איך עסקים ימשיכו למכור בעידן הגלובליזציה

איך עסקים יצליחו למכור בעידן הגלובליזציה

הנתונים מתחילים להגיע, דואר ישראל הוסיף עוד 30% בשנת 2016 בהשוואה לשנת 2015 בכמות החבילות שחולקו מחו"ל לתושבי ישראל, 52 מיליון חבילות במשקל של 8.1 טון חולקו לאזרחי ישראל במהלך שנת 2016. ואלה רק נתוני חברת הדואר תוסיפו לזה את חברות הבלדרות הפרטיות המטיסות בין 1 ל-2 טיסות מטען לישראל מבלי לקחת בחשבון את הטסות המטען שמגיעות עם החברות הסדירות וגילינו שכמות ההזמנות הנעשות באתרי האינטרנט בעולם רק גודל מיום ליום.

עד כאן בעניין המשלוחים וההזמנות של אזרחי ישראל.

מכאן נצטרך לחשב גם את הרכישות שעושים אזרחי ישראל בטיולים שלהם בחו"ל לאחר פתיחת השמיים למחירי טיסה נמוכים מאד בהם הקניות בחנויות הפטורות ממכס והשווקים בעולם מפחיתים את הרכישות שלהם בעסקים בישראל.

האוכלוסייה בישראל לא גודלת.

ההפך האוכלוסייה בישראל הופכת להיות יותר ענייה.

האוכלוסייה בעשרוניים התחתונים לא מנהלים מסעי קניות והם מתרחקים מחנויות או משירותים.

כל זה צמצם דרמטית את הרכישות של אזרחי ישראל במסחר המקומי.

אם כך מה עושים, איך מתקדמים, איך בכל זאת מוכרים לאוכלוסייה הישראלית.

קראו הדרך הנכונה לפתיחת עסק

אני מוציא ממאמר זה את הרשתות הנמצאות בקניונים ובמרכזי הקניות. הקניון הוא מוקד משיכה של בילוי והנאה וקנייה של דברי יום יום.

ההמלצה שלי לעסקים שמוכרים שירותים או מוצרים היא להתמקד ולהפעיל פעילות מכירה בסביבת המיקום של העסק. עדיף לתקוף את האוכלוסייה הקרובה לעסק מאשר לתקוף את האוכלוסייה הכללית לדוגמה כאשר ניהלתי עסק בארצות הברית מאחר והפרסום והשיווק יקר מאד המלצתי לתקוף בשיווק ובמכירה את הקהל ב-

Neighborhood. השכונה המקומית. זה יותר זול, זה יותר אפקטיבי, ואם מוסיפים לתמהיל העסק גם שירות משלוחים אז זה בכלל נהדר.

 

אני מאמין שעוד מספר שנים הנגישות להקים אפליקציה תעלה בזול ואז חנויות יוכלו להפיץ את המוצרים או השירותים באפליקציה בדיוק כפי שעושות היום הרשתות הגדולות.

 

בינתיים יכולים עסקים אלה לפעול באמצעות פייסבוק מקומי, גוגל מקומי, ופליירים מקומיים מעבר לזה שהם חייבים להתאים את המוצרים שלהם לקהל היעד, להרחיב את רצפת המכירה במוצרים או שירותים נוספים ובדרך זאת יקדמו את המכירות שלהם גבוהה יותר.

 

עדיין עסקים רבים מתפתים לפרסם בעיתונות מקומית, לחלק רק פליירים בלי ליצור קמפיין, לפרסם בכל מיני לוחות מגנטיים ולפעול לטובת השיווק והמכירות בכלים ישנים שלא תורמים דבר.

 

השימוש במושג  neighborhood מאפשר מיקוד קהל לקוחות, פתיחת קבוצות וואטסאפ, שימוש באינסטגרם (תלוי מה המוצר ולאיזה קהל מכוון)

 

למעשה אנו רוצים להיות בכל מקום אשר הלקוח הפוטנציאלי שלנו באזור ה-neighborhood ימצא אותנו.

 

פרסום ושיווק ממוקד ליד העסק זה הפתרון האולטימטיבי להמשכיותם של עסקים בעיר, בשכונות, ובמרכזי קניות.

 

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי כולל שיווק ודיגיטאלי אני יכול לספר לכם כי דרך זאת עובדת ומשפיעה על הלקוחות הפוטנציאלים בפרט כאשר במוקד הפרסום והשיווק של מגזר העסקים תהיה הצעה אחת מבין כל הצעות הקניה שתגרום ללקוח הפוטנציאלי הנעה לפעולה.

 

זכרו! השווקים רק הולכים ומתעצמים, זה כבר לא משנה ללקוח היכן הוא קונה, הלקוח יודע שבאתרים בחו"ל הוא קונה בזול והחבילה מאחרת אבל מגיעה כמו שהוא יודע שבנסיעה הבאה לסין הוא ירכוש ריהוט, אביזרי אמבטיה, מיטות, ארונות, ספות, מכשירי חשמל, מוצרים שלעולם לא נרכשו בצורה הזאת אבל כאשר טיסה לסין עולה 500 דולר בחברה סדירה ועלות המוצרים שהוא ירכוש הם אפסיים אזי הוא מרוויח גם טיול וגם קניות בשליש מחיר.

 

אנחנו כאן, העסקים בשכונה שלו צריכים להגיע אל התודעה שלו ולהציע לו הצעות ייחודיות גם בשירות, באיכות, ובהוזלת המחיר לא דווקא בהורדת מחיר.

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו