איך עושים פרסום מניב

איך עושים פרסום מניב

יועץ שיווק, יועץ פרסום, דורון עמית…בשנת 2005 הוציאו מפרסמים בארצות הברית 47.4 מיליארד דולר על פרסום בעיתונים, סכומים דומים הושקעו בטלביזיה  ובדיוור ישיר..ומשנה זאת המדיה המוזכרת נהנת רק מגידול של 5% בלבד… לעומת זאת גדל הפרסום האינטרקטיבי דהינו דרך רשת האינטרנט ב-30% ..ולה זה קורה….בשנים האחרונות מודעות הפרסומת והקמפיינים בכלל שכחו איזה מוצר הם מפרסמים, מה איכותו, אם טוב, הוא בריא, והוא עונה על שברון הלב של הלקוח…הפרסום הרים סטארים בדמות שחקני קולנוע, אנשי ריאלטי, ידוענים למינהם וזאת מתוך התובנה כי עם יגיד את מה שיגיד ידוען על מוצר מסוים אזי הלקוח יקפוץ על העגלה ירוץ מייד לחנות וירכוש את המוצר….במילים פשוטות המפרסמים היו מוכנים ללהק כול יוצא ריאלטי רק בכדי שיתן בקורת טובה על המוצר שהוא מייצג…..אבל….מה שמשום מה לא הבינו כול המפרסמים…שהלקוחות של פעם הם לא הלקוחות של היום….לדוגמא את סיגריות המלבורו הציג איש המלברו קולונל סנדרס ואת נייקי ייצג מיקל גורדן…וכול זאת בתקווה שאנשים יגידו עם מיקל גורדן נועל נייק אז מי אני שלא אנעל נייק….אבל..מצד שני מה שהתפתח…הוא…שבכדי לבדוק עם הנעל של נייק באמת טובה או נוחה…כול מה שהלקוח צריך לעשות זה לשאול שאלה ברשת "האם הנעליים של נייק טובות או לא" והתשובות יזרמו כמו מיים….ולכן מה ישכנע את הלקוח לרכוש את הנעל..מיקל גורדן או חוות דעת של קונים (דרך אגב גם בישראל קמו  אתרים שכול תפקידם לתת ציון למוצרים על פי דעות רוכשים) וזו הפרסומת האמיתית…כבר למדנו ש-95% מההחלטות על קנייה נעשות ע"י המלצה של חבר או המלצה בכלל….אז בשביל מה להשקיע כול כך הרבה כסף על טלנטים ופרסומות יקרות…לא פלא שלאט לאט ענף הפרסום כמשווק מדיות הולך ופוחת….חשבו על זה בקמפיין הבא שלכם…דורון עמית יועץ שיווק, יועץ פרסום….

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

הלוואות
הבנק ואנחנו

עסקים היזהרו שלא עובדים עליכם

ככל שעולם העסקים תופח וגודל ומהצד השני מתרסק ככה קמים עלינו נוכלים שאת כספינו רוצים לשדוד חד וחלק הזברו קבלו סיפור

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן