אסטרטגיה של ניצול התקשורת בעסקים

דורון עמית יועץ אסטרטגי….מאמר זה חשוב שיגיע אל אותם לקוחות גדולים המחזיקים בארגונם מספר מחלקות, כול מחלקה בתחומה היא…כאחד שמסתכל ממעוף הציפור על מה שקורה בכלכלה העולמית, בשווקים הפיננסיים, ובמסחר אני מבין שהמצב הכלכלי והמסחר לא הולך לכוון של צמיחה או מקסימום לכוון של התאוששות…ההפך אני רואה את הטכנולוגיה משפרת תהליכים ומפטרת עובדים, אני רואה פחות פעילות בשווקים הפיננסיים ופחות ופחות פעילות בשווקים הקימונעיים, אני רואה מלחמת מחירים שתוביל בסופו של דבר לנפילה של מספר טיקונים בתחום הריטייל הבנקאות והפיננסים…ולכן אנני בטוח כי התיעלות חייבת להיות בכול שכבות הניהול של הגופים ואו העסקים ואפילו אצל משרדי הממשלה השונים…ולמה אני מתכוון ומה היא דרך מחשבתי להמליץ לכול הנהלה של ארגון כזה או אחר קטן או גדול לשקול ולא לאחר….לדעתי עם ההתפתחות הטכנולוגית של האינטרנט וקיצור התהליכים והתקשורת בין הגופים השונים  יש מקום לאחד מערכות לדוגמא אני יודע כי במערכות העיתונים לדוגמא המחזיקים עיתונאים אינטרנטיים ועיתונאי הפרינט יש את האפשרות לאחד את המחלקות ולהפוך אותם למחלקה אחת…כמובן שיש כאן את השיקול מה  ימכור יותר הכותרת בעיתון או הכותרת באתר האינטרנט…אז לשם כך מערכות העיתונים כבר עשו את הצעד השיווקי הנכון והעבירו רבים מהקוראים למנויי העיתון מה שלא משפיע על המכירה גם כך….בנוסף עיתון ומערכת של עיתון המחוברת בין אגף האינטרנט לאגף הפרינט ומה הקלות לאחד בינהם…כך לדעתי חייבות לנהוג חברות רבות אם  הם רוצות לשרוד את תקופת השפל הקרובה…חברות שעדיין יש בהם שומנים כאלה ואחרים רצוי שיעשו למען רה ארגון בארגון שלהם….דורון עמית יועץ אסטרטגי

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו