איך ניגשים לשיטת מכירות

איך ניגשים לשיטת מכירות

האם אפשר לעזור לך?

מה אוכל לעשות למענך?

תקרא לי אם אתה צריך אותי?

 או אולי נפנה אל הלקוח הנכנס לחנות במילים הבאות:

שלום!

 כאן בצד ימין החולצות המהממות שלנו!

כאן במדפים האלה כול המבצעים השווים שלנו!

על המתלה באמצע הג'ינסים המיוחדים שקיבלנו רק אתמול! 

מה לדעתכם הפנייה הנכונה!

גם אם לא תסכימו אני מבקש כי תטמיעו את החלק השני של הפנייה. האם אפשר לעזור לך? "לא טוב". הלקוח נכנס בשביל לראות מה יש בחנות, השלב הראשון מבחינתו הוא לתור מהר את החנות לראות אם יש משהו מעניין ולהמשיך משם. מה אוכל לעשות למענך? "לא מעניין" הלקוח לא פראייר הוא יודע שזאת "חנופה" הוא יודע שאתה רוצה "למכור לו" אם הוא ימצא משהו שמתאים לו הוא כבר יקרא לך…תקרא לי עם אתה צריך אותי! "מיותר" ברור שהוא יקרא לך עם הוא צריך אותך וזאת על מנת לדעת אם יש לך את המידה והצבע שבחר!…

בואו נבחן את החלק השני של הפנייה:

כאשר אתה מצביע על מוצר ואומר "כאן החולצות המהממות שלנו" או "כאן כול המבצעים השווים שלנו" או את הג'ינסים המיוחדים האלה קיבלנו רק אתמול" אנו בחצי הדרך להנעה לפעולת מכירה. כאשר ציינו בפניו את "המבצע" "החולצות המהממות" "הג'ינסים המיוחדים" החדרנו לתת המודעות של הלקוח כי המוצרים מהממים, מיוחדים ובמבצע.. הטבע האנושי לא יכול להפסיד מבצע, חולצות מהממות, וג'ינסים חדשים, ולכן אנו מקרבים אותו למכירה, עכשיו רק נדרשת חדות העין של המוכרנים בחנות אשר יידעו לזהות את שפת הגוף של הלקוח שהוא מתחיל להתעניין במוצרים אליהם המוכרן שלח אותו.

 כפי שכבר כתבתי במאמרים קודמים, מכירות זאת אומנות ומשחק, איש מכירות טוב או מוכרן טוב צריכים לפתח טכניקות שונות ואחרות ממה שהכרנו עד היום. כשעולם רשתות השיווק והחנויות גועש ומלא וללקוח יש מגוון אופציות שהוא עצמו קשה לו לקבל החלטה מה ירכוש ומה ישאיר על המדף, תפקידו של איש המכירות לדבר בשפה האנושית עם הלקוח גוברת ועולה. ההבדל בין רשת מצליחה או חנות מצליחה לרשת מפסידה או חנות מפסידה נעוצה במוכרנים או אנשי המכירות שלה.

אותו הדבר גם לגבי שאר הסקטורים, ולא רק חנויות או רשתות הבגדים, בכול תחום ותחום ניתן ללמוד וליישם טכניקת מכירות אשר תעזור למוכרן למכור ולרשת או לחנות להגדיל את המכירות והרווחים שלה.

 וכפי שאנו אומרים תמיד, מכירות זה תעסוקה למקצוענים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן