איך עושים פרסום מניב

איך עושים פרסום מניב

יועץ שיווק, יועץ פרסום, דורון עמית…בשנת 2005 הוציאו מפרסמים בארצות הברית 47.4 מיליארד דולר על פרסום בעיתונים, סכומים דומים הושקעו בטלביזיה  ובדיוור ישיר..ומשנה זאת המדיה המוזכרת נהנת רק מגידול של 5% בלבד… לעומת זאת גדל הפרסום האינטרקטיבי דהינו דרך רשת האינטרנט ב-30% ..ולה זה קורה….בשנים האחרונות מודעות הפרסומת והקמפיינים בכלל שכחו איזה מוצר הם מפרסמים, מה איכותו, אם טוב, הוא בריא, והוא עונה על שברון הלב של הלקוח…הפרסום הרים סטארים בדמות שחקני קולנוע, אנשי ריאלטי, ידוענים למינהם וזאת מתוך התובנה כי עם יגיד את מה שיגיד ידוען על מוצר מסוים אזי הלקוח יקפוץ על העגלה ירוץ מייד לחנות וירכוש את המוצר….במילים פשוטות המפרסמים היו מוכנים ללהק כול יוצא ריאלטי רק בכדי שיתן בקורת טובה על המוצר שהוא מייצג…..אבל….מה שמשום מה לא הבינו כול המפרסמים…שהלקוחות של פעם הם לא הלקוחות של היום….לדוגמא את סיגריות המלבורו הציג איש המלברו קולונל סנדרס ואת נייקי ייצג מיקל גורדן…וכול זאת בתקווה שאנשים יגידו עם מיקל גורדן נועל נייק אז מי אני שלא אנעל נייק….אבל..מצד שני מה שהתפתח…הוא…שבכדי לבדוק עם הנעל של נייק באמת טובה או נוחה…כול מה שהלקוח צריך לעשות זה לשאול שאלה ברשת "האם הנעליים של נייק טובות או לא" והתשובות יזרמו כמו מיים….ולכן מה ישכנע את הלקוח לרכוש את הנעל..מיקל גורדן או חוות דעת של קונים (דרך אגב גם בישראל קמו  אתרים שכול תפקידם לתת ציון למוצרים על פי דעות רוכשים) וזו הפרסומת האמיתית…כבר למדנו ש-95% מההחלטות על קנייה נעשות ע"י המלצה של חבר או המלצה בכלל….אז בשביל מה להשקיע כול כך הרבה כסף על טלנטים ופרסומות יקרות…לא פלא שלאט לאט ענף הפרסום כמשווק מדיות הולך ופוחת….חשבו על זה בקמפיין הבא שלכם…דורון עמית יועץ שיווק, יועץ פרסום….

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
יועץ כלכלי

העסק שלכם לפני סכנה

עסקים בשנת 2021 והלאה חייבים להיות הרבה יותר זהירים. השפע הירד עלינו והגלובליזציה גרמה שהעסקים חיים על אדי כסף וזה מסוכן מאד יש לקרוא את המאמר המצורף בזה

פרסום
ייעוץ עסקי

פרסום: האם כדאי לפרסם ברשתות החברתיות

חברת APLE הכניסה אפליקציה המאפשרת ללקוחותיה בעולם לא לאפשר הופעה של פרסומות, ההחלטה דרמטית למפרסם בישראל כאשר הוא מאבד קהל של כמעט מליון איש ואישה, אז מה עושים?

הלוואת

יצירתיות בעסקים

יצירתיות זה מה שדרוש בעסקים בתקופה של תחרות קשה יצירתיות פותרת בעיות

יועץ כלכלי

עסקים! הכינו את עצמכם לתקופה קשה

עסקים הכינו את עצמכם לתקופת האטה כן, לא נעים לי לנבא את זה, ועוד יותר קשה לי להעביר לכם את החשיבה שלי אבל זו האמת.

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

מה אתם מצפים לקבל מיועץ עסקי

מה אתם מצפים לקבל מייעוץ עסק. האמת, אנשים לא יודעים כיצד לפנות לייעוץ עסקי אני בוחן שנים את הפניות של לקוחות ל"ייעוץ עסקי" ואת אלא

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן