעצת, שופכת את האינטואיציה שלה אל תוך העסק יש בה הרבה בכדי לגרום להצלחתו של העסק.

כמי שעוסק בייעוץ עסקי ומשמש כ יועץ עסקי שילוב בן בעל לאישה בשיתוף העסק בתוך ביתם הינו כלל יסוד להצלחה של היסק, אין האישה צריכה להיות פיזית בתוך העסק או לקחת חלק פעיל בו אבל שיתופה, ההתייעצות אייתה, היכולת לשתף אותה במה שקורה בתוככי העסק לטוב או לרע מניע נכון את בעל העסק ויוצר לו שקט תעשייתי להמשך קיומו ופיתוחו של העסק לאורך זמן.

כ-יועץ עסקי ומי שנותן ייעוץ עסקי  לי לא פעם ולא פעמיים לקבל פניות מנשים אשר היו חרדים להתנהלות של בן זוגם בעסק וביקשו את שירותי למען כי אוכל לעזור לבעל העסק הווה אומר "בן זוגם" ואכן באמת זיהיתי חוסר איזון או תמימות דעים בן בני הזוג בנושאים שונים בעסק בו הרגישה האישה כי "העסק הולך בכוון לא נכון" "אלה שמייעצים לבעל העסק בעיקר בני משפחה וחברים" עצותיהם לא בדיוק תואמות אין הנכונות בעסק.

בסופו של יום עסק נועד לשרת את בעליו, רעייתו ומשפחתו של בעל העסק, אני לא בטוח כי כול אישה יכולה לתת את העצות הנכונות בתחום ניהול העסק, אבל תמימות דעים, ניסיון לשכנע ולהסביר את הפעילות של העסק בפני הרעייה, הוא מעשה נבון שיכול להוביל רק להצלחת העסק ושקט תעשייתי בתוככי הבית לאורך זמן. לא, אני לא טוען כי תמימות דעים צריכה להיות בכול דבר אבל הקשבה והבנה כול אחד לצד השני יכולה לעזור לא במעט.

אנו מכירים גם עסקים עם שותפים, שלכול אחד דעה שונה, גם אצל בעלי העסק וגם אצל נשותיהם, וגם פה חייב שיהיה ויתור בין הנשים בין בעלי העסק כול עוד העסק מתנהל בחיבור משותף של כולם.

כוחה של האישה הוא חזק בתוך ליבוי של בעלה ולכן מחויב המציאות להגיע לשיתוף והסכמה בדרכים עקרוניות ולא דווקא בדרכים מקצועיות למרות שאני בטוח שלאישה יש הרבה מה לתרום גם בצד הזה של העסק.

 עסק כעסק מטרתו אחת, לעשות כסף ולא להתעסק בפוליטיקה, אגו, דווקא, ועם מתנהגים בעסק בצורה כזאת בגלל ויכוחים או אי הסכמות בין בעל לאישה או נשות שותפים, חבל, כי אז העסק לא יניב את הפירות הרצויים לכול הנוגעים בדבר, המלצתי החמה לבעלי עסקים, שתפו את נשותיכם כול עוד הם מוכנות להיות מעורות בעסק, התייעצו איתם, אתם תתפלאו כתוצאה משיתוף, הפעולה איתם מכמה ערך מוסף תוכלו ליהנות.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן