איך נתמחר הצעת מחיר

איך נתמחר הצעת מחיר

מחיר המכירה! בכמה למכור? אם אני אתן הצעת מחיר איך אדע שהמתחרה לא נותן יותר בזול! איך הוא מוכר מתחת לעלות שלי! מה אני יכול לעשות ככה מוכרים את המוצרים בשוק שלי, אני לא יכול להיות יותר יקר! אני רוצה את העסקה אבל אני מפחד שאני יאבד אותה עם לא אתן הצעת מחיר יותר זולה!

 לא, לא, ועוד פעם לא! לא חושבים כך.

להתחרות, כן, להוריד מחיר מתחת לחגורה! לא! זה מסוכן!

אבל!!!

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מבקש רגע לפרק את נושא המחיר, אתחיל בחישוב המתמטי ואמשיך בנושא המכירה עצמה!

 לגבי החישוב המתמטי.

אנו יודעים כי מחיר חומר הגלם עולה לנו X  , אנו יודעים שההוצאות הקבועות שלנו עולים לנו Y , אנו יודעים כי אנו לא יכולים למכור במחיר שהוא פחות ממחיר העלות שלנו גולמי + תפעולי, אבל, אנו גם יודעים מהי נקודת האיזון שלנו, ולפעמים למכור ללא רווח כאשר ההוצאות הקבועות שלנו מתומחרות פנימה עדיין זה "בסדר" זה לא מצב מעולה אבל זה בסדר ביחס לזה שזה מאפשר לנו להישאר בנקודת האיזון ולהגיע עם מכירות אחרות לרווח. אני לא מת על זה כמי שנותן ייעוץ עסקי אבל אני מאפשר זאת כאשר עולה חשש שהמחיר הוא זה שיקבע את ההצעה ועדיף ציפור אחת ביד מאשר שניים על העץ.

תמחור נוסף שאני יכול להמליץ עליו במצב של הגשת הצעת מחיר, שאם מדובר על הצעה המורכבת ממספר פריטים, כאשר הגולמי משתנה בהתאם לפריט, ורק ההוצאה הקבועה נשארת קבועה, אני נוהג להתנהל בשיטת השכלול של ההצעה הווה אומר מוצר אחד ב-COST מוצר שני ב-COST+ ומוצר שלישי ברווח עם אפשרי (צריך לזכור כי שאני מדבר על COST אני מתכוון לעלות גולמית + עלות ההוצאות הקבועות, לעולם אסור למכור או לתת הצעת מחיר במחיר העלות הגולמית "לעולם" אם תרצו למכור את המוצרים או החומרים הגולמיים שלכם עשו זאת במכירה במזומן ש-לכול הפחות תשאיר לכם כסף מזומן מהמכירה.

מכאן אני רוצה לעבור לפן השיווקי, וכיועץ שיווק, אני רוצה לתבל בהצעה "ערכים" ערכים פתוחים לא סגורים כמו, "מוצר מספר אחד בהצעה מיוצר בתנאי מעבדה המשמרים את איכותו למספר שנים" או " מוצר מס שלוש בהצעה מקבל אחריות עודפת של שנה נוספת" למוצר מס 6 בהצעה יש תוספת הניתנת של 10% מסך הכמות כבונוס של היצרן" "ערכים" "ערכים" לייצר כול הזמן ערכים גם בהצעת המחיר, כי כאשר לקוח קורא את הצעת המחיר הוא לא יכול לדעת מה מסתתר מאחורי המחיר, ותפקידו של מציע ההצעה לתבל את ההצעה המספרית להצעה ערכית.

דורון עמית הוא מומחה לשיווק! ועצותיו ופועלו מיושמים בחברות ועסקים רבים!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

פתיחת עסק

רוצים לפתוח עסק בארצות הברית?

חושבים לפתוח עסק בארצות הברית, רוצים לקבל וחזה E-2 שזאת ויזת עסקים, בואו ניקח קצת חופש מהקורונה, ונראה איך אנחנו מגדילים את עסקינו, אומנם עכשיו נפתח לנו צוהר חדש במדינות המפרץ והאמירויות, אבל עד שדברים יהיו מסודרים ויסוכמו הסכמי הסחר ייקח עוד זמן רב , וכאשר זה יהיה רלוונטי תוכלו להתייעץ איתנו גם בפתיחת עסקים שם.

מגזין עסקי

לעבוד מהבית נכון או לא?

תקופת הקורונה קרבה בין העובד לביתו, מה שעשינו עד היום במשרד חלק מהעובדים עושים את עבודתם מהבית: יש חברות שנותנות שירותים לקהל גדול של לקוחות (שירות לקוחות) במשרדי ממשלה, חברות פרטיות, עסקים קטנים, מכל דכפין נוכל למצוא את אלה אשר עברו לעבוד מהבית.

שיווק באינטרנט

כולם רצים "לגמבו" סליחה לאינטרנט!

אינטרנט, שיווק באינטרנט, קניות באינטרנט, שמתם לב כמה פטריות צצו במהרה בתוך נגיף הקורונה, קצת על המכשולים שבדרך ועוד במאמר הבא

מכירות

האם הלקוח משיג אתכם

בארבעה עשורים אחרונים נהנינו מהטכנולוגיה שסיפקה לנו אפשרויות נרחבות כמעט בכל סקטור עסקי על מנת לייעל את העבודה, להחליף כוח אדם במכשור, ולעשות כל מה שאפשר טכנולוגית ליעל ולקצר תהליכים ומהלכים.

הבנק ואנחנו

האם אנו צריכים את הבנק?

עסק טוב הוא עסק מרויח, עסק טוב הוא עסק שלא צורך אשראי, אם אין לכם עסק כזה תעשו בדק ביית יכול להיות שאתם צריכים לסגור את העסק שלכם. עסק שרוצה מינוף ומציג בטוחות יכול לעשות SHPING אצל כל החברות החוץ בנקאיות המסודרות בארץ

פרסום בדיגיטל
קורונה ועסקים

האינטרנט בשרות העסקים

זהו! הבנו! המגפה שנחתה עלינו לא רק שפגעה באנושות ובאנשים היא גם הביאה עסקים בכל רחבי העולם או לקריסה או לצורך "להמציא" את עצמם מחדש.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן