איך ניגשים לשיטת מכירות

איך ניגשים לשיטת מכירות

האם אפשר לעזור לך?

מה אוכל לעשות למענך?

תקרא לי אם אתה צריך אותי?

 או אולי נפנה אל הלקוח הנכנס לחנות במילים הבאות:

שלום!

 כאן בצד ימין החולצות המהממות שלנו!

כאן במדפים האלה כול המבצעים השווים שלנו!

על המתלה באמצע הג'ינסים המיוחדים שקיבלנו רק אתמול! 

מה לדעתכם הפנייה הנכונה!

גם אם לא תסכימו אני מבקש כי תטמיעו את החלק השני של הפנייה. האם אפשר לעזור לך? "לא טוב". הלקוח נכנס בשביל לראות מה יש בחנות, השלב הראשון מבחינתו הוא לתור מהר את החנות לראות אם יש משהו מעניין ולהמשיך משם. מה אוכל לעשות למענך? "לא מעניין" הלקוח לא פראייר הוא יודע שזאת "חנופה" הוא יודע שאתה רוצה "למכור לו" אם הוא ימצא משהו שמתאים לו הוא כבר יקרא לך…תקרא לי עם אתה צריך אותי! "מיותר" ברור שהוא יקרא לך עם הוא צריך אותך וזאת על מנת לדעת אם יש לך את המידה והצבע שבחר!…

בואו נבחן את החלק השני של הפנייה:

כאשר אתה מצביע על מוצר ואומר "כאן החולצות המהממות שלנו" או "כאן כול המבצעים השווים שלנו" או את הג'ינסים המיוחדים האלה קיבלנו רק אתמול" אנו בחצי הדרך להנעה לפעולת מכירה. כאשר ציינו בפניו את "המבצע" "החולצות המהממות" "הג'ינסים המיוחדים" החדרנו לתת המודעות של הלקוח כי המוצרים מהממים, מיוחדים ובמבצע.. הטבע האנושי לא יכול להפסיד מבצע, חולצות מהממות, וג'ינסים חדשים, ולכן אנו מקרבים אותו למכירה, עכשיו רק נדרשת חדות העין של המוכרנים בחנות אשר יידעו לזהות את שפת הגוף של הלקוח שהוא מתחיל להתעניין במוצרים אליהם המוכרן שלח אותו.

 כפי שכבר כתבתי במאמרים קודמים, מכירות זאת אומנות ומשחק, איש מכירות טוב או מוכרן טוב צריכים לפתח טכניקות שונות ואחרות ממה שהכרנו עד היום. כשעולם רשתות השיווק והחנויות גועש ומלא וללקוח יש מגוון אופציות שהוא עצמו קשה לו לקבל החלטה מה ירכוש ומה ישאיר על המדף, תפקידו של איש המכירות לדבר בשפה האנושית עם הלקוח גוברת ועולה. ההבדל בין רשת מצליחה או חנות מצליחה לרשת מפסידה או חנות מפסידה נעוצה במוכרנים או אנשי המכירות שלה.

אותו הדבר גם לגבי שאר הסקטורים, ולא רק חנויות או רשתות הבגדים, בכול תחום ותחום ניתן ללמוד וליישם טכניקת מכירות אשר תעזור למוכרן למכור ולרשת או לחנות להגדיל את המכירות והרווחים שלה.

 וכפי שאנו אומרים תמיד, מכירות זה תעסוקה למקצוענים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן